tisdag, september 1

Sorry.......


Att ni inte har fått reda på något......Vi tog en tur till landet i detta härliga väder. Bäst att passa på tyckte maken och jag. Idag kom vattenskotern upp ur vattnet, kanske sista turen för i år. Vi har haft 27 grader idag ( 18 i vattnet), alldeles fantastiskt. Jaja, jag skall vara tyst om vädret!!!! Tack ALLA som har varit med i utlottningen, önskar att jag kunde ge er alla något. Jag skall sätta mig och gå igenom listan och titta in på era bloggar, spännande.
L, du får vänta till torsdag, vem vet vad du går hem med. Sönerna har fått välja 2 nr, brukar använda mig av dom.
Vinnaren av Greengate muggarna är Jessica.
Vinnare av tröstpriset är Maliva.
Stort GRATTIS till er..... Maila till mig så att jag kan få era adresser. Ha det gott alla......
Kram Anne

15 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Anne!
Attans, bättre lycka nästa gång:) Stort grattis iaf till de lyckliga vinnarna o tack för tävlingen!

Kramis Jenny

Anonym sa...

Stort grattis till de glada vinnarna.

Förstår att du njöt i går då solen visade sig nästan hela dagen. Antar det var ed vemod maken din tog upp sin leksak.(men antar att du drog en lättnadens suck)

Ha en fin dag. Kram Lina

Maliva`s verden sa...

Yes,yes....nå vant jeg akkurat det jeg ønsket meg...Så flott trøstgevinst..Nå ble jeg glad....Tusen,tusen takk...Gleder meg til å henge det opp:o)Mail adr.min er may-liss@maliva.no Så send meg en mail,så får du adr.der...En fin dag til deg fra en hoppende glad Maliva

Jessica sa...

Tjoho, men jösses vad glad jag blir :)
Vilken härlig start på en regnig tisdag!

Jag mailar dig min adress.

Tack gulliga du, å hälsa barnen att det var en bra siffra de valde!

Stor glad kram,
Jessica

Ingrid sa...

Så härligt med vattenskotern.

~Livet i byn

Helenas loggbok sa...

Hej Vännen!
Vad härligt med en tur till landet i det fina vädret! Jag är lika beroende som dig av sol och värme, så hoppas det fina vädret varar länge!

Vad kul att din väninna är nöjd med chefen! Nu har de ju fått tillträde till sitt nya hus.

Ha det gott!
Kramar
Helena

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...du...men det är bra att vi får lite spänning, bara du berättar sen = )!!!

Jag har blivit bra på att inte nattuggla, jag är supernoga med mina 8 timmars sömn, så trist nog lägger jag mig före 23 då jag går upp 7, och jag mår jättebra av det. Slarvar jag någon dag så mår jag sämre, suck, jag som älskar att vara vaken lääänge på kvällarna!

Ha en bra dag!
Kram l-l

Annas Lycka sa...

Grattis till vinnarna!!! Attans till mig... :) Hoppas att du har det bra och att solen skiner på dig. Här är det ett himla blandat väder vill jag säga....Ha det gott.Kram Anna

Smultronlycka sa...

Hallå!!
Ja man får passa på att ta tillvara på alla solglimtar man får nu!
GRATTIS til vinnarna av de fina priserna :)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Anna

promenader på landet sa...

Hej! Förstår att ni hade det härligt vid vattnet det är nog bland de sista sommardagarna nu så det är bäst att passa på! Må så gott! Kram Maria

alegni sa...

sjutton också, jag som var bombsäker på att jag skulle få de fina muggarna! bättre lycka nästa gång ;)
idag anlände den murriga hösten :(
kram
ingela

MITT VITA HUS sa...

ser underbart ut, förstår att ni smet iväg:) Grattis till vinsterna vinnarna:) Kram Mia

Livet på Sjögård sa...

Grattis till vinnarna :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till dina vinnare, och tack för en fin tävling. Ser härligt ut med vattenscootern.
Kram
AnnaMaria

Bella sa...

Tycker ni gjorde helt rätt i att åka ut till landet och njuta av de sista sköna sensommardagarna!!! Eller sista vi får hoppas att det blir många fler innan höstmörkret och kyla är här :)

Ha en skön kväll

Många kramar Bella