måndag, september 14

My godness gracious......

Bild hämtat från nätet,
klicka gärna på bilden

Vilken lägenhet!!!!! Har aldrig sett något liknande. I love NY....Skulle inte vara trist att ha den. Idag känns det att det är höst. Har suttit och räknat kassor hela eftermiddagen, men inte stämmer det ändå. Man räknar om och om och får olika summor hela tiden hihi. Nu skall jag laga lax med fetaost, räkor och jag tror att det blir potatismos till. Sen skall jag ut och börja spruta mina bokstäver, hm hade en vision att dom skulle sitta på väggen i helgen. Men vart tog den helgen vägen??? Ha det gott alla. Tittar in till er ikväll för nu ligger jag verkligen efter, surt surt.

Kram Anne

29 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

WOW!!!!! Det var den snyggaste jag sett på länge! Sååå häftig! Ingen bloggning här ikväll.... zzzzzzz

Kram Linda

Jannicke sa...

Oi!! Det var litt av en leilighet! Med heis også??? Flott, men vet ikke om det er helt meg ;o)

Her i Bergen skinner solen i dag... så her fikk vi litt sensommerfølelse igjen!

Ha en fin kveld! Klem J.

mitt skärgårdsliv sa...

Det var annorlunda och fint! Bodde man i storstaden hade jag gärna en sån lägenhet :) Trevlig kväll!!

Jorid + NOE Blog sa...

WOW!! For en flott leilighet :-D Skulle gjerne bodd slik!

Ha en fin kveld!
Klem Jorid

Fröken Tindra sa...

Häftig lägenhet! Klockan är ju för läcker men hissen eller vad det nu är...?! Njae... =0)
Sitter här slöandes i soffan men funderar på en promenad...
Kram!

Annas Lycka sa...

Men kära nån sicket ställe.... :)

Hoppas du räknat ikapp dig nu :) Skall ta det så lugnt ikväll, är så trött nu för tiden.... Hoppas du har en skön kväll och att kassan stämmer vid det här laget! P&K anna

Anonym sa...

Ja vart tar timmarna vägen???
Hoppas allt är bra med dig gumman hinner inte riktigt med bloggandet just nu!!

Inga nya hus i sikte än??

Ta hand om dig så hörs vi. Kram Lina

Signe 1 sa...

Woooow säger jag bara!! Vi ses och hörs:-) Kramis S.

Lauras gård sa...

Häftigt! Där behöver man inte undra vad klockan är! Bara det inte är klockspel på den... Kram Stina

homebylina sa...

Supersnygg lägenhet, verkligen!! Den som väntar på nåt gott...appropå bokstäverna ;)Blir säkert snyggt när de blir klara! Ha det gott! Kram Lina

Helenas loggbok sa...

Jisses, vilket ställe....
Ja, vart tar tiden vägen? Även att jag inte jobbar så flyger tiden iväg.
Det blir kanonsnyggt med dina bokstäver i hallen!
Ha det gott vännen!
Kram
Helena

Mamma Mimmi sa...

Wow, vilket ställe! är har vi kanske lösningen på vår klocka som inte passar någonstans i rummet ! ;-) Kram Mimmi

Bella sa...

Jisses, vad snyggt!! Det grymmaste jag sett på länge! Hade inte varit fel att glida omkring där :)

Hoppas du fick ordning på dina kassor och att kvällen mat blev god, det lät väldigt gott!!

Kram på dig

Blåbärs och smultronstället sa...

Många fina inlägg jag missat. Vad pysslig du är, jag måste också kolla in denna sprayfärg på Biltema.
Ha det gott!
Kram Susanne

Aratorps Lena sa...

My god! Drömma går ju... Idag blev det jobb till elva, mycket att plocka upp nu... Hoppas det löste sig med kassorna. Jag vet hur det är. Inte kul. Kramis

alegni sa...

jovisst kunde man ha den där som övernattningslägenhet när man flyger till new york på lite helgshopping ;)
min lägenhet där var inte alls lika häftig. i wonder why... ;)
kram
ingela

Ocean showroom sa...

Den var häftig och jag är enig med dig! Jag älskar också NY!! Den staden har allt och lite till. Ha en fin dag! Kram alexandra

♥ Fyra årstider sa...

Inte ska väl du bo i New Yourk..du bor redan i ditt paradis.
Kram Lotta

Anette sa...

Vilken härlig blogg du har! Jag hoppas att det är OK om jag lägger till dig på min blogglista!

Ha en skön vecka//Anette

Ocean showroom sa...

Oj-oj-oj!!!
Jeg er faktisk på utkik etter en ny klokke til å ha på kjøkkenet, men tror kanskje denne blir litt i største laget;)

Ha en super kveld!
Klem, Lene

promenader på landet sa...

Vilken läcker lägenhet! Inte dumt att få drömma sig bort ibland....
Må så gott! Kram Maria

årstidens bästa sa...

Hallå.

En ny blogg för mig verkligen jättefin!

Tittar in igen.
Linda

Fröken Fräken sa...

Äsch, så krångligt är det inte med att spraya! På bokstäverna bara!! ;-)

Fröken L sa...

Den lägenheten vore inte helt fel. Att bara få, gratis och så där. Visst går helgerna för fort. Man hinner aldrig med allt man tänkt och vill göra. I morse hade jag vantar för första gången när jag cyklade till tåget. Hua! Nu är hösten här.

Kram Dila

VITA NYANSER sa...

Men så läckert!!! ja, där skulle man inte tacka nej till att få en visning...= ).

Jag köpte ju ett gäng sprayflaskor och de gick åt allihop till mitt skåp, men täckte dåligt, suck. Jag fick ta fram färgburk och roller, så nu så...

En bokstav fick bli svart, helt okej.

Ha det bra!
Kram L-L

Längtan i Vitt sa...

Oj en ,mycket annorlunda lägenhet, coolt!/ Ha det gott /Carina

Jenny sa...

Hej Anne!
Vilken cool lägenhet!! Den hade man inte tackat nej till;)

Hoppas du fick ihop kassaräkningen!

Kramis Jenny

Maliva`s verden sa...

Hei Anne..tusen,tusen takk for gaven-teksten.Den kom i posten i dag,og blir morgendagens blogginnlegg:o)Go`kveld til deg fra Maliva

Brunkullan sa...

Men wow!! Så läckert! Och så borde man ju kunna göra själv också. I alla fall om man bygger nytt!!
Så snyggt:)
Susanne