tisdag, september 22

Huvudet spinner...Och sakerna ryker!!




Nu är bokstäverna uppsatta på vår övervåning på en liten vägg i lilla hallen. Känns som att det blev ok men man vet aldrig...Har ganska lätt för att ändra mig. Huvudet spinner runt runt just nu. Vill göra så mycket i mitt lilla hus. Har börjat plocka bort saker och hjärnan går på högfart hur jag skall göra. Skall cykla iväg och låna ett snyggt överkast av Sassa stromgatan4
som jag planerar att ha som skydd på min soffa som för solen. Idag har jag 2 plädar jag slänger över och det ser för taskigt ut men inga världsproblem direkt. Har aldrig trivts i vårat vardagsrum men det kan ju bara bli bättre eller hur? Ja vi får se hur det blir.....Kanon när man kan låna hem. Nu ryker det stjärnor lite här och där faktiskt, blir nog inte så mycket kvar. Vad tror ni om en stor vit trätavla med en stor svart stjärna? Men herregud vad gör man när hjärnan spinner runt runt, suck......Nu skall jag fortsätta med min bokföring.
Kram Anne


27 kommentarer:

Annas Lycka sa...

Hej Hjärtat!
Hoppas du har en skön och avkopplande stund med din bokföring... :) Det blev finfint med dina bokstäver tycker jag. Har du ett stort hus?? Vi bor på 140kvadrat och det är alldelse lagom...iallafall när det vankas städ.... HAr ett problem med mitt vardagsrum oxå. Har inte fått det som jag vill då vi inte bott här så länge och andra rum har fått bli iordning först. Men det börjar klia i mina fingrar när det gäller det där rummet..... Det är lite avlångt, dumt format...Då vi inget allrum har måste vi ha tv där och jag gillar inte det riktigt!! Men men...En soffa med oplats för många...vad skall man välja då ?? Tips? Har 2 stora barn som tar upp lika mycket plats som vi gör. Vet inte vad jag vill ha...eller vad som kan bli snyggt! Tänkte rätt ljusa väggar och en "ståut" fondvägg på kortsidan, för att bredda känslan lite... Har du nåt tapettips?? Vilken novell detta blev....

Allt gott önskar jag dig min vän. Kramkram Anna

Mioora sa...

A & T...Låter nästan lite explosivt! Men det kanske det är också :)

Jorid + NOE Blog sa...

Så fine bokstaver :-)

Ha en fin dag!
Klem Jorid

Anonym sa...

Hihi...samma tanke i två delar a staden
Sa just till John i går att jag skulle vilja ha en vit trätavla med en stor svart stjärna på.
Känner igen mig i det där at man aldrig vet. Man testar och grejjar och gör nytt lite titt som tätt.
Tycker i alla fall att bokstäverna blev urfina.
Dax för en lite fika eller lunch snart vännen???
Kram på dig och gräv dig inte för långt ner i bokföringen nu.
Lina

VITA NYANSER sa...

Så fint det blev med bokstäverna! Det är kul att fixa till hemma. Jag förstår hur det är när huvudet går igång. Men det brukar bli väldigt bra utav det = )!

Ha det bra!
Kram L-L

Sommerlyst sa...

Å det ble jo kjempe tøft og fint med de bokstavene - fikk lyst å gjøre noe lignende selv!

Hodet mitt spinner for tiden også - føler meg plutselig inspirert igjen og har mange tanker på hva jeg vil gjøre hjemme.

Ok...jeg har akkurat kommet på jobb - så jeg får vel gjøre det jeg er her for!

Ha en fin fin kveld!!

Klem

Jannicke sa...

..hehe,
vi bloggedamer er oss selv lik!
Blir liksom aldri helt ferdig!!

Klem til deg.

Helenas loggbok sa...

Det blev jättefint med bokstäverna! Just nu är jag inte nöjd med alls mycket här hemma, men så blir det väl ibland. Det är så trist att inte kunna göra något direkt med huset här eller köpa nya saker, det är ju ingen idé känns det som. Om bara käre maken kan hålla sig hemma någon helg snart när vi inte har besök, så ska vi fixa till vårt TV-rum lite. Köpte lite till det i Sverige.
Ha det gott!
Kramar
Helena

Ocean showroom sa...

Hejsan! Det blev jättebra med bokstäverna. Jag håller också på och städar här hemma. Ha en fin kväll. Kram alexandra

Anonym sa...

Mail vännen......

Fröken Tindra sa...

Det blev fint med bokstäverna! Hmm, kanske något att fundera på för mig. Men är jag så "modern" tro?! ;0) Jobbigt när idéerna bara snurrar i skallen och man inte får gjort något av någon av dem. Kämpa på! =0)
Kram!

Signe 1 sa...

Imorgon får jag personlig hemleverans på vit (ja det blev det, hihi) sprayfärg till mina fiiina...ja du vet vad!!:-) Kraaaam!

Everyday living etc. sa...

Hej! Vad snyggt det blev, älskar bokstäver i inredningen.

Ha en fortsatt härlig kväll!

sand mellan tårna sa...

Gulliga rara du..... du plockar bort dina stjärnor och du tänker måla en tavla med en stjärna..... nu får jag inte riktigt ihop detta...... *fniss*

Jag har inte tid att blogga längre, trist men sant. Tänker ändå inte sluta, för det är så roligt..... jag trivs jättebra på jobbet ... roligt roligt, men det tar all min tid..... dessutom har jag just tagit en powerwalk med en vän, och så måste jag duscha och grejja lite hemma och.... ja du ser, när ska jag uppdatera egentligen.......

Men jag finns kvar och vi SKA ses inom ganska snar framtid.

Kram L

sand mellan tårna sa...

ps) Fina bokstäver var det....känner igen just den kombinationen A & T hmmm......

Grodmamman sa...

Vad fint det blev med bokstäverna! Skulle också vilja ha några bokstäver här hemma, men kan inte bestämma mig för hur de ska se ut!:)
Kram

Grodmamman sa...

Vad fint det blev med bokstäverna! Skulle också vilja ha några bokstäver här hemma, men kan inte bestämma mig för hur de ska se ut!:)
Kram

MITT VITA HUS sa...

Åh vad fint det blev:) Ja visst har man planer allt, synd bara att man itne hinner allt just nu precis så där:) Ha det bäst Kram Mia

homebylina sa...

Det blev ju super med bokstäverna! Vet att det blir snyggt med vit ram och stor svart stjärna oxå, stjärnor kan ju aldrig bli fel =)Ha det gott! Kram Lina

AkH sa...

Jättefina bokstäver. Ett engelskt radhus låter mysigt, jag själv har en dröm om att bo i ett sådant- ett engeskt stenradhus eller parhus. Roligt att läsa din blogg, bl a därför.
Ha en fortsatt bra kväll!
Anna-Karin

VITA NYANSER sa...

Kul att du funderar på utmaningen = )!

Imorgon är jag leeedig, så jag kan sitta uppe en stund ikväll, underbart skönt då man är en sann nattuggla = ).

Kram på dig!
L-L

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...jag håller koll på blogglivet ikväll, så du kan gå och lägga dig, godnatt vännen!!!

Kram L-L

sand mellan tårna sa...

Jag mailar dig innan jag sussar.......

Kram....

Anonym sa...

mail igen....

VITA NYANSER sa...

Läget verkar lugnt här på bloggfronten. Ett par mail på väg in till dig verkar det som, men annars inget nytt. Jag lämnar nu datorn och låter nattugglorna vara kvar, men de är ju av samma skrot och korn som oss så de är ofarliga och får sköta sig själv = ).

Gonatt kl. 23:33 pip
L-L

alegni sa...

jag köpte hem mera bokstäver under min shoppingtur i lördags o när jag visade dem för morbror & familj som vi hälsade på efter shoppingen, suckade de bara o sa "du o dina bokstäver". alla förstår inte hur snyggt det är med såna ;)
men det är också snyggt med stjärnor, så gör nu inte av med alla...
kram
ingela

Jenny sa...

Hej Anne!
Vad snyggt det blev:)

Kan nog bli jättefint med en vit trätavla med en svart stjärna:)

Bokföring..vad spännande;)
Läste ekonomisk linje på gymnasiet men siffror var inte riktigt min grej!

Ha en jättebra dag Vännen,

Kramis Jenny