lördag, september 26

Shopping, fika, pyssel.....

Min stora tavla , stjärnan har
gått från blå till svart
Bytt ut lite kuddar i korgen........

Nyinhandlad korg idag.....

Perfekt till toarullar........


Hallå.....Här pysslas det i höstmörkret!!.Jag gillar ju inte hösten, men det enda jag i princip får lust med är att pyssla och fixa och trixa. Har idag varit på Salbergsgårdens Bod i Linköping med Lina och Mia och Mias ena dotter A ( Mia träffade jag för första gången idag, en jättegullig tjej....). Återigen jag är ingen lantlig tjej, loppistjej eller schabbytjej....Men man får plocka godbitarna och blanda. Salbergsgårdens bod är jättefint, litet men så mysigt. Och Lena som bor där och driver denna lilla butik var jättetrevlig. Köpte min korg från Bloomingville...Lina jag är så nöjd hihi. Snodde åt mig den sista till mina toarullar......Efteråt gick vi hem till Lina och hennes fina hem och fikade. Hade en jättetrevlig stund och fick även träffa Linas mysiga familj.Ja här blir det inget fancy tonight...Nästa helg har jag både Ladies Night som jag är bjuden på "bara sådär" och klassträff. Hoppas att ni har en skön lördagkväll alla därute....

Kram Anne





15 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilka fina inköp! Stjärntavlan är underbar!

kram Mia

Jenny sa...

Hej Anne!
Vad kul ni verkar ha haft du, Lina o Mia!
Den där korgen är så fin, har själv en som jag förvarar krukor i ute i trädgården. Funkar ju utmärkt till toapapper oxå:)

Ha en sköön lördagkväll,

Kramis Jenny

Grodmamman sa...

Snygg tavlan blev!
De där korgarna är så snygga!:)
Kram

Anonym sa...

Ja du Anne.....lite avis är jag allt på fina korgn din.
Kul att träffas som alltid. Killarna stora som små tyckte nog det var kul att få ett ansikte på dig som jag talar så väl om.
Tillbringar ju en hel del timmar med er bloggvänner i veckan...fniss!!

Ni överlevde Tornby antar jag. Vi lade ner shoppingplanerana och tog en lugn em hemma. Såå skönt.

Tavlan blev super snygg. Måste få komma snart och se den och korgen irl.....;)
Kanske när det blir dags för vår lilla kurs.

Ta hand om dig vännen nu och tack ännu en gång för en mysig fm.
Kram din vän Lina

Jannicke sa...

Hørtes ut som en deilig dag!
Flott kurv ;o)
Jeg har helt lik :o)

Klem J.

Signe 1 sa...

Samma korg som mig:-)) Hoppas ni hade en lovely dag!! Kramis Sofia

Fröken Tindra sa...

Vad fräck tavlan blev i svart! Låter som om du hade en väldigt mysig dag. Själv var jag hos en fd arbetskamrat igår kväll och umgicks. Tacos, drinkar plus godis och till det en massa prat och skratt!
Ha en skön söndag!
Kram!

Jorid + NOE Blog sa...

Så fine innkjøp :-D

Ha en fin søndag!
Klem J

Sommerlyst sa...

Så flotte saker du har fått i hus!!

Bare innom for å ønske deg en fin og avslappende søndag!

Klem

Annas Lycka sa...

Anne! Har haft en helg med shoppanig med tonårsdottern...Kan ju säga att det blev en hel del shoppat....Rensa denna underbaras gaderob har jag ocxå gjort...Mannen undrade varför vi handlade nytt överhuvudtaget.....Massa massa toppar !!!!!Som det skall när man snart är 15 ...eller hur???

Ha nu en skön söndag eftermiddag !!Kram kram Anna

LIVS LYST sa...

Kuule detalj-bilder!!

Hilsen Liv som ønsker deg en fin søndag.

Caroline sa...

Hallå raring, nu var det ett tag sen igen som jag tittade in - men så fin tavlan blev och korgen skulle gärna få bo hos mig oxå!!!!! Jag tomkör just nu mina nya ugnar och betalar lite räkningar i höststormen! Kram till dig från mig/C

MITT VITA HUS sa...

Åh vad gulligt du skriver om mig, det var såååå kul att träffa dig å Lina med så klart:) Hoppas vi snart kan ses igen...Massor kramar Mia

ps. jag kasnke med skulle ha korgen till toapappret, det var en smart ide, tar ju upp ett helt skåp annars liksom:)

Anne sa...

Hej!
Vilka fina inköp du gjort... en sån korg skulle jag också vilja ha till toarullarna...

Roligt att läsa om snuskfia som numera är maskfia...hi, hi..
Vår lilla kille har klarat sig han med, han är 3 år nu... så det kommer väl som ett brev på posten en dag!

Kram Anne

alegni sa...

så mycket snyggt, anne.
ja du, här blandar jag alla olika stilar friskt, för jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest.
ha en solig söndagsafton!
kram
ingela