måndag, september 21

Liten turné.....

Tyvärr suddiga bilder

Någon som känner igen var jag har varit??? Näevars skojar bara.....Idag åkte jag och min kära vän C till Örebro där C hade lagt undan 3 höga vita Tolixpallar på Ce Inne & Ute. En jättefin butik i en jättefin idyll i centrala Örebro. Jag inhandlade en Bruka picknick korg, låter tokigt i hösttider men den kan användas till annat under tiden. Självklart så träffade vi Sofia min kära bloggvän. Vi blev hembjudna till hennes fina hem, ett nybyggt funkishus. Titta gärna in där. Hm mina bilder blev inte så tydliga, tog min lilla kamera och den kan jag inte hantera riktigt. Sofia har ett underbart hem, trevlig man och en söt son, söt dotter= ej hemma.......
Tack Sofia för en trevlig eftermiddag från mig och C. Näpp nu skall jag natta.....
Psst Sofia, målar jag väggen vit så blir det en vägg......




Kram Anne

12 kommentarer:

H A J sa...

Gissade först att det var dina stolar som kommit! Är dom på gång eller??
Verkar som ni har haft en trevlig utflykt!
Kram
Jenny

Ps Får ringa innan nästa gång så kanske dom är hemma....dom där på Solliden alltså....... :-)

Sommerlyst sa...

Jeg trodde også det var dine stoler du hadde nå fått... ;))

Så flotte bilder fra ett lekkert hjem!
Høres ut som du har hatt en koselig dag!

Klem

Jannicke sa...

...fine bilder fra din venns hjem ;o)
Ha en flott tirsdag, Anne!

Klem J.

Ocean showroom sa...

Fina bilder! vet du vart den stora klockan på väggen kommer ifrån? ha en fin dag! Kram alexandra

Helenas loggbok sa...

Vad kul att träffa Sofia och få se hennes fina hus och hem! Roligt med små utflykter i vardagen. Jag borde ta mig en tur någonstans snart.... vet inte var bara.

Ha det gott!
Kram
Helena

VITA NYANSER sa...

Det låter som en jättemysig dag!!! Kul med shopping. Jag blev lite avis på pallarna som din vän köpte....åh, vill ha....= )!

Ha en bra dag!
Kram L-L

alegni sa...

jag förstår att ni har haft det mysigt på er träff. o sofias hus måste ju verkligen vara något att se, det med!
kram
ingela

Signe 1 sa...

Hej vännen! Tack för goooa ord och för trevligt sällskap igår,det var så kul att ses igen!! Men du! Vad är det för bok du ska skicka?;-) Vad kul att det blev bra med pallarna hos C!! Du får plåta sen, *ler* Kramis Sofia

Brunkullan sa...

Kul med bloggträff:) Håller med om att hon har ett vackert hem!!
Susanne

Lauras gård sa...

Kul med en liten Örebroutflykt! Det låter som ni hade en toppendag! Det är väl Sofias tur att åka ner till Linköping nu... Kram Stina

Jenny sa...

Hej Anne!
Läste inne hos Sofia att ni varit där på besök! Vad kul, hennes hem är såå fint:)

Ha en bra eftermiddag,

kram Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul Ann att ni setts igen. pallarna blir super snygga.
Kram Lotta