fredag, september 4

Stockholm.....





Att man kan vara så trött efter 24 timmar i Stockholm. Är det åldern eller hör det till?? Hihi....Min mobil har trilskats 1 vecka och maken har sagt, vi skickar in den!!! Inte då, frun är envis och tar den med sig på tåget och observera hon la ner en x-tra i handväskan. Nu tror ni att jag är en lyxhustru av något slag men till saken hör att maken har en butik och säljer bland annat mobiltelefoner så jag kan lova att den varan finns det gott om här hemma.
Får ett sms på morgon som det står " bara så du vet och lite lustiga tecken". Sitter på tåget och får panik, ingen av mobilerna går!!!!! Hallå, jag vill ha tag i min kära bloggvän
LINDA och min kära vän T som jag skall träffa på kvällen och sova hos. Börjar få ett lätt illamående eftersom jag sitter bakåt på x-2000 och att jag inte får igång någon mobil och kan inte dessa nummer i huvudet. Tänk om hon kommer i alla fall???? Ni undrar vem förstås?? LINDA och jag hade bestämt att träffas igår Stockholm, nästan halva vägen var. Linda blev tyvärr sjuk till min stora sorg. Jag sprang från tåget in i en Telenorbutik med ett snorkigt affärsbiträde. Jag min virrpanna rörde att jag skulle köpa en telefon, det slutade med ett köp av en laddare och att jag fick sitta i butiken och ladda. När jag vandrar omkring på NK så får vi äntligen tag på varandra, en hostig Linda och en virrig Anne. Nu har vi bestämt att vi skall få till det innan jul i Stockholm, 3:e gången gillt. Linda, jag undrar verkligen vad du tror om mig hihi..... Vi har försökt en gång tidigare i somras. Vandrade omkring på staden igår och lyckades inhandla 1 par jeans till mig och till tigrarna hemma. Sen träffade jag Kära, kära T. Vi gick ut och åt Thai och sen låg vi till sängs runt 23. Jag har nog inte sovit en blund i natt. Idag har jag gått på staden igen. Lyckades inhandla en tunika i svart från en butik som jag aldrig har varit i. Linnen och en tröja från H&M, suck Anne har du inte H&M hemma!!! Nya stämplar från Granit och äntligen min förvaring av presentsnören från IB Laursen på Koffert till halva priset. Ja det var väl alles......Nytta har jag också gjort. Tack snälla T för att jag fick sova hos dig och Linda, det var så kul att äntligen prata med dig på telefonen. Du vet vad TK säger, hihi......Ha det gott alla, bloggar imorgon och tittar in till er för just nu känns det som att jag somnar på tangetbordet. Idag blev det mycket skrivet.....Det är ingen vana från mig.
Kram Anne





12 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Anne!
Oj, vilket mobilstrul, tur att det löste sig till slut:)

Fina stämplar du köpte på Granit!

Ha en skön helg,

Kramis Jenny

sand mellan tårna sa...

Me ♥ you ...... vi SKA ses!

Kramisar!

Hem och Lycka sa...

Vilken otur! Men ni har nåt kul att se fram emot, ni kommer säkert att få till en träff.

kram Mia

Fröken Tindra sa...

Det lät lite stökigt det där! Men du skall se att ni kommer att träffas. Låter iallafall som om du hittat ett och annat fint!
Kram!

Birgitta sa...

Förstår om du somnar över tangentbordet efter en dag i Stockholm och strul med mobilen också. Hoppas att du vilat ut nu. Ha en mysig helg.
Kramisar Birgitta

VITA NYANSER sa...

Välkommen hem!!! Härligt att du hade det bra trots lite trubbel på vägen = ). Supersynd att Linda inte kunde komma! Bra shopping har du fixat iallafall = )!

Ha det bra!
Kram L-L

Mitt smultronställe sa...

Struligt det blev.. Löste ju sej som tur va!!

Kände lika dant igår, orkade knappt med mej själv.. så jag tittar också runt i dag i stället...

Hoppas lördagen blir bra, kram Camilla.

Signe 1 sa...

Men vännen, det känns som om det skulle kunna vara jag *asg*. Tur att det löste sig iaf!! Åhh snart har va 2 dejter att se fram emot, bara vi inte tröttnar på varann, haha...*skoj*. Nu är jag mer taggad än nånsinn, back in business!!:-) Kram Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Hej sötnos..vad snygg du blir med alla dessa fina kläder. Hälsa maken att här lagas inget..nytt ska det vara och senaste modellen *asgrav*..han måste unna sin fru det bätsa. Puss på dig
Kram Lotta

Anonym sa...

Kan inte låta bli att småle när jag läser det , men förstår att det inte var roligt alls.
Hoppas ni att L och du lyckas få till det någon annan gång i stället.
Nu ska vi lyckas att få till ett datum oxå?.....kram Lina

alegni sa...

fniss... tänk att du kom dig hem efter allt strul ;)
bra att du är hemma igen, så jag vet var jag har dig ;)
kram
ingela

Annika kort & gott sa...

Vilket strul med mobilen, men tur att det löste sig till slut. Massor av fin shopping blev det.
kram Annika