onsdag, september 2

Lite blandat....

Kunde inte låta bli att lägga dom här.....
Någon är ute och går......
Lite bilder från landet......Fick ett nytt fint rabarberblad i söndags leverans från Ronneby tillverkat av kära J. Nu har jag ett hemma och ett på landet, tack snälla. Kunde inte låta bli att lägga på sonens munkar. Här har det regnat, solen har tittat fram lite och då och då. Imorgon åker jag till Stockholm för både nytta och nöje. Skall försöka att shoppa lite, hihi. Ses på fredagkväll.....Ha det så gott alla.
Kram Anne



19 kommentarer:

Signe 1 sa...

Tack fina vän för att du ringde, det betydde mycket ska du veta!! Ser fram emot att snart ses igen:-) Ha det toppen i sthlm nu!! Fyyy vilken bloggabstinens jag har, hihi. Usch, ni har det inte heller lätt, vad människor kan vara onda ibland... Ta hand om dig så ses vi irl och i cyber inom kort. Kraam Sofia

Fröken Tindra sa...

Fina bilder! Ha det så gott i Stockholm!
Kram!

Helenas loggbok sa...

Hej!
Vilka fina bilder! Hoppas du får kul i Stockholm och hittar massor av fint att shoppa!

Kramar
Helena

Anonym sa...

Ha det nu så jätte bra i storstaden. (är såå avis)
Shoppa inte upp allt bara som finns där.
Massor Kramar Lina

Ocean showroom sa...

Like fine bilder som alltid!
Shopping høres fristende ut! Kos deg, håper du finner mye fint! (vi får vel se etterpå!?) :)

Klem, Lene

Grodmamman sa...

Ha en bra tur till Stockholm!
Kram

VITA NYANSER sa...

Men nu pirrar det i min mage, du vet ju att jag är så nyfiken, jag vet ju att du har lite på gång, sånt som jag VILL, åh, piiiirrrrrr!!!!

Go´natt hi...hi...kl 22.20 pip
STOR KRAM L-L

Blåbärs och smultronstället sa...

Härliga höstbilder!
Ha det så kul i Sth.
Kram Susanne

Jannicke sa...

Flotte bilder :o)
Kose deg i Stockholm!

Klem til deg. J.

H A J sa...

Munkarna gör sig fin fint!!
Ha de så bra i Sthlm!
Kramar
J :-)

Tulipa sa...

Hej!
Bjuder du också på gott idag!
Smaskens!

Såna där rabarberblad är så läckert!

Ha det så trevligt i Stockholm!

Kram mariette

Hem och Lycka sa...

Vilka smarriga munkar och snyggt fågelblad! Har också ett sånt som svärisarna knåpat ihop åt oss.

kram Mia

Jenny sa...

Hej Anne!
Vilka fina bilder!

Hoppas du har en härlig Stockholmsresa:)

Kramis Jenny

Hemmalycka sa...

Hoppas du får en trevlig vistelse i la stada och självklart kommer du väl hem med några kassar shoppat.
Kram Åsa

Smultronlycka sa...

Hej vännen!!
Så fina bilder!!
Jag blev sugen på en donut nu :)
Hoppas du får det mysigt i Stockholm och hittar fin shopping ;)
Sköt om dig!
Kramar Anna

alegni sa...

enjoy stockholm! i know i would om jag bara kom mig dit nångång!
kramkram
ingela

Bella sa...

Hej hej!

Så fina bilder!!!

Ha nu det riktigt bra i Stockholm och så ser jag fram emot att få se bilder på det du shoppat :)

Kramar Bella

Ocean showroom sa...

Härligt med Stockholm! Själv har jag varit i Oslo idag och shoppat. Kan helt klart skriva under på att man blir glad av att shoppa! :-) Trevli kväll. Kram Alexandra

Vitt och Blått sa...

Vilka härliga bilder! Det är så mycket rönnbär! Ska göra en brudbukett åt en vän som gifter sig nästa helg och bordsdekorationerna ska ha hösttema och rönnbär är en självklarhet! :) Ha det mysigt i Sthlm! Trevlig helg - kram E