måndag, september 7

Vill visa..... ♥ ♥ ♥

Vad jag fick på posten idag........Tack snälla raringen Linda. Jag blev så glad att jag nästan började gråta. Tack snälla för
A & T....Det var nog den som gjorde att jag fick tårar i ögonen. Linda har stansat in namnen jättefint, tips hon säljer dessa. Försökte ta en bild när jag hade det på mig men det gick inte....Inte det lättaste att ta ett kort på sig själv. Så om ni behöver ett halsband till er själva eller ge bort, titta in hos Linda. Föräldramöte i årskurs 6, jobb och matlagning står på mitt schema. Uppe i köket vid mitt köksbord sitter 3 st 12-åringar och, observera försöker göra läxorna. Längst upp i huset sitter 2 st 8-åringar och leker tyst och stilla. Själv sitter jag i källaren och försöker få till det med jobb. Har ingen jobblust idag.......
Kram Anne

25 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei :-)
Så nydelig smykke, skal virkelig ta turen inne hos hun som lager dem!

Ha en flott kommende uke!

Klem Jorid

Helenas loggbok sa...

Åh, vilka fina smycken. Kom på att jag måste visa mitt fina armband på bloggen som jag fick av Jens när jag fyllde år. Ibland överträffar han sig själv!!!!

Mysigt med alla smågrabbarna hemma hos dig!

Lycka till med jobbandet!
Kram
HElena

Fröken Tindra sa...

Jättefint halsband! Gulligt.
Kram!

Lauras gård sa...

Jätte söta smycken! Fint med så personliga, ingen annan har likadant... Kram Stina

Anonym sa...

Åhh de är verkligen underbara.
Vill oxå ha ett med J&L på. Det lilla hjärtat gjorde verkligen pricken över It!
Vad duktig hon är Linda, förstår att du blev jätte glad.
Kram Lina

Grodmamman sa...

Gillade också smycket med den lilla brickan! Skulle också vilja ha ett sådant, så jag får nog skicka en beställning till Linda!:)
Kram

♥Linda♥ sa...

Oj, vad fina! det förstår jag att du blev både glad och rörd :-)
Ha det så gott bland alla dina "göranden". Kram/Linda

Smultronlycka sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig!
Så härligt att få hem så fina smycken!!Förstår att du fick ett lyckorus :)
Ska kika in på den sidan!
Ha en bra kväll!
Kram kram

alegni sa...

så fina de är - jag älskar dessa namnsmycken!
jobblust - det är faktiskt sällan jag känner av sån numera, men jag hoppas verkligen det är övergående, annars blir de närmaste arton åren lååånga o slitsamma...
ha det gott, vännen.
kram
ingela

Tulipa sa...

Såå fint!
Förstår att det kändes lite extra i hjärtat!!!

Kram mariette

sand mellan tårna sa...

Åhhhhh.... vad glad jag blir när du blev så glad!

Det var roligt att göra brickan för jag fick "bestämma själv" .... att du blev gladar ju ännu roligare förståss....

Nu ska jag kika på CSI, sedan ska jag kanske lägga upp det där klippet på bloggen, nu när jag smält det så är det ju ganska bra. hihi


Kram Linda

Bella sa...

Åååh, vilka fina smycken du fått!! Förstår att du nästan började gråta det hade jag också gjort :)

Tack snälla du för din omtanke, tänk att man kommit i kontakt med så fina och omtänksamma personer via bloggen, hade aldrig kunnat drömma om det och jag är så tacksam över att veta att du finns där för mig...

Många kramar till goa dig

BElla

Annas Lycka sa...

Helo darling! Allt väl...Hoppas jág!!

Så fina smycken...vill oxå ha!!!! Ha det super och hoppas du fann jobblusten....KRRRaaammmmm Anna

Jenny sa...

Hej Anne!
Vilka vackra smycken!

Ha en bra vecka vännen,

Kramis Jenny

Vitt och Blått sa...

Men vilka fina! Jag har ett hjärta som det är stansat på, men en bricka står på önskelistan. Sitter framför en liten brasa i vardagsrummet med en kopp te och kollar efter lite inspiration hit in. :) Ha en bra vecka - kram E

VITA NYANSER sa...

Men så himla fint och vad gulligt av henne!!! En speciell gåva!

Ha det bra!
Kram L-L

Aratorps Lena sa...

Ja, vad fina de är! Jag har också tänkt beställa av Linda, men kan inte bestämma text. (typiskt mig att vela...) Men L & L kanske kunde vara ngt? Och det lilla hjärtat som hängde på, fixade hon det också? Min kompis har ett med "40 and fab", lite roligt, tyckte jag. Nej, ibland får man leta efter lusten. Den kommer säkert i morgon, tror du inte? Jag sitter och fixar lite jobb mail och planerar ny hemsida tillsammans med en duktig kille/företag. Hoppas det blir bra... Tycker inte det är värt att hamna fler timmar framför TVn. Kram Lena

Engelska Villan sa...

Hej Anne!!
Jättefina halsband!!! Ska lägga dem på minnet.
Men du, vad avr det för kul du skulle på, som var bloggrelaterat?? Var det Sthlmsresan eller? Jag är lite trög, tror jag :)
Kram kram Anna

Jannicke sa...

Kjempefine smykker, Anne!

Klem og god natt! J.

Längtan i Vitt sa...

Sicket fint smycke!!!! Jag såg att du hade en sådan metall tvål hihi jag har en jag med som inte heller är speciellt använd och jag undrar fungerar den som det är tänkt ? / Kram Carina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kväll!
Kul att du ville vara med i min lilla tävling;)

så vackeert smycke!!! Kul post det!!

Ha en fin vecka!:)
~~Kramisar ♥ Millis~~

H A J sa...

Så fina smycken!! Förstår att du blev glad och rörd!
Kram
J i H A J

Två systrar sa...

Tack Anne för dina fina ord!! Det värmer:-) Tänk vad livet kan ändra sig..man får ställa om sig helt, det tar ett tag att komma på rätt köl igen men det går...Tusen kramar / C

Unknown sa...

Åhh vad fina, jag mailade direkt till henne och la en beställning! :)

Kramis!

Helenas Hem -Livet på landet sa...

Verkligen superfina smycken!
Hon är duktig Linda! :)

Ha det så bra!
KRAM
/Helena

blogg.helenashem.se