fredag, september 11

TGIF och zink.....




Paket kom idag från perlanliving.....Maken får nog ett bryt, men vad gör det tralalala.
Kolla in där om ni inte har gjort det, så mycket fint. Dom små rosa blir man lika glad för varje gång när man tittar i paketet, Geisha......Har länge spanat in dessa zinklådor som jag tänkte ha på landet. Inhandlade till halva priset. Med slank ett & - tecken i zink som jag har tänkt att ha till mina svarta stora bokstäver. Hm undrar om det skall vara zink eller tycker ni att jag skall spruta det svart också???? Sååååå skönt att det är fredag. Mat är inhandlad, idag kändes det som att jag hem med ingenting.....Imorgon tror jag att jag skall ge mig ut i skogen efter lite kantareller. Ha en riktigt skön fredagkväll alla, för det skall jag försöka ha. Tittar in till er efter Idol....
Kram Anne





13 kommentarer:

Jannicke sa...

Oi,
så fine saker du har funnet ;o)
Bokstaven er nok fin både i zink og svart...

Riktig god fredag, Anne :o)
Klem J.

Maliva`s verden sa...

J`aime zinc:o)
Go`helg til deg fra Maliva

♥ Affi ♥ sa...

Finfina lådor! Jag är väldigt svag för zinklådor så jag får bestämt ta och titta in till Perlan living jag med...
Trvlig fredag och helg!

sand mellan tårna sa...

Jag hade absolut behållit det som zink.....

ha en mysig fredag! Kram! Hälsa T ;)

Hem och Lycka sa...

Visst är lådorna fina, har några stycken jag också. Praktiska också och rymmer mycket. Vilken fin bokstav, jag hade behållit den som den är.

kram Mia

Anonym sa...

Ja Pernilla har vrkligen såååå mycket fint i webshoppen. Vågar mig knappt in där då det lätt slinker ner ett och annat i varukorgen. ;)
Håller med Linda behåll det i zink!!!
Kram och lycka till på svampjakten. Kram Lina

Hemmalycka sa...

Zink, zink, zink tycker jag.... är väldigt vackert.
Hoppas du hittar kantisar, bara du inte går vilse.
Kram Åsa

Grodmamman sa...

Så fina saker du köpt. Har liknande lådor som jag köpt av "Ett hus i vitt".
Kram

VITA NYANSER sa...

snygga saker!!! Lycko dig! Du hur går det med dina sprayer? Jag har köpt hem flera flaskor och de täcker inte! Jag fick ta till färgbukarna, men så ska jag spraya ett plåtskåp = )!

Har målat mitt X i svart, det gick bättre.

Ha en sköööön fredag!
Kram l-l

Fröken Fräken sa...

De där lådorna är underbara! Har precis släpat hem en annan variant från Sthlm. Om maken börjar klaga över inköpen, säg då att de där sakerna har du haft läääänge, och fråga med sårad röst om han först nu har sett dem..? ;-) Hihi!

♥ Fyra årstider sa...

Min man får också bryt..men han hänger sig kvar ändå hi,hi..kommer du ihåg vad vi shoppade på Cervera..det var tider det!
Kram Lotta

Inspiration i vitt sa...

Dina lådor är skitsnygga ja allt annat med för den delen och vad bta att det var rea på dom.
Kram på dihg/Ingela.

Annas Lycka sa...

Snygga...såklart slut när jag fick tummen ur :( Klart du ska ha det i zink. Ur fint till det svarta. Tack för omtanken hos mig. Kramkram min vän.