tisdag, september 29

Kuddmani.....




Atjoooooooo.......Här nyser jag på löpande band, hängig. Men hade jag varit man så hade jag ju varit nära döden. Det tror jag att ni flesta tjejer kan skriva under på. Bokföring för augusti klar, suck nu är det dax att börja på nästa månad. Håller på att stöka om lite i mitt vardagsrum, bilder kommer när jag är klar. Fick mina fina kuddar igår och det blir nog ok när det är färdigt. ÄNTLIGEN har fransmännen avslutat sin semester !!!!!!! Mina Tolixstolar är på väg från Malmö, nu familjen blir det kallt om dom små bakarna......
Ikväll blir det enkelt, hamburgare. Maken håller utbildning för någon kund och den stora är i Hangaren och skatear.
Kram Anne

18 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Flotte puter! Man kan ikke få for mange av slike;)

Kjedelig å være så forkjølet, ja, det er vel godt vi ikke er menn, hihi:)

Ha en fin kveld, Anne!
klem, Lene

Sassa sa...

Läckra kuddar , var kommer de ifrån ???
Hoppas du har klarat av det värsta med förkylningen.
Stor kram från Sassa

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Anne :-D
Så nydelige puter du har der. Gleder meg til å se bilder av hvordan du holder på hjemme nå!

Huffda, håper du ikke blir veldig syk! Og ja, haha, sant som du sier. Mennen hadde vært nær døden når de begynner å bli syke :-p

Håper du får en flott tirsdagskveld!
Klem J

Aratorps Lena sa...

Godkväll! Fy vad trist att bli förkyld, hoppas du kryar på dig snabbt som ögat! På apoteket finns ett munskölj som är antibakteriell, brukar ta det och det motar bort det värsta! Skönt iaf att pusta ut efter bokföringen... Kram Lena!

Anonym sa...

Krya på dig! Mysiga kuddar du har, jag själv har kudd mani just nu, har köpt nya soffor å behöver en massa nya kuddar. Det är så mysigt att ha många kuddar att mysa in i.
Ta hand om dig.
Kram Jessica

Jannicke sa...

Flotte puter!!
Håper forkjølelsen din kommer seg...
God bedring!
Klem J.

Jessica sa...

Det är kul att kunna ändra och fixa lite nu på hösten. Finns så mycket fina kuddar och filtar!

Håller också på att göra klart kundernas Augustibokföringen, sen väntar ett antal bokslut å sen är det ju dags för September papperna...

Krya på dig!
kram
Jessica

Sommerlyst sa...

Fy...så tøffe puter!!! Hvor har du fått tak i dem?? Me like alot!

Håper du er på bedringens vei!

Klemklem

Jenny sa...

Hej Anne!

Superfina kuddar! Åh vad kul att dina Tolix är på ingång!! De är såå snygga! Inte så lite avis;)

Krya på dig Vännen,

Kraam Jenny

VITA NYANSER sa...

Så fina kuddar du har fått hem = )!!! Och stolarna, äntligen, åh vad kul att få se...jag är bara sååååå aviiiis... = ), hi,hi...men jag unnar dig dem, du är verkligen värd dessa vackra ting, det värmer dig gott i hjärtat när du får sitta så fint!!!

Krya på dig vännen!

VITA NYANSER sa...

Jag glömde visst:

Stor kram L-L

Signe 1 sa...

Nämen är Tolix påväg?;-) Men visst var de sköööna att sitta på?:-) Kramis!! Krya!!

Hem och Lycka sa...

Vilka snyggingar och så spännande med Tolixstolarna!

kram

Anonym sa...

Stackare hoppas du känner dig poggare i dag.
Snacka om lång semsterperiod. Men den som väntar på något gott.....

Kuddarna var precis i min smak, kommer bli mer än OK om jag känner dig rätt.
Ta hand om dig nu
kram Lina

alegni sa...

det blir att sätta sig ner o virka rumpvärmare då, så att ni inte riskerar att få blåskatarr i vinter ;)
grymt fina kuddar, anne!
kram
ingela

Hemmalycka sa...

Finaste kuddarna, är det HM?
Härligt att stolarna kommer, du har ju väntat länge nu.
Kram hela dan
Åsa

Helenas loggbok sa...

Hoppas du kryar på dig! Jag är lite bättre idag och orkar vara uppe. Hade man varit man, hade man haft nära dödenupplevelser, precis som du skriver!

Vilka fina kuddar! Ska bli spännande att se hur du får det i vardagsrummet. Jag tyckte det var HUR FINT som helst redan innan, men jag vet ju att man tröttnar!!!

Här märks det att fransmännen är tillbaka på jobbet. Den här veckan har det varit kaos i trafiken både på för- och eftermiddag! Pest!
Dina stolar kommer bli SÅÅÅÅÅ fina i ditt kök. Jag är lite sugen på 1 st Tolix som "kontorsstol" i vårt TV/kontors-rum. Igentligen vill jag ha en riktig amerikansk skrivbordsstol med snurr och träribbor i ryggen, IKEA har haft något liknande för många år sedan, men nu vet jag inte var jag ska hitta den!
Ha det gott och hoppas du har slutat nysa nu!

Kramisar från Luxemburg

Annas Lycka sa...

Men du så trist att vara förkyld. Själv har jag en inflamation i min ena axel, borrelia och lite blodprover som inte var riktigt toppen (inget allvarligt men ändå...) Känns väl sådär kan jag säga. Får veta mer imorgon.....

Snygga kuddar du trixat hem !!!Köpt var??? Riktigt nyfiken på ditt nya vardagsrum.... Fattar du väl när du skriver så där.... Kram och massa krya på dig!!!!