onsdag, oktober 28

Award & Vardagsrum



Bild mot köket, grindarna på väggen är till för vovven när
hon är ensam. Där stänger vi av så att hon har halva köket.


Godkväll alla.....Idag blir det inget bloggande, har mer huvudvärk än vanligt så jag skall bädda ner mig. Har fått en award av kära rosorokaprifol med dom fina orden " för att du är du". Vad glad jag blev. Har fixat och trixat lite i mitt vardagsrum, det kanske lät som att jag slängde ut allt men inte då..... Känner mig ganska nöjd förutom att jag vill byta min tidningssamlare, annan lampa i taket istället för kronan, och nytt bord. Men men Rom byggdes inte på en dag, man får ta lite i taget. Har köpt och bytt lite kuddar med inspiration från en annan blogg. Köpte ett överkast som skall användas som pläd när inte markisen räcker till mot solen. Bytt lite krukor, målat om mina stjärnor, sprayat &-tecken till svart, sytt lite mera kuddar. Näe vänner nu skall jag bädda ner mig, kram till er alla. Får ta tag i bloggandet imorgon.
Kram Anne

19 kommentarer:

Bella sa...

Grattis till din award!!

Så fint ni fått det hemma, du har verkligen känsla för inredning :)

Hoppas din huvudvärk släppt till imorgon och att du får en bra dag utan allt för bångstyriga höstlovslediga barn!

Kramar Bella

H A J sa...

Det blev ju jätte bra! Men det visste jag ju redan innan att det skulle bli. Blir det alltid när du är i farten!!!
Hoppas att huvudvärken släpper tills i morgon.
Vi har varit barnlediga i veckan men i morgon är det dax att hämta hem den förlorade sonen som har varit hos mormor och morfar i veckan. Han kommer att tycka att vi är supertråkiga och att det inte händer något alls här hemma är jag rädd för......
Kram
J i HAJ

Jannicke sa...

Hei.
Liker stuen din (vardagsrummet) kjempegodt!! Lyst og fint - herlige puter - og tøff denim sofa ;o)

Stakkers deg som er så mye plaget med hodepine,
ønsker deg god bedring vennen.
Klem J.

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till awarden, den är värd!
Jag fick också den, den var så gullig.
Fräscht vardagsrum ni har!
Ha ett skönt lov!
Kram Susanne

in my house sa...

HEJ goding,,, grrrr va jag ä dålig på att kolla runt =( Jättefina bilder,,, så snyggt du har de!!!!! Klänningen är supersnygg,,,, och kostar 399kr,,, jag längtar tills jag får öppna butiken! =)


Kram kram j

Linruz sa...

Det blev ju kanon vännen.(inte för jah trodde något annat)
Inte kul med huvudvärken hoppas det känns bättre i dag.
Ta hand om dig nu.
Massor kramar Lina

StrandviksVillan sa...

Oj så stooort vardagsrum!
Ser väldigt fint ut, och trevligt med dom fyra fåtöljerna när man har gäster.

Hoppas du mår bättre nu!
Jag köpte nya huvudkuddar igår för våra var som flugsmällor och vi fick båda huvudvärk av nackont.
Kram!

Annas Lycka sa...

Skit fint bidde det Anne! Gillar den där tavlan...super snygg och skön färg.

Hoppas värken är borta idag och att du får en mysig dag. Grattis till din fina award. Kramar från Anna

Signe 1 sa...

Du bor så fint vännen, jag har ju varit där, hihi! Hoppas huvudvärken har gett med sig, usch och fy!! Ha en fin dag, kraam Sofia

Engelska Villan sa...

Å, vilka snygga möbler!! Jag gillar när man har olika sittgrupper sådär. Det blir jättemysigt av det. Skitsnyggt!
Och stort grattis till awarden också :)
Hoppas du mår lite bättre idag.
Kram kram Anna

alegni sa...

ni har assnyggt hemma, anne. du behöver inte förändra någonting alls!
hoppas du mår bättre nu!
kram
ingela

Anette sa...

Jättefint!
Härliga kuddar!
Ha en trevlig helg!
Anette

Grodmamman sa...

Fint ni har det i vardagsrummet. Gillar alla svarta detaljer.
Hoppas huvudvärken är bättre idag!:)
Kram

Villa Carl Larsson sa...

Så fint ni har hemma! Och vilket underbart golv. Jag vill också ha :)

Kram Josefin

Fröken Tindra sa...

Klart att du skulle ha den awarden!
Vad fint du har i vardagsrummet. Duktig också som sytt och haft dig. Hoppas att du fick en god natts sömn!
Kram!

Sassa sa...

Jag gillar idén med fyra fätöljer runt ett bord. Mysigt när alla sitter bekvämt och ombonat.
Så fräscht du har det!!
Det verkar gå bra för K.
Stor kram från Sassa

Ocean showroom sa...

Hej vännen! Jättefina bilder. Ser att du fått Love-kudden! Lyckost!! :-) Jag väntar fortfarande på mina (Love och 2) Hojta till om du ser 4 någonstans! kram Alexandra

DRÖMHUSET sa...

Åhhh så snyggt det är i ditt vardagsrum och kuddarna är ju bara så fina :-)

Hoppas huvudvärken gav med sig....

Kram Sofie

Ruter & Hjerter sa...

Jeg elsker De søte lenestolene dine:) Ikea?