onsdag, oktober 21

Catch the day....

Gjorde jag i morse med detta vackra lilla spindelnät på vår trappa efter morgonpromenad med Millie. Ser ut som ett pärlhalsband om man klickar på bilden. Idag har det verkligen varit totalt igenmulet och dimmigt hos oss. Sen fortsatte min morgon med ett fantastiskt härligt mail från en tjej som har handlat av mig på Tradera. She made my day...Kan man säga. Ikväll skall här bäddas rent som jag har försökt att påbörja i en vecka, suck men aldrig hunnit. Visst är det underbart att gå lägga sig i en ren säng på kvällen, man liksom bara sjunker ner? Sen skall jag slå ihjäl en timme ikväll simhallen eftersom maken är på styrelsemöte i Stockholm. Så ikväll blir det ingen "Nya steg" kurs för mig i skolan. Men blogga hinner jag senare ikväll....


Glöm inte att tävla hos mig, pågår till imorgon...
Kram Anne

21 kommentarer:

Sassa sa...

Vilken otroligt fin bild!!!!!
Den kommer jag att spara som en raritet i min samling. Man talar ju så mycket om att fånga dagen och det har du verkligen gjort i dag.
Kram, kram från Sassa

Skrot och Skruv sa...

Fantastisk bild!!! Underbar....

Jag borde verkligen ta tag i att stanna upp några minuter och bara vara och inte fundera så mycket. Fånga dagen borde man göra ofta.

Kram Annica

Linruz sa...

Wohooo Anne mästerfotografen. Nu använder hon sig av sina underbara objektiv som jag inte alls....är avundsjuk på;)
Lovley vännen!!
Ha en fin kväll.
Kram Lina

Ocean showroom sa...

Vacker bild!! Du är så duktig på att fota. jag kommer just från simhallen. Jag tycker vi håller av två kuddar om vi får tag på dem :-) . Mailar dig närmare... Ha det gott i vattnet! Kram alexandra

Signe 1 sa...

Superduperfin bild:-)! Idag har jag varit på stan med jag hörde aldrig nåt så jag vet inte vad du ville ha hjälp med vännen!;-) Vi höres!! Kramen S.

Fröken Tindra sa...

Vilket vackert spindelnät!! Det fångade du bra med kameran.
Kram!

alegni sa...

wow! det där är nog årets bild, anne! jättevackert foto!
kram
ingela

Sabina sa...

Halleluja! Så vackert!!!
Kram Sabina :)

Hannasvirrvarr sa...

Wow så fint pärlnät, naturen är tacksam att plåta, fin bild!

Vitt och Blått sa...

Vilken bild!!!!! Underbar! :) Ha en fortsatt bra vecka - kram Ewa

sand mellan tårna sa...

Gokväll raring..... den bilden var så fin.... speciellt när man klickade upp den.

jag hinner verkligen ingenting längre, nu är jag trött dessutom..... men jag antar att det ska vara så att jobba heltid.

din tävling har jag inte glömt, men jag hinner inte, så jag önskar bara en lycklig vinnare lycka till.... *fniss*

imorgon ska jag försöka hinna maila..... natti natti

VITA NYANSER sa...

Vilken SUPERFIN bild du har tagit!!! Du är ju så duktig! Vad härligt att få simma! Här har det stylats inför morgondagens fotografering, en fotograf kommer och fotar hos min syster och jag har äran att få vara med = ). Det har äntligen handlats lite skor till Wilma, hon blev jätteglad åt det hon fick, kul.

Ha det bra!
Kram L-L

Fröken Fräken sa...

Passa på att njuta av dagen, det ska jag göra.. måste bara komma på något sätt att inte vara på jobbet, för där är det mer ständig brandkårsutryckning och inte så mycket njutning! ;-)

Anna-Malin sa...

Underbar, underbar bild....

KRam
A-M

Blåbärs och smultronstället sa...

Ja, fånga dagen hoppas jag att de flesta gör. Vacker bild du fångade:-)
Kram Susanne

H A J sa...

Hej lilla du!
Spindlar är det värsta jag vet men det här var ju riktigt snyggt!
Blocket helg för er också såg jag. Vi fick sålt allt vi la ut i helgen. Är så nöjd!!
Väntar på leverans fortfarande......
Kram
Jenny

AkH sa...

Vilken vacker bild, ja att stanna upp behöver man verkligen. Att se allt vackert som finns här nu! Missade tyvärr din tävling, men jättefina priser! Ha ett bra veckoslut! Anna-Karin
livetharochnu-akh

Lauras gård sa...

Vilken häftig bild! Det är inte lätt att fota spindelnät. Jag har försökt men det syns knappt på fotot. Du har verkligen lyckats! Kram Stina

Jenny sa...

Hej Anne!

Vilken underbar bild!!

Vad kul att få härliga mail sådär, man blir så glaad:)

Ha en bra dag Vännen!

Kram Jenny

Nettan sa...

Vilken bild! Visst kan det vara otroligt vackert med spindelnät..men jag haatar spindlar! Huu!! Hopas du hade en skön simtur;-)
Kram Nettan

According to Nicky sa...

Vilken vackert bild! Vattendropparna ser ut som pärlor :)


Önskar dig en riktigt mysig kväll! Kram/Nicky :)