lördag, oktober 3

Missa inte.......


"Mammas pojkar" på torsdag 8 oktober kl. 20.00
TV 4....Jag skall bänka mig framför tv:n eftersom det är mina barns fröken Gerd som dom hade när dom gick i 6-års. Det skall bli såååå kul att se. Fick en chock när jag såg henne på trailern första gången. Morgonen efter asgarvade vi båda 2 när vi fick se varandra på skolan. Jaha nu skall jag in i duschen snart dags för klassåterträff. Känner mig inte direkt fräsch att möta alla människor som man inte har sett på 25 år med sår i näsan, hosta...Jaja det löser sig. Ha en skön fortsatt lördag, ses imorgon på bloggen. Mailen jag har utlovat får vänta ytterligare en dag.
Kram Anne

16 kommentarer:

Jannicke sa...

Lykke til på klassefest! Blir garantert kjempegøy å se igjen gamle klassekompiser!!
Klem J.

SussiLibySweden sa...

Hejsan!
Så kul, det måste man se.

Spännande att träffa gamla klasskompisar som man kanske inte sett sern man slutade skolan...lite nervös skulle jag vara.

Kramar, AnneLi...SussiLi...

VITA NYANSER sa...

Så kul att få gå på klassträff, hoppas du får riktigt kul!!!

Hi,hi...jag kan vänta, den som väntar på något gott....= )!

Stor kram till dig!
L-L

Birgitta sa...

Lycka till på klassfesten. Det är klart man måste titta på Mammas pojkar. Men först kommer Bonde söker fru på onsdag och den är ju ett måste också.
Ha en riktigt mysig lördagsafton.
Kram Birgitta

Ocean showroom sa...

Vi har dessverre ikke tv4, men du får kose deg med programmet, er jo ekstra morsomt når det er noen kjente med!

Høres kjekt ut med klassefest!
Formen blir sikkert bedre med litt vin;)

Klem, Lene

Helenas Hem -Livet på landet sa...

Hej på dej!
Du, vad roligt med klassträff. Det är lite sådär både ock faktiskt. Många som bara vill skryta om hur bra det har gått här i livet, men det kan de väl få göra då! :) Hoppas att du hade skoj!

Mammas pojkar...hahaha ja man kanske måste titta på det.
Kram
/Helena

blogg.helenashem.se

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Så kul da :-) Kos deg på klassefest!

Nå har vi kommet helberget fra Sverige med snø og sommerdekk på bilen. Haha, men det gikk veldig bra! :-) Barnvognen og alt som hører med står i gangen hjemme hos oss nå!! :-) Herlig!

Kram J

Jenny sa...

Hej Anne!
Det programmet får jag ta o spana in!

Hoppas du hade en kul klassåterträff:)

Ha en skön söndag,

Kraamis Jenny

Sabina sa...

Jag ska absolut kolla på detta program. Tyvärr kommer det så mycket nu som man vill se... idols, halv ått hos mej...så man hinner snart inte göra nåt annat! :)
Kram Sabina

Everyday living etc. sa...

Hej! Åh vad spännande, vad roligt med klassträff, det är verkligen något man borde ha oftare, så många man inte träffat på evigheter.

Ha det gott!

Bella sa...

Hej vännen!

Nu är det alldeles för länge sedan jag var inne hos dig och läste, har varit helt utslagen efter Islandsresan så jag har tråkigt nog inte orkat läsa bloggar på drygt en vecka... Men nu har jag läst ikapp och är uppdaterad på vad som hänt i ditt liv.

Hoppas du kryat på dig och mår bättre nu och att du trots sjukdom hade en trevlig kväll igår :)

Ha en skön söndagkväll

Kramar Bella

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Søte :-)
Hihi, det var en veldig kort giveaway som bare foregikk i helgen! Så kan være derfor du misset den :-)

Ja, vi kjørte til Østersund på lørdag å handlet vogn, bilstol +++ Sparet oss nesten 4000 norske kr på å handle i Sverige ;-)

Ja, vognen er nydelig! :-) Elsker alt ved den!

Håper du har hatt en flott helg ?
Kram J

Birgitta sa...

Hej igen!
Roligt att du tittat in hos mej. Ville bara säja att jag väver på beställning.
Kramis Birgitta

In my house sa...

Jo men duuu, man puggnar till av kaffet, dricker det med voice gänget och er alla i knät! (den bärbara) =)=) Jag ska tänka på dig imon,, när jag sörplar på mitt kaffe! =)=)

Kram kram i massor

Signe 1 sa...

Hej raring...vad är det du säger...kommer dina älsklingar imorgon??:-)) Vad skoj, bilder sen hoppas jag!! Kramis S.

Anne sa...

Hej!
Hoppas du hade kul på klassträffen!

Spännande med programmet, blir roligare när man käner någon som är med dessutom :)

Kram Anne