torsdag, oktober 1

Friends...... ♥ ♥ ♥




Tänk om man inte hade några vänner, vad ensam man skulle vara. Hittade denna när jag röjde runt lite. Har fått den av en gammal vän för länge sedan. Jag har många vänner som är väldigt nära, mer och mindre nära, av & på vänner=kommer och går och kommer tillbaka igen...... För att inte tala om hur många vänner jag har fått via bloggandet, många nära och många mindre nära.För mig är det viktigt att ha vänner runt omkring mig. Det är viktigt för mig att dom mår bra fast man själv kanske inte mår så bra vissa stunder......Japp jag sitter här och snorar, hostar och håller på att tappa rösten. Lika bra det kanske för då slipper familjen höra mitt tjat. Nu har jag i alla fall tackat nej till Ladies Night imorgon och hoppas att jag kan kurera mig till klassåterträffen på lördag. Vågar inte ens nämna om hur många år det är sedan jag slutade 9:an. När dom ringde till mig så skrattade jag rakt ut....Har åren gått så fort? Lustigt att jag alltid är 27 ( ler).......
Kram Anne

12 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilken fin present, vänner är härligt att ha!

kram

sand mellan tårna sa...

Här är en till som aldrig fyller mer än 27 .....

You got m@il baby!

♥ KRAM ♥

Grodmamman sa...

Krya på dig!
Kram

VITA NYANSER sa...

Hej vännen!

Men vilken envis förkylning, stackars dig! Hoppas att du kan vara med på lördag. Här är rösten till och från men jag mår bra för övrigt.

Är så nöjd att FK inte kom på mötet idag. Jag hade fått till mig att de skulle ifrågasätta bloggen, som konkurrerande verksamhet!!!Mitt syfte med bloggen har bara varit helt egoistiskt. Jag har bloggat för att få energi, och för att jag fick rådet att hitta något som ger glädje (fröken duktig gjorde enligt boken och gick hem och hittade glädjen i bloggandet) något som bara var för mig, inte något med min familj. Något JAG tyckte var kul, vilket jag hade glömt bort alltför länge. Jag kan inte läsa böcker eller kolla på Tv, har inte koncentrationen, men kolla bloggar fungerade bra och jag gjorde sen en själv. Den har gett så himla mycket, och det är ju ett enormt sällskap med bloggvänner nära och icke nära (som du skriver). Jag var så arg och ledsen när jag fick höra vad som tänktes tas upp, jag som vill göra allt så rätt och så tolkades det så fel! Jag var supernervös inför mötet med FK idag, och sen dök hon inte upp, hm. Men nu är jag superladdad med mitt svar om hon hör av sig. Det får finnas gränser även för dem. Konkurrerande verksamhet...hm, till lärarjobbet. Jag sitter själv i soffan....alla inlägg tar superlång tid för mig med mina koncentrationssvårtigheter, jag behöver vila mellan bloggandet. Hi,hi...inte klokt....Upprörd??? Jag??? Jaaa = )!!! Det är sandlådenivå.

Jag är lugn inuti, men jag blir så arg när jag tänker på FK. Oj, nu har jag belastat dig med det här, inte meningen, men du är ju en riktig bloggvän, så då får du en dos av det här, du som har nog med ditt....

DU en STOOOR kram på dig!
L-L

Vitt och Blått sa...

KRYA! Vilken fin present! Här hemma snörvlas det också en hel del från min sida, sista dagen innan helgen imorgon och vi ska till bekanta i Sthlm på lördag till söndag - hoppas att jag orkar! Ska stpa i säng nu, somnade i soffan. TRÖTT! :) Sköt om dig! Kram E

Sassa sa...

Så fint du skriver om vänner! Ibland kommer de och går. Kanske skall man inte sörja över det utan livet går in i olika skeden och att man också utvecklas genom det!
Du sätter verkligen värde på dina vänner! Du är en vän och då får man vänner.
Jag skall ta mig en rejäl funderare vad det gäller kuddarna. Kan du inte skicka över en bild med kuddarna i stolarna !!
Godnatt och stor kram

alegni sa...

ja, vad vore vi utan våra vänner? åtminstone mycket fattigare o med stora tomma utrymmen i våra hjärtan.
hoppas hälsan återvänder snart!
kram
ingela

Helenas loggbok sa...

Hej Vännen!
Hoppas verkligen att du kryar på dig och kan gå på skolfesten! Kul att träffas igen efter några år, speciellt om det var ett tag sedan sist!

Man är ju heller inte äldre än vad man känner sig! Sen ser du ju så attans fräsch ut oxå, så de du inte träffat från skolan på ett tag måste ju baxna!

Ha det gott och krya på dig!
KRamar
Helena

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Anne!
Så fint innlegg!! :-) Slik er det til meg også, noen nære venner, noen ikke så nære venner, noen som kommer, går og kommer tilbake igjen! Men jeg er som du helt avhengig av mine venner, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem!

Håper du snart blir frisk!! Og 27 år er ingen alder!!!

Ha en god helg! Vi skal til Östersund i morgen på Barnens Hus og hente vår emmaljunga :-) Hoho, det gleder jeg meg til!

God bedringskram til deg!

Annas Lycka sa...

Krya på dig nu. Vad enveten förkylningen verkar vara...Ha den härligaste helgen!!Kram

Ocean showroom sa...

Venner er et av livets mange gleder og heldig er den som har mange:)
Du nok litt yngre enn meg du som bare er 27, hihi, jeg har vært 29 i flere år nå, men heldigvis ikke mer;)

God helg Anne og god bedring til deg!
Klem, Lene

Jannicke sa...

God bedring til deg, Anne!!

Fredagsklem fra J.