måndag, oktober 12

Tänkte att det är dax......

1:a pris stort hjärta från Nordal



2:a pris, mindre hjärta från Nordal

3:e pris, mindre hjärta från Hemtex
För en liten utlottning igen....3 fina hjärtan, 2 st från Nordal inhandlade på stromgatan4 i Linköping och 1 vitt hjärta från Hemtex. Passar fint till jul. Vi strular inte till det utan kör som vanligt. Alla kan vara med, med eller utan blogg. Ni som har blogg lämnar en kommentar och lånar en bild och länkar från er sida och ni har 2 chanser. Ni som inte har blogg lämnar en kommentar och tipsar 1 st vän om utlottningen.Utlottningen pågår till 22 oktober.
Lycka till................


90 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med!!!!!!
Ha en bra vecka - kram E

VITA NYANSER sa...

Hej goa du!

Jag vill gärna vara med i din finfina tävling! Jag är inte förvånad över att du lottar ut hjärtan eftersom du är en person med stort hjärta!!!

Hoppas jag vinner = )!

Kram L-L

VITA NYANSER sa...

Ja just ja...jag länkar oxå, hm, jag försöker inte fuska, jag lovar = )!!!

Kram L-L

Signe 1 sa...

Klart jag är med o tävlar om dessa fina hjärtan vännen! Och ska bli spännande och höra om C väljer tapeten sen, *ler*. Länkar såklart! Kramen!

Jorid + NOE Blog sa...

Så flotte hjerter :-D Jeg er gjerne med!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hejsan!!!
jag vil med vara med o tävla o vackra hjärtan!!!
Länkar undetr kvällen!!!
Kramelikram Millis ♥
Ha en fin vecka!!☺

StrandviksVillan sa...

Tjusiga! Ett sånt skulle jag gärna ha till jul!
Chansar med en lott!

Ann-Christine

Razzy sa...

Älskar Hjärtan så klart vill jag vara med :)

Sommerlyst sa...

Jeiii!! Konkurranse! Jeg er med! Flotte premier!

Aratorps Lena sa...

Mmmysigt med tävling! Jag får dåligt samvete, för jag har tänkt att köra en SÅ länge... Tar det efter dig. Jag är såklart med och länkar gör jag också! Ha en go kväll! Kram

Livet är Underbart sa...

Åh, denna tävling passar mig- som är en äkta jul-junkie. =)Håller tummarna- och länkar på min blogg. Kram Jenny

Jenny sa...

Hej Anne!
Alltid lika kul med tävlingar!
Vilka fina hjärtan du lottar ut, jag är gärna med o länkar från mig!

Ha en skön kväll Vännen!

Kramis Jenny

Annas Lycka sa...

Så fina!!! Jag är ju såklart gärna med och försöker vinna....

Hoppas du haft en härlig dag och att höstsolen lyser på dig!! kram vännen. Anna

Unknown sa...

Vill absolut vara med och tävla om de tjusiga hjärtanen. Länkar självklart!
MVH;
Petra

Jenny Ivung sa...

Fin blogg du har anne :)
Jag vill vara med och tävla :)

Helene sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om de söta hjärtanen. Länkar såklart!
Kram, Helene

Jessica sa...

Hej vännen,
klart jag vill vara med i din utlottning, jag hade ju tur senast *skratt*
Har länkat hos mig.

Ha en riktigt skön vecka,
kram
Jessica

Birgitta sa...

Hej! Jag vill också vara med och jag länkar med bild på min blogg. Kan ju inte missa något så fint.
Kramar till dej.
Birgitta

Jessica sa...

Hejsan!
Jag är mer än gärna med och tävlar och håller tummar och tår på att få bli en lycklig vinnare. =)

Länkar med bild från min blogg!
Kram ♥
Jessica

Soltorpsgarden sa...

Hej där! jag såg din bild med stjärnan och undrar om du har sett den här champagnen? Ett tips, det är beställningsvara och en vodka champagne www.camitzvodka.com men flasksan är ju så snygg!!! Kram Vivi soltorp

Jenny sa...

Hej igen Anne!

Den där blusen är såå fin!! Vill nog ha en jag oxå;) Hmm, får väl se om den finns kvar när lönen kommer nästa vecka,hihi!

Ha en jättebra tisdag,

kram Jenny

NerbyKatta sa...

Å, så söta <3 an!! Vill förstås gärna vara med i din utlottning!
Kram Katarina i Värmland.

NerbyKatta sa...

Å, så söta <3 an!! Vill förstås gärna vara med i din utlottning!
Kram Katarina i Värmland.

Sabina sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen!
Kram Sabina

Anonym sa...

Tar självklart två lotteri den här underbara tävlingen och hoppas på tur.

http://mittlilla-kaos.blogspot.com/2009/10/tavling.html

Kram

MM sa...

Hej o till att börja med, tack för en fin blogg med mycket inspiration!
Jag vill själklart vara med o tävla om ett fint hjärta, och länkar även 'hemma hos mig'!
Ha en bra dag,
Kram,
Malin

Titti sa...

Hej
Vilken fin blogg du har. Jag är gärna med & tävlar. Länkar ifrån min blogg gör jag med. Kram Titti

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Vill gärna vara med!!! :o)
Länkar så klart!
Kram Carolina

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Hjärtan kan man väl aldrig få för många utav. Speciellt inte så fina hjärtan som du nu lottar ut. Man blir alldeles glad av de fina bilderna också. Jag vill gärna vara med och länkar från min blogg.

Kram Josefin

Ocean showroom sa...

Hej Anne! Jag är med!! Fin matta du visar ovan...har också nosat på den till mitt svart/vita rum. Ja det är vitt men ska in med lite svarta detaljer. Har också en sådan period nu!! :-) Ha en fin dag! kram alexandra

alegni sa...

jag är med!! o jag länkar givetvis!
kram
ingela

iLLi sa...

Svart kan vara himla fint som detalj ibland.. ;-)

kram
Lina

Sanna sa...

Hejsan, mkt fint på din sida :) är jättegärna med och tävlar :)

promenader på landet sa...

Klart jag vill vara med i din tävling! Kram från Maria

Erika i Villa Lilja sa...

Klart man vill vara med och tävla. Jag länkar förstås.
Kram

Bella sa...

Det är klart jag vill vara med i din tävling och vinna något av de fina priserna!!

Kramar Bella

Jessica sa...

Hej!

Jag vill vara med men,
jag e ingen hacker jag inte, tydligen inte ens lite datakunnig...

Klurade inte ut det där med länkningen, jag berättar för en kompis istället och SKRIVER om dig i min blogg! :-)

www.jessicassmak.blogg.se

Allt gott!
Jessica

Hemmalycka sa...

Tänk att julen snart är här. Jag är väldigt svag för hjärtan och dessa var ju jättefina.
Alltså vill jag gärna vara med och jag länkar såklart.
Kram Åsa

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar om de söta hjärtanen:-)
Länkar på min blogg(höger)
Ha det så gott!
/Karin

Anonym sa...

Jag vill vara med å tävla å tipsar en vän om din utlottning

miros79[at]hotmail.com

Unknown sa...

Kerstin M
Premiär på denna bloggen. Jättefin! Deltar gärna i utlottningen.
Hoppas på tur!

Anne sa...

Klart jag också vill vara med!
Länkar ifrån min blogg såklart :)

Kram

Grodmamman sa...

Vill också vara med och tävla! Länkar.
Kram

Elina sa...

Mkt fina hjärtan! Har länkat här: http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/october/hjartan.html

Sitter nu här hemma o hoppas på vinst!

Ingela sa...

Gud vad söta hjärtan..... vill inte missa chansen på att få dem!
Älskar att vandra runt på alla dessa fina bloggar med en himla massa fina saker ni gjort.
Ni ger mig insperation :-)
Kram från Ingela

Lauras gård sa...

Så fina hjärtan! Jag vill så klart vara med och tävla om dem! Jag lägger in en länk från min blogg och håller tummarna... Kram Stina

Anonym sa...

Så fina hjärtan :) Jag vill jättegärna vara med i din utlottning och länkar i min högerspalt.

Jag gillar din blogg och kommer tillbaka :)

Kram Åsa

Blåbärs och smultronstället sa...

Vill gärna vara med och tävla om de fina hjärtanen. Länkar också!
Kram Susanne

hjem hos linda sa...

ja ja ja ja ja jeg vil være med...Jeg har ingen vinnerlykke men, den som intet våger intet vinner!!
Så jeg krysser fingrene jeg!!
Ha ei flott helg..
Klæm Linda

Anna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, finfina vinster.
Och självklart länkar jag.
Kram Anna

Mia sa...

Vilka fina hjärtan! Jag är gärna med, drar två lotter (länkar såklart).

Kram Mia

Susanne sa...

Hej..Åh så jätte fina dessa var..Så klart jag vill vara med!! Länkar hos mig..Välkommen och kika hos mig..Kram till dagen Susanne

Svenska inredningsbloggar sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av de fina hjärtanen. Jag länkar till dig från min blogg!
Ha en skön lördagskväll! Märta

Anneli sa...

Hejsan!!
Många fina hjärtan...vill man gärna vara med och lottas om***
Bildlänk hos mig
kramar
annelie

Engelska Villan sa...

Hej darling!
Jag är med o länkar!
Kram Anna

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat i högerspalten.
Kram!

millasv sa...

Så fina hjärtan! Passar fint då julen snart är här. Jag vill gärna vara med på en lott.. tipsar fina vännerna.

Mvh
millasv

milla_s74@hotmail.com

Hannasvirrvarr sa...

Hej! Fin blogg du har. Jag vill vara med i utlottningen och länkar på min blogg... och håller tummarna ;)

evamar - tävlingsblogg sa...

Ja, tack. Jag är gärna med. Du har en länk hos mig:

http://evamar.blogg.se/2009/october/hjartan-22-oktober.html

monika sa...

Så underbara vinster. Klart jag är med!

vh
Monika

6048gustafsson@telia.com

Monia sa...

jag är med och tävlar :) Har länkat dig här :

http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/october/tavling-hos-stjarnor-och-champagne.html

lenamarb sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Jag har ingen blogg men har tipsat vänner :)

lenamarb@gmail.com

En Mölnbobos Liv sa...

Superfina hjärtan. Jag är med och hoppas på tur.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-hjartan-1.html

info@annakarlsson.se

Olelsi/Nettan sa...

Hallå där!!
Jag vill absolut vara med och tävla så jag fixade en länk med:
http://olelsi.blogg.se/2009/october/var-med-och-tavla-om-hjartan.html

Håller tummarna för ett hjärta!!

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland

jessie sa...

Åh så fina hjärtan! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-hjarta-2.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Carita sa...

Jag vill gärna vara med :)
Har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/hjartan-1.html.

Ha en fin dag! /Carita.
turkost@gmail.com.

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla och jag har länkat i min blog!

Kram Susanne

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa vackra hjärtan! Lägger en länk till höger i min blogg. Hoppas du haft en fin helg!

Anonym sa...

hej. vill gärna vara med i utlottningen. sitter en kompis ijämte mig som jag har tipsat, smidigt. hon ska nog också in och tävla sen.:)martina_holst@hotmail.com

Sosso sa...

Klart att man vill vara med =))

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Länk
http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/october/hjartan-22-oktober.html

Hälsningar

Sosso

ANNIKA sa...

Jag har en viss förkärlek för hjärtan och vill nu utöka samlingen....
Har mejlat mina vänner och är med i tävlingen .Håller tummarna.
Hjärtliga hälsningar ANNIKA
gustafsson.57@hotmail.com

Lillan sa...

vilka fina. klart jag deltar i utlottningen. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/october/hjartan-1.html

mail: litenmentuff@live.com

Anna sa...

Älskar att tävla så jag vill självklart vara med och tävla om dessa ljuvliga hjärtan.

Länkar även från min blogg.

Mvh
Anna

Anonym sa...

Så nydelige gevinster:-)
Og en inspirerende blogg du har!!!
Ha ei god uke!!!

Hilsen Ruth

rulek@online.no

Lena/isklockan sa...

Hejsan. Vill jätte gärna vara med i utlottningen av de söta hjärtan´ena.
Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Anonym sa...

Jag har länkat till tävlingen; http://sagasmycken.blogg.se/?tmp=20132747

=D
/Mangosorbet@live.se (Saga. E)

Anonym sa...

Hej, vill gärna tävla hos dig. Länkar hos mig! Kram Sofia

Anonym sa...

Ååå det här är så fina. Jag är gärna med i utlottningen. Tack för en fin blogg :)Mvh Helen W

Anna sa...

Klart att jag vill vara med i din tävling! Jättesöta hjärtan <3!!

//Anna

asamuelsson79@hotmail.com

himmel och hav sa...

Självklart så både tävlar jag och länkar!
Stor kram Veronica

rebecca sa...

Jag vill vara med och tävla om ett av de fina hjärtana. :)

Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/october/2210-hjartan.html

Anonym sa...

Hej!
Jag slänger mig med i din tävling om de söta hjärtan.
Önskar dig en fortsatt bra dag, och strålande höst!
Nina Christin

Amanda sa...

jag vill absolut vara med och tävla om dessa läckerbitarna! ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-hjartan-1.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Syster Yster sa...

Hej! Jag är med i sista sekund. Jag länkar med bild. Om du vill så var gärna med i min tävling oxå.

Kram
Anette

Anonym sa...

Hej!

Vackra hjärtan! Villl gärna pröva min lycka och tar en lott.

Ha det gott!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Så här i sista stund...hur har jag kunnat missa denna fina tävling?!?
Jag är på! Länkar till höger i min blogg.

Tjing! Anna

dsign & inredning sa...

Jag vill vara med!!! ;)
Jag länkar.. Kram Lena

Anonym sa...

självklart vill jag vara med om utlottningen. söta hjärtan har alltid en plats hos mig. // rebecka g

Anonym sa...

hejhej. jag vill bara meddela till alla som precis som jag suktar efter en juno säng, att jag hittade en på tradera igår....suck;)
kram P