torsdag, oktober 15

Jag vann.....

Vinst på Mateusfat




Idag går det i pastelligt på bloggen......
Jag vann denna lilla underbara tårta och kanelbullar hos
Annica . Tack dom är jättefina, och jag har tänkt att ge dessa till min lilla guddotter M som är som en gräddtårta själv. Passar perfekt för en liten tjej som gillar rosa. Har fått nya Gant katalogen på posten, lite inspiration för våren? Det måste det vara. Det var så fina vår,somriga bilder i den. Kursen igår var givande, kände igen mig i många situationer när det gäller att ha en 12-åring i huset. Kommer att fortsätta 7 ggr till så nu vet jag vad jag gör på onsdagskvällarna. Nu skall jag lyxa till det, cykla iväg och fixa naglarna. Ikväll blir det blogga för jag ligger efter som bara den, alltså på shitlist.....

Kram Anne

25 kommentarer:

Helenas loggbok sa...

Hej Vännen!
Grattis till den fina vinsten. Vad gulliga små saker. Perfekt att ge bort till en liten prinsessa!

Vilken lyx att göra naglarna fina! Man kan inte säga att mina är så fina. Jag har varit ute och gjort lite höstfint i trädgården och hade inga handskar på mig!!!

Vad bra med kurs på skolan! Nu kommer du bli en ännu mera supermorsa än vad du redan är!

Ha en bra kväll!
Kramar från Luxemburg

Lauras gård sa...

Grattis till vinsten! Så roligt med alla tävlingar och så klart extra kul då man vinner...

Kul att få fina naglar! Önskar det gick att fixa till mina. Jag var nagelbitare då jag var liten och jag tror de blivit fula från det...

Kram STina

Ocean showroom sa...

Gratulerer med gevinsten, så heldig du er!
Gant har så mye fint:) Pleier å få katalogen i posten her og, men ikke kommet ennå...
Ha en fin blogg-kveld;)
Klem, Lene

Anonym sa...

GRATTIS till vinsten :)
Underbara små bakelser.

Kram Åsa

Ocean showroom sa...

Grattis till vinsten, Anne! Kan tänka mig att hon kommer att bli glad. Jag ska jobba i kväll men det är ju framför datorns så vi kanske "ses" igen1 ;-) Ha en fin kväll! kram alexandra

Elsa och Helena sa...

Grattis till den gulliga vinsten.
Kram Helena

Hemmalycka sa...

Turmaja!
Kram
Åsa

Vitt och Blått sa...

Grattis till den söta vinsten! :) Gulliga! Själv har jag ingen tolvåring hemma men jobbar på högstadiet, år 7-9 och träffar många många tolv till femtonåringar varje dag och det händer mycket i den åldern, ojoj.. :) Roligt med en kurs om hur det är att ha en tolvåring/tonåring i huset. Vill önska dig en härlig fredag och en underbar helg! Kram vännen och hoppas att naglarna blev bra!

Linruz sa...

Grattis till vinsten.
Kul att kursen kändes givande. Går nog åt lite kunskap när man får tonåringar i familjen.
Härligt att fixa naglarna. Själv har jag klippt av mig mina. Kör kort numera...tröttnade på att det var i vägen hela tiden. Jobbar ju så mycket med mina händer i jobbet.
Men den dan John blir miljonär och jag blir lyxhustru då fixar jag naglarna igen....fniss
Inget Signalen för dig i kväll allså????
Dax för en fikadate snart igen.....
Kram och ta had om dig.
Lina

Jenny sa...

Hej Anne!
Grattis till den fina vinsten, passar ju perfekt att ge bort till din lilla guddotter:)

Gantkatalogen har vi oxå fått, ja det var inga vintriga kläder där inte. Såg en supersöt rosarutig blus som gärna hade fått flytta in i min garderob;)

Lyxigt med lite nagelfix!

Ha det gott,

Kram Jenny

Fröken Tindra sa...

Fina saker du vann!! Få naglarna gjorda låter som rena lyxen! =0)
Kram!

sand mellan tårna sa...

Im back darling .... det går ju inte att ha bloggpaus när ni är så söta mot mig..... men jag ska minimera min datatid, så jag blir inte synlig lika ofta. Men pausen är slut...

Kram L

Bella sa...

Grattis till den fina vinsten!!

Vad kul att kursen var givande, känns ju så mycket mer motiverande att lägga tid på det då, och om du kan bli en bättre mamma än du redan är så kommer ju onsdagskvällarna göra dig till en grym supermorsa!!

Sköt om dig

Kramar Bella

Hem och Lycka sa...

Nämen vad skoj, grattis!

Har inte fått min katalog, kanske imorgon då.. Ser riktigt härligt vårpastellig ut.

kram

Signe 1 sa...

Men åh så söta saker du har vunnit, passar dig perfekt:-)! Nagelfix skulle verkligen behövas här, katastrof säger jag bara ;-). KRAMEN!

Grodmamman sa...

Kommer nog behöva en sådan kurs när vår dotter blir tonåring! Hur ska det bli när hon redan är så obstinat och envis?!?
Lyxigt att fixa naglarna. Gjorde det inför bröllopet och skulle gärna göra det oftare.
Kram

Signe 1 sa...

Jag ringer dig till veckan angående nästa helg...Och jaaa, det var min allra raraste bloggis Anne som gav mig bokstäverna *fniss fniss*.

According to Nicky sa...

Vilka söta bakelser, grattis! :) Spännande med vårnyheter, älskar GANT!

Jag fick ett halsband, ett armband och en nyckelring från min älskling :) För att stilla din nyfikenhet ;) :)

Godnatt och sov så gott! Kram/Nicky :)

Anonym sa...

Åh tack så mycket :)
Ja Green Gate har mycket fint men jag gillar faktiskt inte deras nya porslin, vill ha de med prickar på :)

Roligt att du vill vara med i min utlottning :) Jag önskar dig ett stort lycka till!

Trevlig helg.
Kram Åsa

Nilla Q sa...

Grattis till den vinst! Har tänkt att skaffa lite bakverk till min dotter, hon skulle verkligen gilla de där!

Tack för besöket och din kommentar! Håller helt med dig - det är svårt med helhetsbilder, men det är roligt att få se mer än bara detaljer (som annars är roligare att fota!)

Ha en bra dag! Och välkommen åter...

Kram Pernilla

Villa von Krogh sa...

Heldig du er! God helg.
Klem fra Anine

lugnet sa...

Sååå underbara!! Först gången jag hittar till din mysiga blogg!! Tittar in igen!
Kram//Ulrica

alegni sa...

vilken fin vinst du fick. din guddotter blir säkert överlycklig över presenten!
hoppas naglarna blev fina. mina skulle må bra av en omgång de med...
kram
ingela

Anna-Malin sa...

Hej!
Grattis till vinsten, jag var ju vinnare nr. 2!!!
Helt ljuvliga små bakverk...

Naglar sa du....menar du det som sitter längst ut på fingrarna och ser visset ut....Hmmm...Skulle behövas här med =)

Kram
A-M

mitt skärgårdsliv sa...

Grattis till vinsten! Åå så fina de är! Trevlig helg!