torsdag, oktober 8

Grattis ♥ ♥ ♥



Ja det är inte lätt att ta kort mot fönster.......


Till mina 3 "nissar" hemma...Det är Nils idag och alla 3 heter likadant i andra namn.
Idag blev mitt bruna &-tecken svart med lite sprayfärg. Jaha E, där är det svarta som hamnade i fönstret som tar upp den svarta färgen i kuddarna. Tack tjejer för att ni tyckte till om mitt tyg. Men jag tror att jag kör på både blommigt och randigt som jag har tänkt eftersom köksmattorna kommer att bli vit och svart randiga. Vardagsrum och kök går i varandra och jag tror att det blir för mycket randigt överallt. Men jag behövde lite "tycka till, inspiration". Snart är det Mammas pojkar på Tv4 kl 20.00. Det skall bli sååå kul att se mina barns 6-årsfröken i rutan ( Gerd).
Fy vilket väder, här regnar det och är mörkt och trist.
Kram Anne

23 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Det kommer bli jättesnyggt med de nya tygerna, man ska alltid göra som man känner i magen - då blir det alltid bäst!

kram

Hemmalycka sa...

Och?
Hihi, vad snyggt det blev med det svarta ochet passar ju superbra där.
Ni har det ju superfint hemma hos er.
Grattis önskar jag alla Nissar.
Kram Kram
Åsa

MITT VITA HUS sa...

japp usch vilket väder det blev..brrr mot soffan:) Jag har härmat dig lite hoppas du tycker det är ok;) Fint det blev svart...Kramis

åh förresten grattis till alla nissa:)

Ocean showroom sa...

Grattis til alle guttene i huset:)
Kos deg med tv-program:)
Klem, Lene

Signe 1 sa...

Congrats till klanen Nils hos er:-). Du har så fint hemma vännen!! Här blev det en löparrunda i regnet, ja jag är galen;-)!! Kram Sofia

sand mellan tårna sa...

du har å fint hemma.....

Svart är verkligen snyggt på bokstäver.....

Kram L

Lauras gård sa...

Nils är så gulligt namn! Skulle kunna tänka mig det som första namn om jag fick en grabb. Men nu blir det inga fler barn...

Kul att se programmet då det är någon man känner som är med! Kram Stina

Grodmamman sa...

Snyggt det blir med de nya kuddarna och jag gillade ditt &-tecken!:)
Här finns det också två "Nissar"!:)
Kram

Jannicke sa...

Du har en kjempefin stue!!
Likte så godt stuebordet ditt!

Flotte pute (kudder) også!!
& tegnet ble supert i svart!!

Klem J.

Annas Lycka sa...

Hej Hjärtat!
Så kul att du har tre Nissar hemma.Vi har döpt våra lika oxå fast vi har ju då 1 kille 2 tjejer...Alla har döpts efter mig och mannens förnamn....

Jaja till nåt helt annat!!! Det blir ur fint med blom rand...Sorry att jag missade att komentera det men det har vart rätt mycket här, lite bloggande tyvärr. Har fått en allergisk reaktion på myggor i båda händer....har lite otur just nu med läkarvård och ätit medicin som aldrig förr!!! Fått nya pilleriller idag ( inga färgglada dock ) så nu MÅSTE det bli bra!!

Hur mår du ?? Har du fått tillbaka all din energi? Hade det jjobbigt där ett tag men jag har en förhoppning om att du har det bra nu!!! Hoppas det!

Ha en härlig kväll och vi skrivs säkert i helgen!!! P&K Anna

Engelska Villan sa...

Hallå där!
Vad mysigt det ser ut i "fåtöljhörnan" :) Gillar &-tecknet!
Kram Anna

VITA NYANSER sa...

Så snyggt du har det där!!! &- tecknet är superfint! Stilrent, enkelt och fint i rummet! Ungefär liknande bord med ribbor hade vi förut, men det var superstort så det åkte ut, ditt verkar perfekt i storlek.

Ha det bra!
Kram L-L

Annas Lycka sa...

Anne! Jag är rätt lugn efter att beslutet fattades och det blev så väl mottaget av kollegor...Känns som ett måste och jag är mer än nöjd. Kanske därför jag är " sjuk" jämt just nu...Lätt mottaglig när det blivit för mycket!! Vad vet jag....

Nej du meilade aldrig, angående det. Det låter ju inte helt bra men bäöttre och skönt att du inte har dessa i din närhet. Jag tycker att man skall försöka välja bort dom där som inte ger en energi utan bara tar, som har negativ energi. Sålla och behålla alla som man faktiskt bryr sig om. Så enkelt!!! ELLER HUR !!

HA det nu gött i helgen, sov gott och händerna på täcket !!!! ;) Kram Anna

VITA NYANSER sa...

Hej goa du!

Inte behöver du kommentera varje inlägg, desto roligare när du kommenterar = )!!! Du är ju en av mina trognaste bloggvänner!

Stor kram L-L

Bella sa...

Så fint det blev med nya kuddar och &-tecknet i fönstret!! Svart och vitt är ju helt i min smak :)

Hoppas du haft en bra dag och grattis till dina Nils där hemma!!

Kramar Bella

Bella sa...

Visst är det Torp han arbetar på :)

Kram kram

Hem och Lycka sa...

Shit vad det lät gott med lakrits piratpengar! :-D

kram

Linruz sa...

Garttis i efterskott till alla dina Nissar.
Blir såå fint vännen. Som allt du gör.
I kväll blir det fredagsmys i soffan med Idol på tvn...tror du jag är ensam om det.;)???
Kram kram

Ocean showroom sa...

Så snyggt det blev!!! Det är så kul att få "förnya" lite. Hoppas att det gick bra för fröken igår. jag missade det. ha en fin dag. Kram Alexandra

AkH sa...

Så snyggt, jättefint &.
Ha en skön helg!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

Jenny sa...

Hej Anne!
Vad bra att du valde både det randiga o blommiga, det röstade jag på;)

Vad snyggt ni har det i vardagsrummet, väldigt "crisp" :)
Blev väldigt förtjust i lampan i fönstret!

Missade Mammas pojkar igår, hoppas det går i repris:)

Ha en skön helg!

Kram Jenny

alegni sa...

good choice att blanda. det blir nog bäst så!
snyggt &-tecken. jag har också ett svart i plåt, men har ännu inte fått upp det på väggen, för jag väntar fortfarande på att ett snyggt I ska dyka upp ur intet...
ni fick väl nissetårta idag, eller?
;)
kram
ingela

Huset vid ån sa...

Så fint du har det i fönstret....I helgen hoppas vi på solsken! Trevlig helg! Kram Therese