torsdag, oktober 29

Award.....


Jag har fått en Award från nettsyster ( Syster Yster), tack snälla......Med denna följer uppgiften att skriva 7 saker om mig (Har gjort denna innan men ger mig på den igen) och att vidarebefodra denna till 7 st bloggare.
1. Jag är född och uppvuxen i Linköping, Östergötland. Skulle aldrig flytta tillbaka men är här igen sedan 1990. Träffade maken ute på diskotek i Stockholm 1990 och vips!!!!
2. Jag är gift och har 2 grabbar på 8 och en snart 12-åring.....+ En dotter med fyraben,svans och hårig.
3. Är väldigt bortskämd när det gäller mekaniska artiklar i hemmet som datorer, telefoner, tv m.m. Har fått min 2:a Iphone igår, vit och vacker och en bra ha sak. ( Maken har butik).
4. Tycker om att vara hemma, ha goda vänner på middag fast det inte blir så ofta.
5. Tycker om att vara i skogen med min Gordon Setter, får flashbacks från när jag var liten när jag ofta var i skogen.
6. Älskar att shoppa, önskar att man kunde göra det jämnt men hur skulle hemmet se ut då? Överpyntat antagligen och det är inte min stil.
7. Sist men inte minst är väldigt tacksam för alla mina vänner och alla nyfunna bloggvänner.
Denna Award ger jag till:
Kram Anne

10 kommentarer:

Tulipa sa...

Hej!
Intressant läsning...du vet man får lite kött på benen..*ler*...

Jag gillar också att vara hemma...och mysa och bara vara...

Vilken härlig röd stor tavla jag skymtade i förra inlägget!
Den gillade jag!

Kram Mariette

promenader på landet sa...

Hej och vad kul att läsa lite mer om dig! Vilket jättesnyggt vardagsrum ni har såååå smakfullt inrett! Kram Maria

HEMLÄNGTAN sa...

Tack snälla du för att du skickade vidare till mig! Jag tar itu med den imorgon.
Roligt att läsa lite om dig, nu får jag klura ut vad jag ska skriva...
Kram
Jenny

Linruz sa...

Tack för att jag fick äran att få den.
Sätter mig ner i dagarna och skriver på den. Vi är ju barnfria i hela helgen så måste nog ägna maken en hel del tid...fniss!!
Kram Lina

Anna-Malin sa...

S U P E R fint vardagsrum!!

Kul att läsa lite mer om dig =).

Kram
A-M

Ocean showroom sa...

Hyggelig å lese litt mer om deg , Anne, men jeg har jo lest din blogg en liten stund, så en del var jo kjent:)
Min mann har akkurat fått sin første I-phone denne uken og her sitter han og laster ned en masse effekter og programmer. Viste meg akkurat at det gikk ann å drikke øl av den, haha, ja, det så iallefall slik ut:))
Klem, Lene

Jenny sa...

Hej Anne!

Grattis till Awarden, kul att få läsa lite mer om dig;)

Kraam Jenny

alegni sa...

grattis till awarden, anne!
jag minns att jag läst det mesta förr, men det där med iphone number two var ju nytt för dagen ;)
(kan jag få din gamla?) ;) ;)
ha en skön helg!
kram
ingela

Signe 1 sa...

Tack för awarden vännen:-) Antar den här snart! Ha en fin dag kraam Sofia

VITA NYANSER sa...

Kul att läsa om dig igen = )! Så fint du har det i vardagsrummet! Jättekul att se!

Hoppas huvudvärken har gett med sig. Själv är jag så TRÖTT, ibland slår den till den stora tröttheten, jag är så less på att bli trött bara jag kör på en del. Imorgon ska jag sova länge!!!

Ha det bra vännen!
Kram L-L