tisdag, oktober 6

Finally.......








Har mina 6 vita Tolixstolar anlänt!!!!! Det var på tiden, beställdes i maj och kom nu. Ja med lite semester för fransmännen och tillverkning tog det sisådär 17-18 veckor att få hem dom. Dom är beställda hos rara Vibe. Men äntligen, det blev ljusare på något sätt i köket och mer nättare kring köksbordet. Köpte dynan på Ikea så länge tills jag har funderat ut vad jag skall ha. Glirningarna kommer från maken hela tiden. Nu barn måste ni ha vinterkläder på er runt köksbordet för det blir kallt osv osv osv.......Men jag kan ta det, lovar. Äntligen hemma, Desp. H och bloggande står på mitt schema resten av kvällen. Ha det gott...
Kram Anne

25 kommentarer:

Signe 1 sa...

CONGRATS vännen!! Vad fint det kommer bli!! Men du, du köpte dynor på ikea iaf, hihi. Annars har ju CE såå fina *fniss fniss*... I mitt nästa inlägg visar jag den bedårande presenten jag fick av dig:-) Dock omålade...beslutsångest, konstigt va?!!;-) Kramis Sofia

Lauras gård sa...

Bättre sent än aldrig... Men vilken himlans tid det tog att få hem dem... Jag kommenterade inte förra inlägget, men vilken häftig bild! Den ser jätte läcker ut med den mörka himlen. Tänk att det är samma måne som jag och lilla Astrid stod och tittade på innan hon gick och la sig... och som jag var livrädd för då jag var i 2-års åldern... Kram Stina

Ocean showroom sa...

Så herlig å endelig få dem i hus! Ja, skal si de har lang ferie de franskmennene;) Flotte og stilige stoler, de var nok verd å vente på, eller!?

Her er det Grey's i kveld!
Du får kose deg med de frustrerte fruene:)
Klem, Lene

VITA NYANSER sa...

GRATTIS till dina underbart fina stolar, ÄNTLIGEN HEMMA = ))!!! Åh, jag är SÅ avis, jag erkänner = ), men jag är SÅ glad för din skull, där är du värd att sitta!!! Ja, det pirrar lite i magen, hi,hi...är man knäpp, pirr i magen av saker = ), ja, jag är sån!!!

Stor kram L-L

Fröken Fräken sa...

Ja, herregud, en kall bak får man väl ta när man får äran att sitta på så tjusiga stolar!

Fröken Tindra sa...

Vad roligt att dina stolar äntligen kommit. Den som väntar på något gott... Det gäller väl äevn stolar?! ;0)
Tack för din rara komplimang om min blogg!
Kram på dig!

Jenny sa...

Hej Anne!
Aaaahh Tolix, supersnygga!!

Vad länge ni fick vänta men nu är de ju äntligen på plats!!

Inte blir ni kalla om rumpan med de där fina dynorna inte;)

Kraam Jenny

Kjeruben sa...

Grattis!
Herlige stolar! Ein dag håpar eg å få råd til slike også ;-)

Sassa sa...

Supersnygga!! Jag har alltid gillat formen på stolarna. Vet inte varför, men de är både rena i linjen men mjuka ändå!!!
K. blev med ny bostad. Kul och bra för henne tror jag!!!

Sassa sa...

Supersnygga!! Jag har alltid gillat formen på stolarna. Vet inte varför, men de är både rena i linjen men mjuka ändå!!!
K. blev med ny bostad. Kul och bra för henne tror jag!!!

Signe 1 sa...

Hahaha, ja man skulle kunna tro att det beror på lathet, men faktum är att vit sprayfärg har inhandlas o står här så fint, men jag är osäker...vitt vitt vitt, M tycker inte att de ska bli vita;-)!! Ja vi får se...sussa gott vännen!

Tulipa sa...

Hej!
Jösses så snygga!
Den som väntar på nåt gott...fast varför i hela världen ska det ta så lång tid? Förstår inte fransmännen att vi har bråttom i Sverige?

Vill också ha..*hihi*

Kram Mariette

Smultronlycka sa...

Godkväll!!
Å så läckra de är Tolix stolarna!!
Det blev jättefint med dynorna tycker jag!!
Du undrade tidigare om jag ritat elefanten som jag visade i ett inlägg.
Ja det hade jag :)
Jag hade sett en så fin tavla på en elefant som jag fotade och så ritade jag av bilden!
Det är kul att rita.Jag måste ta mig lite mer tid bara :)
Jag har ritat av ett foto på min mamma som ung också!
Men det är svårt att rita av någon som man känner så väl tycker jag.
Det blir liksom inte likt..
Får se om jag visar bilden på bloggen nåt framöver :)
Ha en fortsatt bra vecka vännen!
Kram Anna

Skrot och Skruv sa...

Ååå vad jag avundas dig! En dag vill jag ha såna stolar i mitt hem, de är så snygga!!

Hälsn. Annica

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...tur att det inte är maken som inreder då = ). Han kanske kan ha någon i garaget...kanske allihopa = )... De är en släkt för sig...= )! Men jag fick ett gott skratt....sitter med ett leende i soffan!

Kram på dig vännen!
L-L

VITA NYANSER sa...

JAPP, lämnar han dem personligen, annars kommer jag och hämtar dem = )!!! Hi,hi...vilken en, väntat på stolar så länge så tycker han inte om dem....rackarns. Tur att det är du som bestämmer inredningen. Förstår han inte att har man en gång en Tolix så skiljer man sig ALDRIG från den!!! Eller ...är det det han förstår = )!

Good Luck till dig = ), tack för härliga skratt!!!

Kram L-L

kardemumma sa...

Vad ska man säga....SNYYYYYGT!!!!
Dom är alltid trevliga dom stolarna ;)
Tänk att makar alltid ska komma på nåt som är helt oväsentligt :) vad är väl en kall rumpa mot en snygg stol.
Kramar C

VITA NYANSER sa...

Underbart att göra affärer med din man, har han fler saker att sälja så kan han höra av sig = )!!!

Kramen!

Aratorps Lena sa...

Godkväll! Jättesnyggt! Jag vet att de skulle göra succé i min affär men en affär i Borås har stoppat mig... Vad är det? Avundsjuka? Däremot köpte jag in fina fårskinnspölar som passar som handen i handsken på Tolix. Visar snart!
Ha det gott! Kramis!

Casa del Caos sa...

Åh! Sådan stolar vill jag också ha! De är ju jättefina och praktiska!
Fransmännen har väl någon slags mañanafilosofi, det är väl därför det tar lite tid! Haha! De ska ju hinna dricka kaffe också! ;)
Kram, Annica

Hemmalycka sa...

Härligt det måste vara superkul, hoppas ni inte får urinväginfektion bara :))))
Kram Åsa

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så fine de var :-)

Håper du får en flott dag!
Klem Jorid

Hem och Lycka sa...

Gud så snyggt! Jag drömmer om såna i köket i nästa hus och våra Leksandsstolar i matrummet..

kram

Längtan i Vitt sa...

Ser verkligen trendigt ut...Fina stolar ! Jo det är väl så att vi som gillar inredning ibland får stå ut med lite gliringar ;) / Ha det gott Kram / Carina

mi-rachel sa...

oj ..seks tolix stoler?
heldiggris!