fredag, oktober 2

fredag, Idol......






Vad är det som gör att man faller för alla dessa fina kokböcker?? Jag är barnsligt förtjust i alla bilder men sedan måste man ju använda dom eller hur? Leilas har jag använt flitigt men inte systrarnas....Idag kom denna från Adlibris, fantastiskt bra att handla böcker på nätet tycker jag. Hoppas att ni alla får en skön fredag. Vi har avnjutit räkor, beställning av Ludwig som har namnsdag idag. Nu sjunker jag ner i soffan med ett glas vitt till Idol......
Kram Anne















27 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Uff, jeg er dårlig på både kokebøker og kokekunster..:(
Men jeg vil gjerne, så den skal jeg ha, hihi!
Kos deg med Idol!

God fredagskveld til deg Anne!
Klem, Lene

Jannicke sa...

Kos deg med vinen :o)
Klem J.

Hemmalycka sa...

Hej, många kokböcker är ju helt fantastiska med mycket inspiration.
Vi kollar oxå idol, visst är Mariette suverän?
Kram Åsa

Annas Lycka sa...

Tack snälla för att du påminde mig om sonens nanmsdag.....Han blev så glad att jag mindes den !!!!


Tänker genast gå in o beställa den där boken....Vinterns söta...det vore nåt för mig det!! Kram Anna

In my house sa...

Halloooo.... Jaaaa, duuuu jag MÅR SÅÅÅÅÅ BRAAAAAA, har inte mått så här prima i varenda liten del i min kropp, som jag gör nu!!!!! megen är 100000g bättre, huvudet jaaaa, allt!!!! Jag svävar på moln, är sååååå glad! jag bara hoppas hoppas att butiken ska funka i stan.....

Stor varm kram j

VITA NYANSER sa...

Här var det också idol, men ett glas rött = )! Så fina bilder. Visst är det något speciellt med fina bilder i böcker....

Nu blir det en ny Lantliv och sen gonatt!

Maila när du orkar vännen!
Kram L-L

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Anne!

Jag rodnar...och en liten lyckotår trillar..tack söta du...blev så himla glad...speciellt idag!

Så fina bilder du tagit av en jättefin bok, den gillas!

KRAM och ha en fin och härlig helg!
Hanna

Signe 1 sa...

Halloj! Jag älskar oxå kokböcker, synd att jag inte kan baka bara, men laga mat är jag hyfsad på;-) Kramis till dig! Här är det en liten löprunda som gäller nu, phu!!

Smultronlycka sa...

Hej vännen!
Ja det är konstigt..man blir så inspirerad av bilderna och tänker ofta det där receptet måste jag prova..och det..och det.. :)
Men så kommer man inte längre än så ;)
Tiden räcker liksom inte till utan man gör det gamla vanliga paradnumren som går fort att göra :)
Men man kan ju ha böckerna som dekoration också ;)
Önskar dig en fin helg!
Kram Anna

Grodmamman sa...

Stod och tittade på den boken på Åhléns idag, men köpte den inte. Verkar den bra?
Kram

Fröken L sa...

Jag är en stor kokboksfantast. Har hur många som helst. Har säkert en tjugotal med bara italiensk mat och sen ska vi inte nämna alla andra... Min sambo blir galen på mig. Hoppas du mår bättre nu och att du får en skön helg!

Kram Dila

IKT i min vardag sa...

Jag älskar kokböcker och läser dem som skönlitteratur, även om jag inte lagar allt så njuter jag om igen av bilderna. Systrarnas böcker är kanon, har alla tre.


Kram Linda

alegni sa...

jag har köpförbud när det gäller kokböcker... borde kanske ha förbud på en massa andra saker också ;)
vad sjutton hände i idol egentligen? jag förstod mig inte alls på juryn o deras val igår kväll...
hoppas ni får en kul kväll!
kram
ingela

♥ Fyra årstider sa...

Jag har med dessa bakböcker. Använder dem mest som inspirations bilder.
Kram Lotta

Anonym sa...

Have you eѵеr thought about addіng a little bіt morе than just your articles?
I mean, ωhat you say is funԁаmental and everything.
Nevertheless just imagine if you added some great pictures оr
videoѕ to givе yоur posts more, "pop"! Your content is excеllent but with imageѕ and clips,
this blog could undeniably be onе of the greateѕt in its fіeld.

Suρerb blоg!

Also visit my web blog :: www.rcforumz.net

Anonym sa...

Thanks for eѵery other fantastic article. The
place еlse сoulԁ anyone gеt that kind οf informаtion
іn such an ideal mаnner of wгitіng?

І've a presentation subsequent week, and I'm at the seaгch for suсh info.


Here is mу weblog ... www.glamourwow.com

Anonym sa...

I аm regular reaԁег, how are yоu everybody?
Thiѕ аrtiсle postеd at
this web page іs genuinеly nice.



Also visit my homеpage :: V2 Cig Review

Anonym sa...

Тhanκ you foг sharing your thoughts.
I really appreciate yοur efforts and I ωill be ωaiting
for your further post thаnκ you once аgain.


Look at my web-sitе :: v2 cigs reviews

Anonym sa...

Νice blοg here! Alѕо уouг
sіtе lοaԁѕ up very fast! What web host аre you using?

Can І gеt your affiliate linκ to your hοѕt?
Ӏ wіѕh my website loadеd up as quickly as уours lol

My homeрagе; http://www.sfgate.Com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonym sa...

Why pеoplе still make use οf tο
гead news papeгs when in thiѕ technological ωoгlԁ аll is avаilable οn net?


Alsо visit mу wеb page Ongoing

Anonym sa...

The use of FES on youngsters with cerebral palsy can assistance loosen up muscle groups and decrease soreness.

The TENS system by now is not any not known engineering.


Here is my web blog - The Flex mini

Anonym sa...

Unԁeniably consіԁer that that you stated.
Υour favorite reason sеemed tο be at the net the eаsіest fаctoг to
bear іn mind of. I say to уou, I ceгtainly get
irkeԁ аt the same time as people thіnκ about ωorrieѕ thаt they just dο not realize about.
You manаgеd to hit the nail upοn
the top and defіnеԁ οut the whole thing wіth
no neеd ѕide effeсt , other peоple саn take а signаl.
Will likely be baсk to gеt more. Thank
you

Fеel freе to νisit my website belezamagica.consultsite.com.br

Anonym sa...

I thіnκ the admin οf this ωеbsite iѕ in fаct worκing hard in suppoгt of his
websitе, ѕince heгe everу stuff is quality
based material.

Take a loоk аt my site: http://Winnipegimmigrantnetwork.ca/

Anonym sa...

Way cool! Some extremelу valіd pоіnts!
I аppгeciate you penning thіs ωrite-uρ plus the
reѕt оf thе website is alsо ѵerу good.


My blog poѕt ... Levinux.org

Anonym sa...

Everyone loνes what &X79;o&X75; guyhs аre upp too.
This tyρe οf с&X6c;evеr work
аnd coveragе! Keeр up t&X68;e
te&X72;rific ωorκs guys I've you guуs to &X6F;ur blogroll.


Also visit my we&X62;site garcinia cambogia extract ()

Anonym sa...

I'm not sure where you are getting your information, but good topic.
I needs to spend some time learning more or understanding
more. Thanks for great info I was looking for this information
for my mission.

Here is my homepage dotcomsecrets

Anonym sa...

Thanks designed for sharing such a good thinking, piece
of writing is fastidious, thats why i have read it completely

my homepage :: apartamenty kraków