torsdag, oktober 22

Och vinnarna är......

Tack för att ni har varit med i tävlingen och hoppas att någon blir glad i höstrusket.
Hm, jag lägger på 1 st vitt till så att det blir 4 vinnare. Med hjälp av mina söner som alltid, så har dom dragit dessa nummer.

Det stora hjärtat från Nordal går till nr 73 Veronika...
Det mindre hjärtat går till nr 76 Sofia....
Det vita hjärtat från Hemtex går till nr 10 Jenny...
Och det x-tra vita hjärtat går till anonym "miros79" utan blogg

Grattis till er alla och maila mig gärna så att jag kan få er adress.


Kram Anne

12 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Grattis till vinnarna! Tack för titten Anne! Hoppas att allt är bra med dig och att du haft en bra dag. Själv har jag varit ute på en långpromenad med vovven så nu blev jag riktigt trött!!! Må så gott! Kramis Therese

Jenny sa...

Hej Anne!
Tack för tävlingen och grattis till de lyckliga vinnarna!!

Ha en skön kväll:)

Kram Jenny

Signe 1 sa...

Nähäpp, ingen vinst denna gången heller;-) Congrats till vinnarna iaf! Ses vännen, kram!

Grodmamman sa...

Grattis till vinnarna!
Ha en trevlig bloggträff i helgen!:)
Kram

Annas Lycka sa...

Grattis till er som vann.

Hoppas att du har en skön torsdag och inte arbetar ihjäl dig. Lugn och ro...Jajust det!!!


Lugn helg?? Här blir det nog rätt lugnt. Har inget inplanerat förutom lite skön afrodans...Gott!!

Ha det så fint! Kramar ll dig! Anna

Vitt och Blått sa...

Grattis till vinnarna! Bättre lycka nästa gång för mig. :) Hihi! Kram E

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till er alla hjärtevinnare!
Hoppas du får en fin helg, Anne!
Kram Susanne

Anonym sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna :)

Kram Åsa

Jessica sa...

Grattis till vinnarna! =)

Kram ♥
Jessica

VITA NYANSER sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! Vad härligt med 4 vinster!

Hoppas det är bra med dig, imorgon är det fredag, underbart!!!

Ha en sköööön fredag!
Kram L-L

himmel och hav sa...

Tack,tack! Blev jätteglad över att vinna!
Mailar dig min adress!
Kram Veronica

Anonym sa...

Nä men vad skoj, det är min första vinst i bloggvärlden. Tusentack! Min adress kommer på mailen. Ha en skön fredag! Kram Sofia