lördag, oktober 24

Shopping, tankar.....


Hallå alla raringar....Idag gick turen för mig först till Sassa som idag firade ett litet 2-årskalas. Köpte Greengate muggar till maken till landet för 40 kr/st, det var bra eller hur? Han fick 6 st och han är nöjd så att han kan dricka sitt kaffe. Sen bra det av till Norrköping för tjyven hihi...Jag, maken och yngsta sonen åkte. Har shoppat lite...Vi gick förbi en underklädsaffär och som alla män så gillar ju min man underkläder. Hm undrar varför??? Men det han inte visste var hur lång tid det tar att hitta den perfekta bhn. Observera att maken sa att jag betalar om du hittar något , jag pustade och gick in för jag tycker verkligen att det är tråkigt att prova. Men jag måste säga att kvinnan som hjälpte mig ställde upp till 100% och gjorde allt för att hjälpa mig och hitta det rätta. Gav
t om sonen vatten som trodde att han höll på att av törst, antar att han trodde att han var i Saharaöknen. Känner ett visst behov av att skriva av mig idag men så blir det nog inte. Ni som har följt min blogg vet att något har hänt runt omkring mig i somras och just nu händer det saker igen. Jag har så svårt att förstå hur människor kan bete sig på ett visst sätt, inte ha några skrupler för vad man gör. Jag försöker att hålla mig till sanningen och även vara normal men hur vissa människor är kan man inte förstå??? Tjing på er och ha en skön lördag och söndag för snart är det måndag igen....Imorgon skall jag på en liten fikabloggträff.
Stor Kram Anne

23 kommentarer:

Linruz sa...

Åhhh vännen vad trist att det bara fortsätter.
Tänker på dig och hoppas att du inte tar alltför illa vid dig.
Får prata mer i morgon när vi ses.
Massor kramar Lina


Blev en likadan.....den jag hade måste ju ha en kompis. Så nu finns det två rosa skönheter här.

Lauras gård sa...

Stackars familjen att vänta på att du hittar rätt bh... Det brukar ju ta tid... Hoppas ni får en trevlig blogg-fika. Ge gärna min syster en pik om att hon glömt ringa och gratta sin storasyster... Kram Stina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad tråkigt att höra att de här skrupelfria människorna i din omgivning fortsätter att förpesta din tillvaro..hoppas att det löser sig..

Vad gött att du fick shoppat BH idag med mannen o sonen som sällskap, hihi!

Stor kram till dig!

Ha en mysig bloggfika imorgon!

Kram Jenny

sand mellan tårna sa...

"Plötsligt händer det" men ikväll kommer inget mail......

Kram till dig fina vän!

Engelska Villan sa...

Hallå där.
Tråkigt att höra att du har det jobbigt :( Hoppas det ordnar till sig.
Ha en skön söndag, och njut av gott fika, vännen!
Kramar Anna

♥ Fyra årstider sa...

Jag skulle gärna velat stått i den där provhytten och tjuvkikat.
Kram Lotta

VITA NYANSER sa...

Vad go han är din man, som släpper lös dig i en underklädesaffär så där = )! Härligt att du hittade en bra bh, och en bra affär. Undra om han säger likadant nästa gång..?

Hi,hi...goa du, du är verkligen bortskämd med det tekniska, du borde ju förstå vilka BRA grejer du har = ). Vad har du för kamera, vågar man fråga...= )? Blixten ger jättefina porträttkort, jag rekommenderar att du provar på dina godingar där hemma!

Ha en underbar bloggfika och bubbla på!!! Tur att du får umgås med vettigt folk. Det är såna som laddar med positiv energi, de andra ska man i största möjliga mån försöka undvika, så heja dig!!!

Stor kram till dig.
L-L

Annas Lycka sa...

Trevligt du verkar ha haft det idag. Hoppas det blev nåt riktigt raffigt ;)

Du vet vart jag finns om du vill skriva av dig. Kramar i mängder

VITA NYANSER sa...

Vilken superkamera!!! Vilken superman som servar dig med så bra saker, han är bra go han = )! Har han vant sig med Tolix än = )?

Kram L-L

Sassa sa...

Jag förstår att maken är nöjd med både det ena och det andra!! Hi, Hi!
Alltid lika kul när du kommer!!!
Försök att inte bry dig är ju verkligen lättare sagt än gjort om eländet i familjen!!
Allla familjer har sina konstigheter om det är någon tröst!
Kram o Godnatt!

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du hittade en bra bh när nu sonrn t.o.m höll på att dö av törst...
Jobbigt med familjestrul. Hoppas att du inte blir alltför indragen.
Men tråkigt låter det.
Sköt om dig!
Kramar!

Britt sa...

va härligt att få shoppa loss och någon annan betalar... ;-)

Tråkigt att du har bekymmer, hoppas det löser sig.

Kram Britt

VITA NYANSER sa...

Vad bra att han har vant sig med Tolix, han vänjer sig säkert med knarret oxå, det skulle jag lätt kunna göra = )! Han borde ju förstå att sitter man på en sån stol sitter man ju superlyxigt!!!

Nu ska jag äta frukost med mina goa grannfruar, på hotellet utanför stan, supermysig miljö!
Stor kram L-L

Anonym sa...

Åh vilken underbar man och son som ställer upp. :) Att prova BH är inte det roligaste det tar allt tid.

Tråkigt att dina relationsproblem fortsätter. Man önskar att man bara kunde lägga alla dessa energikrävande människorna bakom sig. Är det släkt tenderar det dock att bli lite svårare. Men någonstans måste man dra en gräns för sin egen överlevnad och välbefinnande. Lycka till! Kram Sofia

Sabina sa...

Hej Anne!
Kul shopping för dig men kanske inte sonen var så glad! :)

Ja visst är det jag på bilden, blond! Jag är en riktig fegis som inte har vågat visa den minsta lilla bild på mig själv. Egentligen borde man visa, för det blir ju så att folk skapar sig en egen bild av en (du trodde jag var mörk).
Låter kul med bloggträff. Ha det bra vännen! Hoppas allt ordnar sig för dig...
Kram Sabina

Ocean showroom sa...

Hej vännen! Usch tråkigt med energitjuvar!! Du får försöka fokusera på godhet runt dig istället! och nya underkläder!! :-) Ha en fin söndag! Kram alexandra

kardemumma sa...

Åhhh,vad mkt fint du har shoppat!
Svarta Hunter....står på min önskelista....Vi hade vita gummistövlar till kampanjpris och nu finns det inga kvar!!
Så stövlar är verkligen i ropet vilket tid på året som helst!
Kramar C

Grodmamman sa...

Kul med shopping! Håller med om att det är såå tråkigt att prova!:)
Så tråkigt också med alla jobbiga människor runtomkring dig, hoppas att det snart löser sig.
Ha en mysig bloggfika idag!
Kram

Nettan sa...

Hallå! Trist när man har folk i sin omgivning som "håller på" sådär! Förök att inte ta åt dig för mkt...
Låter som du hade lite mysig shopping i helgen i alla fall!!
Kram Nettan

Anna-Malin sa...

Det här med shopping är väl för KUL. Jag föredrar dock att lämna familjen hemma. Jag har 3 stycken (två pojkar & en man) som ligger i en hög på golvet i provrummet och DÖR av törst och annat....
Trevligt att du hittade vad du sökte och att det blev bra =).

Skön söndag till dig!

Kram
A-M

Ocean showroom sa...

Så kjedelig at du fortsatt plages..., håper du finner en måte å komme ifra det på, eller at det løser seg...
Ser for meg hele familien i undertøysbutikken:) Såbra med personale som virkelig gjør jobben sin. Er så lei av personale som ikke en gang kikker i din retning når du kommer inn i en butikk!
Ha en fortsatt fin søndag!
Klem, Lene

Blåbärs och smultronstället sa...

Det är inte lätt att hitta en bra BH, speciellt nu när jag har ett opererat bröst...
Tappra var familjen i alla fall:-)
Tråkigt det där med att en del människor inte kan låta andra vara i fred. Hoppas att ni hade en trevlig em med fika.
Kram Susanne

Stjärnor & Champagne sa...

Tack prillig...Det kommer aldrig lösa sig men däremot frå man hålla sig borta från dessa människor...

Kram Anne