fredag, maj 1

Valborg en dag försent.......

Fina blommor från Familjen H......

Fattigt dukat, hihi

Lättare buffé, men attans vilken tid det tar


Godmorgon alla där ute....Blev skaplig tid igår. Familjen H har lite mindre barn som stuvades in i taxin runt midnatt. Men jag tror att det var ganska lagom för alla, man blir sliten efter en arbetsvecka. H, jag vet att du egentligen vill vara med på bild men icke sa nicke, hihi. Gästerna tror ju att man inte är riktigt klok när man drar fram kameran och försöker få med allt på bild. Jaha vad skall man nu göra i 3 dagar? Finns säkert något att fylla dom med. Hoppas att vädret håller i sig. Kram Anne



6 kommentarer:

Signe 1 sa...

Mums vad gott det såg ut och vad fint du har dukat!:-) Det blev en lugn Valborg här oxå, skönt idag:-) Kramis Sofia

Jannicke sa...

God morgen, Anne :o)
Åhh, den buffeten så jo herlig ut!
Hva er de små mini-brødene? Er det foccasia? Oppskrift?

Kjekt at du koste deg på Valborgsdagen ;o)

Klem og ha en herlig 1.mai! J.

kardemumma sa...

Men vad allt såg mumsigt ut!
Hoppas att ni hade en underbar valborgsmässoafton!
Kramar C

alegni sa...

jag hann inte få med maten på bild, för alla var så hungriga ;)
din buffé ser läcker ut!
kram
ingela

♥ Fyra årstider sa...

Jag alla får dras med att man har kameran i högsta hugg..men vi blir glada och hungriga.
Kram Lotta

Anne sa...

Vad gott det såg ut!
Leilas Foccacia gissar jag på, är de så goda som de ser ut? jag har inte provat än.

Hoppas resten av helgen med långledigt blir härlig!

Kram Anne