måndag, maj 18

Black & white

Dom var "bajsbruna" när jag fick dom av E, dom har suttit utanför ett företag på fasaden. Lämpligt med ett A och ett T, första bokstaven i mitt och makens namn. Hade alldeles glömt bort vilka bokstäver jag hade fått när jag letade och letade efter dom, dom har stått undangömda ett bra tag.Dom är stora så det är svårt att hitta ett ställe där dom passar. Nu har jag hittat......Dom blev vita utan att ens ha kommit upp någonstans ännu, nu blir dom svarta. Har mycket som står på tur att målas men kommer aldrig till skott, var tar tiden vägen??????
Nu skall det lagas mat och sen kollar jag in till er.
Kram Anne

13 kommentarer:

Syster Yster sa...

Var kommer du sätta dem? Jag vill oxå ha några bokstäver hemma...även lite väggtext när jag inte måsta köpa såna där måste saker utan för en slant över så ska jag fixa lite där hemma.

Anette

Anonym sa...

Fina!!!
Nu gjorde du mig nyfiken..vart kan det vara du arbetar???
Inte blomaffären va?
Vad finns det mer på Malmslättsvägen? Phone house eller nåt liknade finns det något som heter va?
Gud vad jag är dålig på den egna stan!!!
Tja får väl ge mig till tåls tills din tävling. ;(
Kram

Jannicke sa...

..blir spennende å se hvor du har tenkt å sette bokstavene.. ;o)

Flott med svarte detaljer mot alt det hvite!

Klem J.

Fröken Fräken sa...

De där bokstäverna såg ju himla snygga ut! De skulle ha åkt up på väggen direkt hos mig, även om jag kan hålla med om att det ibland är svårt att hitta den ultimata platsen.

Den instängda lukten från sockerlådan har nu nästan helt gett med sig när den torkat upp efter mitt skrubbande (blöta trälådor luktar tydligen aldrig gott..!), och för säkerhets skull kör jag nu med ättika.. jag är lite känslig för det här med dofter! ;-)

Signe 1 sa...

Det är såå fint med bokstäver Anne!! Men Tolix är ännu finare, hihi. Är sååååå glad för din skull och över hur nöjd du kommer bli. Maken oxå, det lovar jag. Min sa faktiskt idag att 'de är ju faktiskt kanonsnygga, jag ger mig älskling', hihi. Och de är ju rätt lika så...*fniss* Kramis Sofia

Sommerlyst sa...

Jeg tror bokstavene kommer til å bli kjempe tøffe som svarte, men jeg er veldig nysgjerrig på hvor du har tenkt å sette dem...

:) Klem M

Its a house sa...

Ska bli spännande att se vart bokstäverna hamnar! Ser superfina ut redan nu!

homebylina sa...

Jättefina bokstäver!! Gillar ju oxå bokstäver som du vet... =))
Ha det gott! kram Lina

Ingrid sa...

Se där, det ska bli spännande att se vart du sätter dem. Bokstäver är så fint i inredningssammanhang.

~Livet i byn

Sara Mårtensson sa...

Hej Anne!
Näe.. nu är vi nog inte så avundsjuka på er längre.. Vi har haft sommarvärme i helgen!! :-D
Vilka fina bokstäver! Jag har länge tänkt att beställa svarta i metall men det har bara inte blivit av..
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Sara

Helenas loggbok sa...

Vilka coola bokstäver! Undrar var du ska ha dem?

Jag som är hemma hela dagarna tar mig inte heller för att måla. Man måste verkligen känna för det för att det ska bli gjort, men när man väl börjar brukar det bli flera saker målade i rena farten!

Ha de så gott!
Kram
Helena

kardemumma sa...

Vilka fina bokstäver du har hittat!
Kul att se resultatet senare!
Vad mycket fint du visar!
Kramisar C

alegni sa...

jag är också jättenyfiken på vart bokstäverna hamnar. du har förmågan att hålla dina läsare i spänning som värsta deckarförfattaren ;)
kram
ingela