onsdag, maj 27

♥ Grattis ♥

Bild lånad av Gunilla som har den fina bloggen "A home far away"

På födelsedagen kära T....Nu fyller du ju inte 22 (fast du kanske tror det!!!) utan 42. Men han var faktiskt 23 när vi träffades och nu har vi tragglat igenom 19 år i år, 13 år som gifta. Lovar att du skall få maten du tycker bäst om och vem vet det kanske blir en flaska skumpa ikväll. Hoppas att ni alla bloggare och ickebloggare har det bra. Kram Anne

Glöm inte att tävla hos mig om en helt ny Sony Ericsson T-280, sponsrad av Dialect Linköping. Pågår till 7 juni kl20.


23 kommentarer:

Ingrid sa...

Grattis grattis till maken, låter gott med favoritmaten och ev. skumpa :0)

Här regnar det för fullt, så trist!

~Livet i byn

Jannicke sa...

Gratulerer så mmye med dagen til mannen i huset!!
Kos dere, nyt dagen ;o)
Klem J.

VITA NYANSER sa...

Ha en trevlig dag med födelsedag i huset, och grattis till mannen!

Kram L-L

H A J sa...

Hejsan!

Skickar en födelsedagshälsning till maken via din blogg!!
Stort Grattis på födelsedagen från oss i Blekinge!
Skål o kram!
Familjen HAJ

Anne sa...

Stort Grattis till din T på den stora dagen!

Så härligt med favvomaten och kanske lite skumpa!

Ha det så härligt!
Kram Anne

sand mellan tårna sa...

Grattis T .... jag ska ta ett glas bubblor för dig imorgon då jag ska ut och flyga.

Hälsa rara Anne! ;)

Signe 1 sa...

Men Grattis Annes man...vad kul att ni har hängt ihop så länge!:-)Här firar vi 15 år i år, oj vad tiden flyger iväg! Ha en finfin kväll med allt vad det innebär,*ler* Kramis Sofia

Smultronlycka sa...

Hälsa och gratta :)
Det blir nog en mysig kväll med god mat och skumpa ;)
Så kul att ni hållt ihop så länge!
Hoppas kvällen blir härlig!
Ha det gott!
Kram Anna

Mitt smultronställe sa...

Grattis till mannen!
Hoppas ni får en mysig kväll!!

Kram Camilla.

Anonym sa...

Stort rattis till älsklingen din.
Hoppas ni får en mysig kväll tillsammans.
kram kram

Vitt och Blått sa...

Grattis till mannen! Ha en mysig kväll - kram E

Helenas Hem -Livet på landet sa...

GRATTIS till din man!!! :) Hoppas att ni får det trevligt.
Skumpa? mmmmmmm skulle inte vara helt fel.

Ja det är spännande (och nervöst) med Aftonbladet...Får se hur allt går. :)

KRAM
/Helena

blogg.helenashem.se

♥ Fyra årstider sa...

Hälsa din sötnos..jag som vet vem han är live:-)
Kram Lotta

cocobongoo sa...

Gratulerer så mye til mannen i ditt liv :-)
Kos dere med feiringen,og ahhh det ser herlig ut med champis!
Maria

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...jag rekommenderar varmt att måla Wilma. Jag är så nöjd! Jag gick och retade mig på den ett tag och nu stortrivs jag. Nu när ni bor kvar har du ju tid till att fixa lite. Ingen totalrust och ingen flytt, vad är då en målning av en säng = ).... Det hade ju varit värre om du hade kommit på att du skulle köpa NY säng (det hade ju lika gärna kunnat vara så, du fördjupade dig bara i att förnya din gamla, att återanvända = )....)

Ha det bra!
Kram L-L

Sommerlyst sa...

Grattis med dagen i huset!! Håper dere har hatt en fin dag!

KLem fra meg....nå er det sengen for min del!

:)

VITA NYANSER sa...

Hi,hi....= ). Lycka till!

Hemmalycka sa...

Grattis på födelsedagen kära T och till dig som får skumpa ikväll.
Kram Åsa

Anonym sa...

Grattis till 22-åringen....*ler*. Men man är ju inte äldre än man känner sig. Hoppas ni fick en härlig kväll! Kram S

alegni sa...

stort grattis till maken, om än lite i efterskott.
min gubbe o jag firar också nitton gemensamma år i år. i januari blev vi ett par, i juni förlovade vi oss o i september gifte vi oss :)
blev det skumpa igår kväll?
kram
ingela

Karna sa...

Grattis med dagen i huset!

Helenas loggbok sa...

Hej Vännen!
Tack gulliga du för dina fina inlägg hos mig!
Grattis till T! Hoppas ni fick en mysig kväll och han blev glad för presenterna! Såg att du skrivit i Lise-Lottes inlägg att du oxå vill måla din Wilma. Det vill jag med. Jens får spader. Vet bara inte om jag ska måla den eller lämna in den på sprutning. Det får bli när vi flyttar hem och målas tillsammans med bordet (det som ni har lika som jag ska lägga på skiva på istället för glas!) Målar du eller lämnar du in det?
Kramisar
Helena

Ett skönare liv sa...

ja är jätte gärna emd å tävlar hos dej, å tack snälla för din kommentar :) men de e inte sant, ni e alla lika fina..!
kramar