söndag, maj 24

20 000 besökare, tävling.......

Och det tänkte jag fira med att lotta ut en helt ny mobiltelefon Sony T-280 sponsrad av dialect, Linköping. Var med och ta chansen , du eller någon annan i familjen kanske behöver en ny mobiltelefon. Alla kan vara med, med eller utan blogg. Vi kör dom vanliga reglerna, lämna en kommentar och om du har blogg länka till tävlingen så får du större vinstchans. Tävlingen pågår till 7 juni kl 20.00.

Stort lycka till .....Från mig och Dialect.

Kram Anne ♥ ♥ ♥
Ps, orkar inte blogga idag, jag kollar in hos er imorgon är alldeles för trött. Suss gott till er alla som inte har gått och lagt er.




145 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Japp.... först ut och hoppas på en sagolik tur! *hoppas, hoppas*

Länkar ju givetvis.... men inte förrens imorgon, för nu ska jag sussa.

KRAM!!!!!!

Vilket härligt pris......

Caroline sa...

Hallo raring! Vad spännade med husvisningar!!! Du får berätta mer på telefonen. Grattis till alla dina besökare - 20000! Nu ska jag sussa efter en lååånnnggg hemresa. Kram kram C

På min gatan i stan sa...

Ja vill va me!!! :)

Kram!

Vardagsglam sa...

Här är en till bloggerska från Östergötland. Hoppas på tur och jag kommer givetvis att länka till tävlingen från min blogg. Kram!

Anonym sa...

Hallå! Vill gärna vara med och självklart länkar jag. Kram S

alegni sa...

men himmel o pannkaka, vilken fin grej du lottar ut!
jag vill givetvis vara med, o länkar gör jag förstås!
ha en riktigt bra start på veckan!
kram
ingela

Signe 1 sa...

Halloj! Vilket kanonpris du lottar ut!:-) Klart jag är med...länkar oxå! Kramis Sofia

Peetu-76 sa...

Wow vilket pris, deltar alltså säkert! O fortsätt i samma stil, din blogg e härlig!

Karna sa...

Grattis til deg!

Dennis og Oliver skulle vært badet de også, jeg bare spyler dem om kvelden etter at vi har gått inn, er lite sort på labbene hver dag, så jeg kan ikke bade han hver dag..selv om jeg skulle ha gjort det...

Jannicke sa...

God morgen, Anne ;o)
Hviken flott premie!!
Jeg er selvsagt med, og linker deg til min blogg!
Håper du får en deilig dag :o)
Klem J.

ååååååååå sa...

Åhh en ny mobil behöver verkligen jag! =) Har haft min på lagning 2 ggr!
så jag är självklart med & tävlar!
Länkar från mig..
Kram Verra =)

Hemmalycka sa...

Men hallååå Anne, vilket fint pris.
I'm impressed faktiskt.
Klart jag vill va med och du vet vad jag brukar säga: glöm inte att jag vill VINNA!
Självklart länkar jag.
Kram hela dan
Åsa

Annas Lycka sa...

hej. svårt skriva med vänstern men tävlar gärna....försöka länka men vet ej om jag klarar det. kram kram anna

In my house sa...

NÄMEN GUUUD vilken Vinst..... JAG VILL VINNA snuttan..... Jag har ingen mobil..... Kasst batteri,,,, så den ligger i lådan.....

Dra mig dra mig!!! puss på dig! kram j

Ingrid sa...

Det är klart man vill vara med och tävla!! Min mobil sjunger på sista versen så jag hoppas på turen.

~Livet i byn

Hem och Lycka sa...

Jöss vilken vinst, är gärna med och tävlar. Länkar!

kram Mia

Villa Carl Larsson sa...

Men skojjar du, är det sant? Vilket pris!! Detta får man ju inte missa. Jag är självklart med och länkar från min blogg.

Kram Josefin

VITA NYANSER sa...

Oj vilken tävling!!! Jag är absolut med i din fina tävling! Jag länkar!

Stor kram L-L

Ulrika sa...

Här vill man såklart vara med , ett sånt höjdarpris !

Hälsningar Ulrika,en flitig läsare
evaulrika@ahoo.se

Syster Yster sa...

Jag är med såklart. Min börjar bli lite knäpp så det skulle passa bra.
Länkar med bild..
Kram
Anette

jagochmitthem sa...

Jag är med och tävlar.

Kram Annette

Ph sa...

Grattis till 20 000!
Självklart vill jag gärna vara med i din tävling, har även länkat till dig.
Nu håller jag tummarna! :)
Kram, Ph

Grodmamman sa...

Grattis till alla besökare!
Åh vad jag hoppas att jag vinner den där telefonen!:) Sonen skulle bli överlycklig!:)
Jag länkar och hoppas på super tur!:)
Kram

Helena sa...

Jag är med och tävlar och länkar i min blogg!

♥ Fyra årstider sa...

Jag vill gärna med och tävla..min telefon är urkass..hälsa mannen också att den var en riktigt bra vinst:-)
Länkar längst ner på min blogg.
Kram Lotta

Jenny sa...

Hej Anne!
Är gärna med i din tävling!! Länkar från mig såklart!

Ha det bra,
Kramis Jenny

[room] by sofie sa...

Absolut med och tävlar!
Tänk om man en gång skulle bli den lyckliga vinnaren... ;-)

Länkar från www.roombysofie.blogspot.com

Sofie

Aratorps Lena sa...

Hej Anne! Jag missade detta igår... Jag är jättegärna med och tävlar och länkar också, så klart! Vill gärna höra mer om husvisningarna, spännande... Kram Lena

Susanne sa...

Hej.Ja det är klart man måste vara med och försöka..Jag länkar..Och håller tummar o tår..Susanne i Fare

Mollymera sa...

Såklart jag vill var med i tävlingen. Om jag vinner tävlingen ska min sambo få den av mig. Han har aldrig köpt en egen mobil. Han har hans brorsas gamla, den är jag väldigt trött på, mobilen alltså.
Kram Christina

Jessica sa...

Hejsan!
Jag är mer än gärna med och tävlar om "wow-vinsten". =)

Länkar med bilden från min blogg!

Hoppas du får en solig vecka!
Kram Jessica

Smultronlycka sa...

Hej hej!!
Jag vill gääääärna vara med och tävla ;)
Länkar givetvis!!
Kramar!

Lauras gård sa...

Men vilken vinst! Klar jag vill vara med och tävla. Länkar gör jag så klart! Kram Stina

Sara Mårtensson sa...

Oj.. jag glömde ju att jag skulle titta in här och tävla :-)
Är ju självklart med och länkar på bloggen! Vilken kanonpris att vinna.. hoppas! Hoppas!
Kram Sara

H A N N A S - F O R M sa...

KLART jag vill vinna den fina!!! HÅLLER TUMMARNA!!!!

KRAM Hanna

Blåbärs och smultronstället sa...

Vill absolut vara med i tävlingen och hoppas på vinst. Länkar också.
Kram Susanne

Anna-Lena sa...

Hej,

vilket fint pris. Det skulle passa oss perfekt, makens iphone lade av förra veckan och min gamla nokia häromdagen. Länkar med bild och hoppas på sagolik TUR!!!

Kram Anna-Lena

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag skulle verkligen behöva ny mobil...
Länkat o klart!!

Kram Jeanette

Lilla huset på prärien sa...

Men oj, oj, oj vilken vinst! Min telefon är så dålig så jag gråter nästan när jag använder den... det är nästan skrattretande :) Så jag är gärna med i denna härliga utlottning och hoppas jag drar det längsta strået!

Kram Jenny

ANNIKA sa...

Hejsan!
Jag kanske borde va med och tävla..
Jag hör till den unika skara som aldrig ägt en mobil.Det kanske är dags nu... få se om det är meningen att jag ska äga en...
kram
gustafsson.57@hotmail.com

AnnHelen sa...

Hej!

Första gången på besök hos dig och genast en tävling, kul! Jag. människan med världens sämsta lotteritur deltar förstås. Länkar om jag får det att lyckas.. :)

Hälsar,

AnnHelen

Helenas loggbok sa...

Hej Anne!
Klart jag ska vara med och tävla. Kan inte minnas att jag vunnit något någon gång, men är man inte med i leken har man ju ingen chans!
Kram
Helena

Ingunn sa...

Hei og takk for kommentar tilbake.

Jeg er gjerne med på konkurransen.

Klem ingunn

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Vilket fin pris!
Jag skulle definitivt behövt en ny mobil, då jag haft min i 4år. Och den börjar bete sig konstigt. Så jag är definitivt med i tävlingen. Och länkar så klart från min blogg.
Kram Carolina

Helenas Hem -Livet på landet sa...

vilken tävling!!! :)

Skulle verkligen behöva en ny, min är några år och sonens kusin tappade sonens ganska nya mobil i vattnet när vi var på kreta! :(

GRATTIS till alla besökare!

Jag har länkat och är med i tävlingen och hoppas på VINST denna gång, någon gång ska man väl ha tur! :)

KRAM
/Helena

blogg.helenashem.se

Maliva`s verden sa...

Wow..for en flott premie du lodder ut...Jeg blir gjerne med i trekningen,og samtidig legge jeg deg som link inne hos meg...For hit vil jeg komme innom igjen..Klem fra Maliva som har en 6 års gammel sony e.mobil..som er kaputt..sukk:O(

heavenandearth sa...

Oj, vad spännande att leta hus!!
Men det är ett stort projekt, mycket att kolla!

Klart jag vill vara med i din tävling!!
Vilket pris!!!
Länkar gör jag oxå!

Lycka till nu, med husletning!
Kram! Iréne

heavenandearth sa...

Hmm, lite oförskämd var jag nog... glömde ju...

GRATTIS!! Till alla besökarna!!

Kram igen!
Iréne

Anonym sa...

Hej! jag är gärna med och tävlar om detta fantastiska pris! Woaw! Länkar från min blogg förstås. Tittar in mer på din fina sida efter flytten (lör), lite mkt just nu :-)
Kram Karin

Anonym sa...

Hej! jag är gärna med och tävlar om detta fantastiska pris! Woaw! Länkar från min blogg förstås. Tittar in mer på din fina sida efter flytten (lör), lite mkt just nu :-)
Kram Karin

Anonym sa...

Hej! jag är gärna med och tävlar om detta fantastiska pris! Woaw! Länkar från min blogg förstås. Tittar in mer på din fina sida efter flytten (lör), lite mkt just nu :-)
Kram Karin

K@ri sa...

Klart jeg er med :o)

Klem fra Kari*

Sabina sa...

Hej Anne!
Jag hade redan tagit ett beslut om att inte delta i några tävlingar nu på ett tag, MEN... kan inte motstå en sådan super tävling!!!
Alltså, jag är med!:) Har länkat.
Hoppas, hoppas...
Kram Sabina

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Kul att du hittade min sida så jag hittade till din. Jag är gärna med och tävlar, vilket pris du har annat än mitt småkrafs.
Kram Marie

StinasLoppis m.m sa...

Hej ja en sån skulle ja vilja vinna o har länkat dej Mvh /Stina

♡Johanna♡ sa...

Vad roligt med tävling!!!!
Hoppas ju alltid på vinst, men har aldrig den turen!
Klart att jag länkar!!!

Kram

♡Johanna♡ sa...

Klart att jag vill va med och tävla, jag är verkligen i behov av en ny mobil, min e från stenåldern ;)
Hoppas hoppas på tur!!!

Klart att jag länkar!!

Kram

Anonym sa...

Skulle verkligen behöva en ny telefon, så det är klart jag vill vara med.
Har länkat från min blogg.

Så nu är det väl bara till att hålla tummarna.

Kram Sanna

Tulipa sa...

Hej!
Jag är med och länkar!

Kram!

Zun sa...

Jag är apsålut med och tävlar om denna!

/Zun

cocobongoo sa...

Hei igjen
Jeg har lenket til konkurransen :-)
Ha en fin fin kveld fortsatt
Klem Maria

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej!
Grattis till alla besökare, och så klart jag vill vara med och nypa en lott, min telefon är hur skruttig som helst, ha ha!

kram
Susanne

StrandviksVillan sa...

Tack för tipset - visst vill man delta i tävlingen om ett sånt fint pris!!
Räkna en lott för mig :) och dra den gärna också, hihi!

Kram Ann-Christine

Anne sa...

Hej!
Klart jag vill vara med och tävla!
Länkar såklart :)

Kram Anne

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!
Självklart vill jag vara med och tävla!! Vinner jag skall jag göra min 13 åriga dotter glad!!
Håller alla tummar jag har!!
Hoppas du får en trevlig helg, kram Camilla.

Ps länkar så klart!! Ds.

Fröken Tindra sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar vad klart!
Kram!

Engelska Villan sa...

Hej vännen!
Jag vill såklart vara med i din fina tävling!! Herregud vilket fint pris, är det stöldgods eller, ha ha ha!! Skoja bara!
Jag länkar från mig!
Kram kram Anna

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med och tävla! Kram E

DRÖMHUSET sa...

Så klart jag vill vara med :-D
Här hemma tjatas det dagligen om att ALLA andra har mobil i klassen :-) Enda anledningen till att jag vill att min lilla Myra ska ha en egen mobil är att jag vill att hon/jag ska känna sig trygg när hon går hem från skola och kompisar.
Så vinner jag får hon min gamla och jag den nya fina *fniss*

Önskar en trevlig helg!
Kram Sofie

PS. Länkar självklart :-)

himmel och hav sa...

Tjoho, jag är med och tävlar och länkar också givetvis!

Ha det gott!
Kram Veronica

Malin - I min trädgård sa...

Oj vilket pris! Självklart vill jag vara med, har såklart länkat från min blogg:). Oj vad jag hoppas - det hade varit perfekt... Plutten har nämligen ätit upp min mobil = babydreggel. Nu håller jag tummarna!

Ha en skön helg!

Kram

Lilian sa...

Vilken inspiration man får av alla fina inredningsbloggar. Kul också med alla dessa tävlingar och fina priser. Hoppas att jag har turen och vinna telefonen.
Kram Lilian

evamar sa...

Ojojoj, vilket pris!!! Klart jag vill ha en chans att vinna. Har länkat dessutom:

http://evamar.blogg.se/2009/may/mobil-7-juni.html

Milla Holmberg sa...

Självklart vill jag vara med och tävla! :-) Jag har länkat till tävlingen på min blogg: http://mammapalandet.blogspot.com/
Ha det bra!

Kashaya sa...

Åh skulle väldigt gärna vilja vinna den och ge till min man som bara har en trasig jättegammal Nokia telefon.

Har länkat här:

http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/05/tavla-om-mobiltelefon_30.html

Marlene sa...

Jag vill tävla, jag har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/05/30/7-juni-kl-20-00/

janett sa...

jag skulle jätte gärna vilja vinna denna mobiltelefon så man kan hålla reda på sin dotter som snart fyller 13 år, hon skulle bli så glad tänk vilken fin överasknings present på den stora tonårsdagen.

janett sa...

http://www.cosmopolitan.se/blog/janett
glömde visst min länk till bloggen min:)

Birgitta sa...

Hej!
Jag hoppas på tur hos dej, för jag behöver en ny mobiltelefon. Jag länkar med bild från min blogg.
Kram Birgitta

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Såklart att jag vill vinna denna! Min man behöver en ny & denna skulle passa honom perfekt - vore kul att ge den till honom!

Ha det så bra!

Har länkat på:
http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2009/may/vinn-sony-ericsson-mobil.html

Kram från Dahlarna

Annika sa...

Klart att man vill vara med och testa lyckan, man vet aldrig =)

Länkar inne hos mej

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis, det var måånga besök. Jag är gärna med och tävlar, behöver ny mobil. Länkar så klart till min sida.
Håller tummarna hårt nu.
Kram till dig
AnnaMaria

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har lagt in en länk till dig till höger i min blogg.

Anna sa...

Jag är med och tävlar. En ny mobil vore inte helt fel. Med en klåfingrig 2åring i huset så blir det lätt så att telefonerna slutar fungera.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/may/mobiltelefon.html

info@annakarlsson.se

Kajsa sa...

Jag vill verkligen vinna! Mobilen jag har just nu sjunger på sista versen och jag har nästan ett helt år kvar på bindningstiden innan jag får byta utan att det blir kostsamt..

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Linda sa...

Jag är gärna med och tävlar

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/05/vinn-mobil.html

Anonym sa...

Åh mobil skulle jag gärna vilja ha just nu..iaf en fungerande! Min slutade nämnligen att ringa för inte så länge sedan.. knäppis.. en prinsessa behöver ju en telefon som hörs! :)
Tofva.Rosa Prinsessa.

Anonym sa...

Är med och tävlar länkar

MonaA sa...

Hej! Jag är också gärna med och tävlar, och jag länkar såklart från min blogg! Vad roligt det är med alla bloggtävlingar, nu håller jag tummarna för att det ska bli min tur att vinna, hihi!
Välkommen att vara med i min lilla utlottning om en bok, om du vill!

Kramar
Mona

Jessica sa...

Är gärna med i utlottningen och har länkat hos mig!

kram
Jessica

Unknown sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!

du kan nå mig på andrea.hansson@live.se

Shoppingkrabaten sa...

Hej!

Vilken perfekt tävling. Min telefon kan inte ta emot MMS och det vore så trevligt i fall jag skulle kunna göra det eftersom at min kära sambo jobbar borta i veckorna, så att jag kunde få se honom även fast att han inte är hos mig.

Tack för en trevlig blogg ! :)

sandra sa...

Vilket pris alltså! Helt suveränt.
Jag vill gärna delta i tävlingen, jag har ingen egen blogg så kan ej länka.
Jag är trött på min telefon jag har nu, knapp efter knapp slutar att fungera... borde sätta in den på reparation.
(santtu_nyberg@hotmail.com)

Laura sa...

oooh detta vill jag verkligen kamma hem. hoppas hoppas.
har tyvärr ingen blogg :(


laura_r86@hotmail.com

Erika i Villa Lilja sa...

Klart man vill vara med och tävla. Vilken vinst!!
Jag länkar
Ha en skön vecka
Kram

Jeanette sa...

Hejsan!
Denna tävling vill jag inte missa, skulle passa som födelsedagspresent till mig själv.

Länkar i tävlingsbloggen
http://channen.blogg.se/tavlingsblogg/2009/june/sony-ericsson-t-280-avslutas-7-juni.html

Lisa.L sa...

Hej ! jag vill tävla och länkar så klart =) mvh Lisa

Maritha sa...

Hejsan! Är en kvinna som tittar runt hos flera bloggar. Tycker att du har en alldeles underbar blogg! Ha en trevlig dag! Kram

Meta sa...

Hej.
Jag brukar kika in hos dig nästan varje dag faktiskt. Det är så kul att höra och se vad folk har för sig och tänker, blir glad och får massor a vinspiration, känner sig inte så missnöjd med saker när man får höra jämnlika.
Det var rätt otroligt att du har en så fin vinst klart att jag vill va med, har en dotter som behöver en ny mobil.
Ha det så bra och lycka till i fortsättningen med bloggandet snart är det väl 30 tusen tittare.
Hälsning Meta

Maria, Jonas & Inez sa...

Hej

Jag är gärna med och tävlar, vilken bra tävling måste jag säga :)

LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/06/tavling_4716.html

MM sa...

Hej vilken fin sida du har!! Hittade till dig från min vän V som har himmelochhav.
Givetvis vill jag vara med o tävla om en mobil!
Välkommen in till mig med, även om sidan långt ifrån är uppdaterad, renovering pågår o bloggande lågprio just nu!
Kram,
Malin

Maria sa...

Grattis till alla besökare! Jag vill absolut vara med och tävla! Lägger en länk till höger i min blogg.

Husan sa...

Men åååååå.... en sån vill ju jag ha. Min mobil har gått vidare i ett eget liv. Den vill inte visa vem som ringt, inte heller vem som jag precis HAR ringt o inte ens telefonnumret på dem jag pratar med. Det är ett riktigt problem för mig som är sååååå nyfiken.
Nu ska jag hålla tummarna o även tårna tror jag, ända fram till den 7:e.

Självklart så länkar jag i min blogg. 10 gånger om det behövs. ;o)

Kram Husan

Anonym sa...

Vilken grej, precis vad jag behöver nu!

Deltar gärna i din tävling... Har länkar med bild.

Ha det gott! Camilla på Trädgårdsliv & Design

Agnes sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Har länkat på min blogg:
http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/06/mobiltelefon-7-juni.html

Sommerlyst sa...

Oi!! Her var det mange som har meldt sin interesse!! Hiver meg på helt i siste liten. Har telefon gjennomg jobben - men kan jo være noen andre i husstanden som ønsker seg en (ny)telefon! :)

Klem M

Liz sa...

Jag vill vara med och naturligtvis har du en länk på
"min lite annorlunda" tävlingsblogg:
http://chiclady.blogg.se/2009/june/-starnor-champange-lottar-ut-en-sony-t-280.html

Kram från Liz i Malmberget :)

Stolpen sa...

Lajbans! Precis vad jag behöver! Hoppas jag vinner! :-)

Therese sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! Har skrivit om tävlingen och varför jag vill vinna i min blogg samt länkat till tävlingen. Mvh Therese

Therese sa...

Kanske borde skicka länken till bloggen oxå....
http://eldvina.blogg.se/?tmp=03083600
Mvh Therese

Anonym sa...

engelsson har aldrig tur i spel,,däremot i kärlek..o tävlar därför för käre sambons räkning..han älskar ericsson

Anonym sa...

engelsson har aldrig tur i spel..däremot i kärlek..o tävlar därför för sambons räkning..han älskar ericsson..

Anonym sa...

Åh, vilken fantastisk tävling, jag måste bara vara med!

Då jag bor tillsammans med mina tre syskon hos min ensamstående pappa förstår du säkert att vi har det knapert. Dock har detta aldrig, aldrig påverkat oss barn då vi alltid haft samma levnadsstandard som våra vänner. När våra kompisar fick mobiltelefoner, fick vi också (visserligen inte lite flashiga, men ändå).

Så som du förstår har vi aldrig fått lida för vår ekonomiska situation, men det har vår pappa. Han har inte köpt något till sig själv på väldigt länge och han har definitivt inte investerat i någon bra mobiltelefon. Den han har nu kan han bara ta emot samtal och inte ringa ifrån. Man hör nästan aldrig något när man ringer till honom heller, så en ny mobiltelefon är något min pappa verkligen behöver!

Nu jäklar tänker jag hålla tummarna för jag vill så gärna överraska min pappa!

email: louise snabela brinks punkt se

Unknown sa...

Jag vill absolut vara med och tävla, riktigt bra pris!

Hoppas, hoppas...

plingan sa...

Hoppas på tur och vill gärna vara med och tävla. Jag har självklart länkat i min blogg.
Ha det!
Kram

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Grattis till alla dina besökare. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag har länkat i min blogg till dig. Vänligen JOhanna

http://johannadesign.blogspot.com/2009/06/tavla-om-en-mobil-hos-stjarnor.html

Kristina sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen! Du har en jättefin blogg förresten, glad att jag hittade hit! Kram/Kristina

Anonym sa...

Dåligt flyt har jag då alltid haft i tävlingar men jag gör ett försök, det hade ju varit välbehövligt med en ny mobil faktiskt. Jag länkar till höger i min blogg.

Kram Anna

minatankar sa...

Grattis tll alla besökare!
Vilken kanontävling, vill gärna vara med och jag länkar såklart!!
Håller alla tummar och tår för vinst!!

http://gladsomledsen.blogspot.com/2009/06/ny-mobiltelefon.html

//Kerstin

tina sa...

hejsan vill också vara med och tävla

Jessie sa...

Hej! Vilket kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-en-helt-ny-mobiltelefon-sony-t-280.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas jag vinner! En ny mobil telefon skulle jag verkligen behöva =D

Ha en trevlig dag!

Fröken Eko sa...

Hej!

Här är en till som vill vara med och tävla!
Jag har bildlänkat till din tävling från min blogg också. Länken finns i högra sidospalten och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Linda sa...

jag är med!

http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/06/mobil.html

hoppas!

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen!
Länk:
http://mumandme.blogg.se/2009/june/mobiltelefon-tom-76-kl-2000.html

MiA sa...

Wow! Vilken utlottning! Den chansen kan man ju inte missa :D
Länkat från min blogg.

Ha en skön kväll!
MiA

http://minspiration.blogspot.com

whakmaria sa...

Hej såklart vill jag vara med i denna fina utlottning. Länkar i min blogg.

mvh maria

aiso sa...

Vill gärna va med och tävla om mobiltelefonen. Är ny på det här, men fixat googlekonto nu . Har skrivit inlägg i min blogg.


http://aiso.blogg.se/2009/june/vinn-sony-t-280.html

Kanske blir det ändå fel.För var ska jag länka?Har mkt kvar att lära!!

Jolies mamma sa...

Hej Anne!
Vilket otroligt fint pris. Jag vill naturligtvis vara med och "slåss" om den.
Länkar från min blogg.
Ha en bra dag.
Kram Mona

Faith sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Vi vill jätte gärna vara med och tävla! Har länkat från min blogg:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9894690

kram Smilla
www.metrobloggen.se/smilla

mormor47 sa...

Hej Anne! Skall göra ett försök att tävla hos dig och "bräcka" de mina som jämt tävlar. Har aldrig ägt en "ny" telefon, utan har ärvt mina barns gamla när dom köper nytt. Så nu tänkte jag att....... kram mormor47

Malin sa...

Åja! er gjerne med å konkurrer om denne!
Linker deg til min blogg:)
Konkurranse hos meg å:)

Klemmer Malin

Tjohalia sa...

Stort grattis till 20 000 besökare! Jag är gärna med och tävlar om en Sony T-280! Nu håller jag tummarna!!
Kram Sandra

Annika sa...

Javisst...
Kanske vinner jag. Ja det hoppas min familj och vänner som tjatar och tjatar att jag ska skaffa mobil.
Vi får se vinner jag är det dags.
Kram Annika
aaforsberg@hotmail.com

sputta sa...

Hej Anne
Grattis till alla dina besökare, som du vet hälsar jag på hos dig varje dag, så nu tänkte jag att passa på och tävla hos dig trots att inte har någon blogg
kram sputta

Äppel Päppel sa...

Grattis till alla dina många besök!
Så klart måste jag vara med och tävla om denna fina vinst! Min mobiltelefon gick plötsligt i pension häromveckan så det skulle verkligen sitta fint med en ny! :)

Länkar hos mig!

/Lina
www.minasmarum.blogspot.com

Jenny sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Jag har länkat från min blogg (www.felixmamma.blogg.se/tavling)

Hoppas på massor av tur =)

enligtanna.blogg.se sa...

Oj...hur hittade jag hit. Kul grej det här med utlottning!! Klart man vill vara med.
kram från mig

Rebecca sa...

Ohh vilken trevlig tävling! =) här vill jag vara med och tävla, skulle bli en perfekt present till min son som fyller år nu den 25 juni. :)

Länkat:http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/june/76-mobil.html

Alma, Bosse och lillmatte sa...

Första gången jag kikar in hos dig och vill givetvis vara med och tävla om det trevliga priset. Länkar också.

Vilken trevlig blogg du har! :)

Villa Humlebo sa...

vet inte om jag hann i tid?!
Hoppas det för jag behöver verkligen vinna en ny telefon till min sambo! ;o)

Kram Mia

Anonym sa...

Har varit med tidigare men glömde länka, så skickar med länken nu. http://lborui.blogg.se/2009/june/tavling-hos-stjarnor-och-champagne.html#comment

Då jag bor tillsammans med mina tre syskon hos min ensamstående pappa förstår du säkert att vi har det knapert. Dock har detta aldrig, aldrig påverkat oss barn då vi alltid haft samma levnadsstandard som våra vänner. När våra kompisar fick mobiltelefoner, fick vi också (visserligen inte lite flashiga, men ändå).

Så som du förstår har vi aldrig fått lida för vår ekonomiska situation, men det har vår pappa. Han har inte köpt något till sig själv på väldigt länge och han har definitivt inte investerat i någon bra mobiltelefon. Den han har nu kan han bara ta emot samtal och inte ringa ifrån. Man hör nästan aldrig något när man ringer till honom heller, så en ny mobiltelefon är något min pappa verkligen behöver!

Nu jäklar tänker jag hålla tummarna för jag vill så gärna överraska min pappa!

Email: louise@brinks.se

Vårt hem på landet sa...

Är ute lite i sista minuten, men hoppas på tur ändå! Länkar givetvis!

Bokmalen (bokmalensvardag.blogg.se) sa...

Japp, nu är det i sista minuten men jag håller tummarna!! ;)
Kramen, Maria