torsdag, maj 14

Leilas

Ja då har jag köpt ett nummer till. Hoppas att detta nummer kan övertyga mig. Visst var det härliga bilder i det första exemplaret men så tunn. Tänkte att jag skall ge tidningen en chans för jag gillar verkligen Leila och allt runt omkring henne. Får sjunka ner i soffan eller sängen ikväll och ögna igenom den. Ha det så gott, här blir det ICA, har lagt om schemat till torsdagar sista tiden, hihi istället för fredagar. Sen blir det att kolla in vad ni har gjort idag.
Kram Anne

29 kommentarer:

Jannicke sa...

..ha en fin ettermiddag, Anne!
jeg skal på fotballkamp nå,
10 åringen min skal spille :o)
Klem til deg.

Signe 1 sa...

Men Anne!! Sviker du mig o Ica på fredagar? :-))) Ja det gör du nog rätt i förresten *fniss*!! Jag var lite busig o köpte Tolix, mannen har redan gett upp hoppet om mig för länge sen, haha... Är sååå nöjd, du kommer snart ha bearbetat klart din oxå, de verkar ju så lika, hihi. Stora kramen Sofia

homebylina sa...

Alla pratar om Leilas tidning, är den bra? kanske skule ta och köpa en till helgen och precis som du dega ner i soffan... =) ha det gott! kram Lina

Sabina sa...

Ha det så trevligt ikväll med Leila! :)
Kram sabina

Fröken Fräken sa...

Jag bläddrade i detta nummer idag på mataffären! Men lite för tunn och för mycket mat för min smak. Det är dock väldigt härliga bilder!!

Helenas loggbok sa...

Hoppas taktiken med att besöka ICA på torsdagar blir mindre stressat!

Kul att höra hur du tyckte detta nummer av Leila var.

Kram
Helena

Fröken Tindra sa...

Jag måste erkänna att jag också känner mig lite lätt skeptisk till Leilas tidning... lite tunn på något sätt mot hennes "mustiga" program. Bläddrade i genom nummer två idag och har uppfattningen klar så att säga. Mer skall jag inte säga förrän du bläddrat i din!
=0)
Ha en mysig kväll!

Jenny sa...

Hej Anne!
Det finns så mycket fint i Leilas tidning, man blir ju alldeles matt..:)

Ha en skön kväll,
Kramis Jenny

Sara Mårtensson sa...

Hejsan Anne!
Jag är nog snart den enda som inte läst Leilas tidning ;-) Hoppas du tycker det nya nummret är bättre!
Oj.. våra liljekonvaljer (vi har på tomten) syns inte alls till än. Ni ligger lite före oss. Vi njuter av videkissar och tussilago nu :-)
Ha en fin kväll!
Kram Sara

Bella sa...

Hej hej!

Håller med dig om att första numret gjorde mig lite besviken, jättefina bilder, men så tunn, men en chans till ska tidningen absolut få!!

Handling på fredagar är ingen hit brukar försöka att undvika rusningen när alla ska helghandla, gillar inte att stå i köer, blir bara stressad, även om man inte har något val ibland och då är det bara att gilla läget så kan man ju undivka det när det går :)

Stor kram till dig

Helenas loggbok sa...

Hej igen!
Man tror ju inte att det strular till sig så där för andra, för det är ju så förargligt och man känner sig så dum.... Fäljar, vill knappt tänka på det. Nu har vi en SUV (tror det heter så!) och jag inbillar mig att däcken är större och fäljarna sitter högre upp liksom. Alltså inte lika lätt att förstöra dem, men det är säkert bara ett önsketänkande.....

Har du lust att ses i sommar för en "bloggfika" när jag är hemma(5,5vecka), så skulle det vara jättekul! Jag kommer ju komma till din stad (min gamla stad i 7 år)lite då och då för bl.a lite shopping.

Kramisar
Helena

Huset vid ån sa...

Hej Anne! Tråkigt det där med huvudvärk...Tyvärr har jag haft det sen jag var 15 år. Så min vardag består också av huvudvärk...Men det är som du säger det blir ett sätt att leva med....Spännande att höra vad du tyckte om Leilas tidning! funderar oxå på att köpa den...Ha de gott! Kram Therese

Hemmalycka sa...

Håller med dig om första nummret, tycker att tvåan var lite bättre men inte fullständig.
Kram Kram

Huset vid ån sa...

Hej igen! Ja, man kan prata mycket om smärta....Jag brukar säga att Gud vad skönt om man inte hade det här förbaskade huvudet! Men det är ju knappast nån som vill byta med en...Hi! Hi! Det är som du säger man kan inte gå runt o vara tjurig jämnt för man har ont i huvudet. Men när man hör någon nån gång som har huvudvärk så mår dom ju sååå dååligt! Och då har dom det bara nån gång! Nog om det...Nu väntar sängen snart! Vi hörs! Natti, Natti!

Signe 1 sa...

Vet du! Idag var jag faktiskt lite 'busig' o handlade på en torsdag precis som du, hihi SAMT att det blev på Willy´s den här gången, *fniss*. Kramis!

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej! jag ska också kika i Leilas nya nummer som jag fått låna, ska bli spännande.

Vad härlig blogg du har!
Susanne

VITA NYANSER sa...

Vad härligt att sjunka ner med en tidning = ). Du, shablonerna är SÅ roliga, men lite svåra, gäller att lära sig tekniken, men nu så...

Ha en skön helg!
Kram L-L

H A N N A S - F O R M sa...

Å, tack söta du...

Håller med om att tidningen är för tunn...men ack så vackra bilder...mmmmm

KRAM
Hanna

Villa nöystu sa...

Hej,
jag instämmer fullkomligt; alldeles för tunn tidning- hann ju knappt dricka upp kaffet så var den slut.
Hoppas nr två är bättre.

Må väl,
kram Petra

Aratorps Lena sa...

Hej Anne! Jag dissade också första numret, men det är väl knappt att man vågar det utan att bli bloggstenad... Känns krystat och lurt, vem har skrivit brev och frågor till en tidning som inte finns? Väldigt tunn också som du sa. Detta numret är inte bättre, jag hade inte köpt den om jag inte hade anmält en prenumeration... Men nu blir det inga fler. Sorry Leila...

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hej! det var ett litet tag sen jag var här nu.. Måste bli ändring på det!! Du har ju så härliga inlägg!!
Man kanske skulle köpa hem Leilas nya till eftermiddagskaffet... :)
Ha en toppenhelg!
Kram Jeanette

Karna sa...

Du får gi en rapport og si hva du synes....Har ikke kjøpt bladet enda, så det er godt med en utsendt medarbeider...he,he...

Tina sa...

Så mysigt det låter att sjunka ner i soffan och läsa...det ska jag också göra när all renovering är klar...:-) Kram Tina

A home far away sa...

Hmmm, vad synd att första numret inte riktigt var som du förväntat dig. Jag får kolla in den tidningen på Sverige semestern om 2 veckor

Kram Gunilla i Singapore

DRÖMHUSET sa...

Önskar tidningen var lite tjockare bara. Men jag börjar faktiskt tina upp, var som du också skeptisk första ggn *ha ha*

Trevlig helg!
Kram Sofie

alegni sa...

uh, jag måste åka o handla idag. har inte hunnit tidigare i veckan :(
jag skulle så gärna läsa leilas tidning, men har inte hittat den här på andra sidan bottenviken :(
kram
ingela

Ingrid sa...

Jag tycker det andra numret var lite bättre än det första. Så jag tror nog man ska ge den ett tag innan man dömer ut den. Lite barnsjukdomar och så där men fina bilder i alla fall.

~Livet i byn

sand mellan tårna sa...

Jag gav henne inte en andra chans, men borde kanske göra det.

Ny tävling hos mig! Presentkort värde 400 sek.

trevlig helg! Kram Linda

Syster Yster sa...

skriv vad du tycker om tidningen sen...ja jag tänkte faktiskt ha växthuset som en liten skön plats i trädgården...vi får väl se när det blir klart.