fredag, maj 22

TGIF........




Här skall pysslas......Klickade hem schabloner från elsashem (och kanske några tvättmedelsburkar från W & Co). Har köpt textilfärg, tänkte testa både på tyg och annat. Finns det bara fredagar och måndagar?, verkar så. Här blir det inte så mycket i helgen, kanske lite pyssel och sen fix och trix i huset. Skall gå på 2 husvisningar........Kanske intressant eller inte vem vet. Vi bor i ett jättefint gammalt engelskt radhus från 1924 på 116 kvm + källare 58 kvm. Men det känns att barnen börjar bli större och kompisar hänger. Känns som att det är mycket jobb med båda dessa hus, börja om igen.........
Have a fabulous friday. / Kram Anne ♥ ♥ ♥




20 kommentarer:

Jannicke sa...

Hei Anne,
ja, takk for at det er fredag!
Flotte sjarblonger!! Lykke til ;o)

Så dere tenker kanskje å flytte? Spennende, men sikkert litt vanskelig å ta en avgjørelse...
Du får holde oss oppdatert!
Klem til deg, og nyt kvelden!

Signe 1 sa...

Vicka fina schabloner, jag ska nog oxå testa sånna nångång, tycker det blir så fint!:-) Jotack att barnen 'hänger' med kompisar nu, man är snart besökare i sitt eget hem, hihi...eller så får mams o paps sitta o trycka i sovrummet ungefär medans kidsen+kompisar tar över hela huset känns det som, haha. Ialla fall är det så hos oss!!;-) Ha en fin kväll, kram Sofia

VITA NYANSER sa...

De shablonerna är så himla roliga! Ska bli spännande att se vad du hittar på. Vad spännande att gå på husvisning = )! Ska bli kul att få höra hur det var!

Ha det bra!
Kram L-L

Ingrid sa...

Vad spännande att se vad du kommer att hitta på med schablonerna. De är ju himla snygga som de är bara så där :0)

~Livet i byn

Lauras gård sa...

Hoppas du visar upp något du gör med schablonerna. Visst är det för och nackdelar med hus. Det är ju en massa jobb phu... men samtidigt en frihet. Ni får väl väga för och nackdelar... Men det är ju alltid kul att gå på husvisningar. Det tycker i alla fall jag! Kram Stina

homebylina sa...

Åh, så nu har du oxå köpt schabloner, det är beroende framkallande, snart är man på varenda grej hemma.... =))Lycka till på husvisningarna, spännade! Kram Lina

Sommerlyst sa...

Spennende å se hva du får til med de sjablonene!!

Flytte tanker? Vi også...
Skulle gjerne hatt ett hus med større kjøkken og stue! men det blir vel ikke med det første...

Lykke til på visningene - er jo kult å gå på visning uansett!!

Utrolig flotte bilder fra landstedet deres i innlegget under!!

Klem M

Ingrid sa...

Allt är väl här, jag skulle också behöva shamponera alla sex huliganer. Men jag får ta en och en. Kanske börjar jag i morgon, det är ett heltidsjobb att hålla dem fina.

~Livet i byn

Flaggduken 2 sa...

Stod & klämde på dom där fina schblonerna i dag! Det kommer att bli jätte snyggt & fina är dom som dekoration!
Ha en härlig fredagkväll!
Kram Petra

Grodmamman sa...

De är så fina de där schablonerna! Ska bli kul att se vad du hittar på med dem!:)
Själv har jag beställt vanliga stämplar som jag hoppas att jag snart har här hemma!
Kram

Bo med Lena sa...

Så spennende med sjablonger og tekstilfarge!!

Jeg skjønner godt hva du mener med tid til unger og hus. For hus tar TID! Selv om det er deilig så stjeler det også mye tid...sa jeg som skal male vinduer denne helgen også:))

♥ Fyra årstider sa...

Lycka till med husvising..vad spännande.
Kram Lotta

VITA NYANSER sa...

Jag gjorde om inlägget hos mig lite, visste inte att det var utlagt, trodde att jag hade tagit tillbaks det = ). Vad bra att bilderna inte såg mörka ut. Låter perfekt fördelning, maken gör det han är intresserad av och du gör ditt = ).

Ha det bra!
Kram L-L

Hemmalycka sa...

Vilka fina shabloner, ska bli kul att se när du pysslat klart.
Förstår vad du menar, ju större barnen blir desto mer plats tar de.
Sköt om dig
Kram Åsa

Viveka Gulda sa...

Men vad spännande med husvisning, det är så himla kul!!
Måste fråga; I vilken Hus och Hem såg du vårt hus? Den senaste??
Kram
Viveka

Anonym sa...

Fina schabloner.
Ser att du ska sälja kamera..har du shoppat ny???
Spännande med husvisning men som du skrev så brukar det oftast finnas mycket att göra på många objekt.
kram kram

Syster Yster sa...

Tack jag mår bättre. Sömnen gjorde väl sitt kan jag tro. Lycka till med schblonerna. Lycka till med husen oxå spännande..

Kram Anette

Fröken Fräken sa...

Lycka till med de superfina schablonerna (så fina att jag knappt skulle tordas använda dem) Jag säger det jag brukar säga, ta jättelite färg i taget och dutta, annars börjar det att rinna...
Tycker att ert nuvarande hus verkar så charmigt, så varför flytta?!

Nä, här kan man inte sitta och surfa, nu ska här sys kuddar!!

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad kul att trycka bokstäver m.m Ska bli kul och se hur det blir. Det är kul att pyssla, men allt tar tid...
Hittade dig genom andra bloggar.
Kram Susanne

alegni sa...

de där schablonerna är så jädrans snygga! ska bli intressant att se vad du åstadkommer med dem!
du har rätt - det är bara måndagar o fredagar numera. jag vill stanna tiden!!
kram
ingela