torsdag, maj 21

Röj igen......





Godkväll alla bloggare och icke bloggare, en sen sådan. Här tittar vi på Bonde söker fru....Idag har vi varit på landet, lite blandade bilder därifrån. Röjt idag igen, nu är jag på hugget. Allt skall till loppis och det är så skönt att bli av med allt och antagligen in med nytt hihi. Hoppas att ni har haft en härlig dag med sol och spenderat den med familj och kära. Imorgon skall jag jobba en stund sen är det ledigt igen, jippi. Nu skall jag kolla färdigt sen skall jag se vad ni har haft för er idag. Kram Anne ♥ ♥ ♥















16 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilka fina bilder!!

Själv har jag inte gjort många knop i dag. Tröttheten är bedövande. Men i morgon ska jag skärpa mig och göra lite nytta. Jag är ju ledig :0)

~Livet i byn

sand mellan tårna sa...

nu har jag uppdaterat min kväll.... och ögonlocken känns tunga.... kan det vara bubblorna i glaset som gjort detta.... hihi.

Fina bilder. Kram Linda

Ingrid sa...

Jo, Milton pratar. Han är extremt social och han pratar inte av smärtan utan att han vill ha sällskap HELA tiden!

~Livet i byn

Jannicke sa...

Hei Anne.
Så nydelig collage du har laget!
Jeg har litt problemer her i "bloggeland"..
Bloggen min oppdateres ikke hos dere andre, og deres blir ikke alltid oppdatert hos meg ;(...
Håper det ordner seg!
Ha en fin-fin kveld!
klem.

Hemmalycka sa...

Verkar som du har en jäkla fart med alla rensningar?
Hoppas du får grejerna sålda.
Kram Åsa

Signe 1 sa...

Superfina bilder vännen! Vad myyysigt ni verkar därute! Brevlådan är så fin, ångrar nästan att jag inte köpte en sån istället, typiskt mig, vill bara byta ut allt heeela tiden;-). Imorgon jobbas det här oxå, *suckelisuck*. Kramis Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Vad skönt..vi skulle behöva åka många vänder till tippen.
kram Lotta

Daniel sa...

ojoj så man längtar till stugan å¨havet!

Sabina sa...

Fina bilder som hör till sommaren! Här regnar det idag, kanske man skulle ta och röja lite då...
Ha en riktigt skön helg!
Kram Sabina

alegni sa...

idag har vi inte hunnit med så mycket än, men igår hann vi med desto mer ;)
härliga, somriga bilder. don't you just love this season!
kram
ingela

Lallis - liv och leverne sa...

Jättefina bilder:) Ha en fin dag idag
Kram Lallis

Lauras gård sa...

Fina bilder! Skönt att åka ut på landet och vara vid vatten. Det kan jag sakna på sommaren! Vad duktig du är som röjer och lämnar plats till nytt? *fniss*. Jag såg också bonde söker fru. Det är modigt av dem att ställa upp tycker jag. Tuffa tjejer som är så pass unga och har egna gårdar... Kram Stina

Jenny sa...

Hej Anne!
Jättefina bilder från ditt land!
Visst är det skönt att röja ut gamla grejer (så att man får plats med mer nytt;))

Ha en skön helg,
Kram Jenny

Aratorps Lena sa...

Låter som om ni haft det mysigt idag, skönt att få det gjort.... Fina bilder! Kram

Fröken Fräken sa...

Vilken sommarstämning det var över de bilderna, jag blir ju alldeles sjuk!! Bara fyra veckor kvar till lite semester...

Du är duktig som rensar ut, medan jag bara släpar hem mer och fyller på...

Huset vid ån sa...

Gud! Såå fina bilder du tagit....Såå proffsiga o snygga!! Vad duktig du är...Kram Therese