fredag, maj 29

Solen värmer....

Kökshanddukar som skall bli kuddar
H&M Home
Glöm inte att tävla hos mig om en helt ny Sony Ericsson T-280, sponsrad av Dialect Linköping. Pågår till 7 juni kl20.
Har lite projekt för mig.....Handdukarna skall bli kuddar till landet och idag gav jag mig på mina schabloner. Duttade och duttade, snyft antagligen för mycket färg. Hm rådet från fröken fräken tusenideer gick nog in genom ena örat och ut genom det andra fast jag tacksamt tog emot det. Fick måla om lådan sen får jag ge mig på den igen. Paketet från H&M Home kom igår och jag måste säga att jag blev överraskad av kvaliluttan. Duken jättefin och lakanen lika så till bra pris, tips om ni inte har testat att skicka efter något därifrån. Har gått en långis med voffa idag som skriker efter hanhundar och är redo, herregud man får ju skämmas inget hyfs har hon. Har ju sagt åt henne att det är dom som skall jaga henne och inte tvärtom. Dax att slänga på lite kol på grillen och ta ett glas vin så kollar jag in till er sedan.
Kram Anne

20 kommentarer:

Ingrid sa...

Du donar och har dig du, så fint kommer det säkert att bli.

Har också beställt från H & M och blev överraskad över hur bra kvalla det var. Superfint allt sänglinne.

Här blåser det stormvindar även i dag, så trist för man kan inte vara ute.

~Livet i byn

Helenas loggbok sa...

Vilka fina grejer du köpt! Ska kanske prova och göra en beställning på något, måste in och kika på deras hemsida!
Ikväll blir det "kinamat" från byn bredvid. Där finns 3 bondgårdar och en kinakrog med kineser som bara pratar franska, alltid lika spännande vad man får med sig hem!
Ha en skön kväll!
Kram
Helena

Anonym sa...

Hallå! Vad roligt att höra att kvaliteten är så bra hos H&M. Är nämligen själv sugen på duken du beställt fast i blått och vitt. Har dock tvekat för jag undrat över kvaliteten men nu törs jag nog göra slag i saken. Kul!

Ja se dessa hundar....du har fullt upp hör jag. *ler*

Ha en skön kväll! Kram S

Mitt smultronställe sa...

Hoppas grillningen blev bra!! Själv åt jag och barnen kyckling gryta.. Sambon sov han är sjuk... Så nu sitter jag med mitt vin och bloggar!!

Ha en bra helg!

Signe 1 sa...

Vad skoj att kvalitén var bra, fiina grejer du köpt!:-) Och du är så kreativ vännen, fixar och har dig...Vad gott det lät med grillat, här blev det Mc Donken för mig och sonen då vi är själva ikväll, maken o dottern är ute o roar sig (dock ej tillsammans)så jag kände mig lite lat, hihi. Ett glas rött fick jag iaf*ler*, underbart gott efter en lång arbetsvecka! Ha en fin kväll, kramar i massor / Sofia

homebylina sa...

Jättesnygga handdukar! Måsta surfa in och kolla deras grejer, är ju ett stort fan av stjärnor och den mera marina stilen, ser ut som om det kan passa mig =)Ha det gott! Kram Lina

VITA NYANSER sa...

Så fint det ska bli! De där handdukarna har jag oxå, de är superfina! Vilka fina lakan från H&M! Kul med schabloner, om du har något knep så säg gärna till, jag har lite problem med dem själv = )!
Hi,hi...hunden....inte lätt...

Vad mysigt med grill och vin. Jag har en trött dag (vecka, månad...) undrar när jag ska piggna till ...gäsp...ingen idé att ta ett glas vin då sover jag. Men imorgon ska vi till grannarna då blir det ett glas eller två.

Stor kram L-L

Fröken Tindra sa...

Du fixar säkert det där med schablonerna på andra försöket! Har fått H&M:s nya textilkatalog tror jag men har inte kikat i den än. Skall nog ta och göra det. Har den och massa spännande tidningar som väntar.
Vi har också grillat i kväll. Kyckling som marinerats i yoghurt och curry. Gott!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Hej sötnos
Bra ide att göra egna kuddar..jag ska nog göra några fler..behöver fler till soffan och så slipper det bli så dyrt.
Kram Lotta

Annas Lycka sa...

Hej vännen. JAg önskar dig en skön helg. Snygga grejer från Hmome...Har sett lite till vårt sovrum i deras höstkatalog...Kram Anna

Hemmalycka sa...

Smart idé där. Kommer ju att bli finfina kuddar. Måste beställa lakan av HM då alla säger att det är så bra kvalité.
Kram hela kvällen
Åsa

Jannicke sa...

...må le av hunden din!! Løpetid nå antar jeg??
Prosjektene dine blir nok bra til slutt skal du se ;o),
jeg har absolutt ingen tolmodighet til slikt arbeid,
så jeg syntes du er kjempeflink!!
Klem til deg. J.

kardemumma sa...

Vad du pysslar! Kul idé att fixa egna kuddar.
Hoppas att du fått gått vin med grillat och du fått njuta av en underbar kväll.Själv ska jag till grannen och vara smakråd!
Ha en underbar pingsthelg!
Kramar C

Signe 1 sa...

Hihi Anne! Du får lägga honom i hårdträning mannen, han gick ju med på Tolix så han måste ju vara helt fantastisk *fniss*. Sen är det ju en stor bedrift att stå ut med oss inrednings och bloggnördar, haha..att inte min man har fått en hjärtattack för länge sen förvånar mig;-) Kram igen..../S

Lauras gård sa...

Oj, det är så många nya inlägg sedan jag var här. Kollar inte runt varje dag utan får ta varannan eller så... Ja, en löpande hund eller katt kan ju driva en till vansinne. Särskilt då hunden ska ut var 5:e minut och kolla om det står en beundrar skara och väntar... Ja, det är ju tur att vi kvinns inte blir så en gång i månaden *fniss*. Kram Stina

White Season sa...

Såg dina fina skålar från Handplockat, jätte fina verkligen, länge sedan jag var där...
Och visst måste jag sett rolig ut när jag kryper runt och fotar, tur man inte har några grannar :-)
Jätte fina grejer från HM, tack för tipset!

Önskar dig en jätte skön Pingsthelg, varmt och soligt :-)
Kramar Malin

Ingrid sa...

Ja sobel är en ovanlig färg. Mest troligt en ättling efter min Aladdin. Han var ju den första att komma till Sverige så hans linjer finns i de flesta soblar i Sverige.

~Livet i byn

alegni sa...

jag var också grymt imponerad av h&m:s kvalitet!
kanske din vovva egentligen är en man i en kvinnokropp ;)
ha en skön helg!
kram
ingela

Syster Yster sa...

Det är väl tur att det inte är du som går och skriker efter hanar i alla fall. Hade varit lite mer pinsamt eller hur. Min hanhund slickar på vissa buskar och gräs otroligt länge hm kan det vara en tik som löper tro.

Kram
Anette

Lallis - liv och leverne sa...

Åh vad fina saker:)
Ha en riktigt fin helg.
Kram Lallis