måndag, maj 25

Shopping för en billig peng......

Nu har jag sett dessa dynor om och om igen på alla bloggar. Drog iväg till Jysk igår och där låg dom, 29,95 kr st. Får man inte ens tyget för. Köpte 4 st lite skeptiskt och åkte hem glad att endast ha gjort av med 120 kr. Och dom dög....Minsta sonens kommentar var att dom glider inte av stolen. Nu väntar jag på att dom skall få in nya så jag kan köpa 8 st till landet. Hoppas att ni alla har haft en bra dag. Vi har varit på husvisning nr 2 och imorgon börjar budgivningen. Vi skall sätta oss ner och väga för och nackdelar sedan får vi se, fortsättning följer......
Glöm inte att tävla hos mig om en SONY ERICSSON T-280 sponsrad av DIALECT. Tävlingen håller på till 7 juni kl.20.
Kram Anne

34 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Anne!
Visst är de fina de där dynorna, har själv 2st (får nog skaffa fler) jag som aldrig handlar på Jysk annars:)

Grattis till så många besökare på så kort tid, ska självklart in o anmäla mig till din tävling, min mobil är från stenåldern!

Vad spännande med huset..

Ha en jättebra kväll söta du!
Kram Jenny

Ingrid sa...

Japp, de dynorna har jag på altan på bänken. De är så fina för så liten peng. Har ett inlägg liggande om dom också. Men jag sprider ut det lite :0)

Synd bara att Jysk är så dålig på att visa de fina sakerna dom har. Deras reklam är ju ingen höjdare och butiken rätt tråkiga.

~Livet i byn

Jannicke sa...

Flotte (og billige) puter!!

Klem til deg Anne ;o)

Anonym sa...

Hej! Ja visst är dynorna fina. Riktiga fynd! :-) Lycka till med huset. Spännande! Kram S

[room] by sofie sa...

Wow, minst sagt billig peng och snygga dynor! Fanns det andra färger??
Och vilken tävling... den vill man inte missa!

Bra och inspirerande blogg! Förstår att du har många besökare, grattis!

Kram Sofie

Aratorps Lena sa...

Hej igen! Var precis inne och tävlade... Fin vinst, är det maken som sponsrar? Ja, dynorna är ju skrämmande billiga och fina! Vill inte tänka på vem som sytt och fraktat till det priset... Skulle kunna tänka mig en hög själv till utemöblerna, de håller ju bara en säsong i alla fall... Kramis!

Fröken Tindra sa...

Fina dynor du fyndat!
Lycka till med huset vad ni än bestämmer er för!!
Kram!

Vitt och Blått sa...

Tusen tack för den gulliga kommentaren hos mig!

Vilket fynd du gjort, jag skulle också vilja ha sådana dynor - undrar om de finns hemma? :) Spännande med huset - berätta hur det går! Ha en bra vecka - kram E

mitt skärgårdsliv sa...

Jätte fina dynor, borde kanske fara till jysk....;)

Lycka till med huset!

VITA NYANSER sa...

Men du så spännande med huset! Oj, det går ju så fort allting när det sätter igång, man får nästan inte tid att tänka. Måste vara många tankar hos er, hoppas ni kommer fram till ett beslut snart, som sagt inte lätt att pressa fram ett beslut. Jag väntar med spänning på vad ni kommer fram till, ska tänka på er!

Fina dynor, har själv dem och är så nöjd, de är fina att bara ha framme i en korg.

Ha det bra!
Kram L-L

Fröken Fräken sa...

Aha, så husjakten fortsätter! Naturligtvis har även jag de dynorna. Fast nu har jag ju kommit på att jag vill byta ut mitt sittriktiga möblemang på balkongen mot en stor träfåtölj, baaaara till mig! ;-)

Ingunn sa...

Så fine bilder og blogg.

Jeg elsker puter.

Hilsen ingunn :)

Signe 1 sa...

Men oj, tror alla har de där dynorna nu, hihi. De är kanonfina och precis rätt prisklass:-). Hoppas ni kommer fram till nåt bra beslut gällande huset, vad spännande för er! Ska bli kul att höra fortsättningen. Det är ju inte bara att flytta, men jag har förstått att det är i närheten där ni redan bor...Lycka till vännen! Kramis Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Du vet ju vad jag tycker..köpte 8 st på mobilia..kanon fina för det priset.
Kram Lotta

Sommerlyst sa...

De er superlekkre de putene ...må ta meg en tur på Jysk å se om de har de her i Norge også!!

Lykke til med visning og evt budgivning...SÅÅÅ SPENNENDE! hihi

Klem M

Ingrid sa...

Ja men jag är redan i fördärvet, är där och fotar varje dag fast det inte öppnat ;0) Längtar massor och det bara kommer mer eftersom... Vi berkänar öppna webshop under sommaren ;0)

~Livet i byn

Lotta sa...

Hej!
Ja visst är de fina dessa billiga dynor ifrån Jysk. Har själv två st men ska nog investera i några till och det är ju en billig investering...
Kramis Lotta!

Smultronlycka sa...

Ååå de är så fina de dynorna!!
Jag har sneglat på dem jag å ;)
Förstår att du är nöjd med köpet.
Kram kram

Stjärnor & Champagne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
VITA NYANSER sa...

Jag tänker på dig!!! Jag VET hur jobbigt det är NÄR och OM man ska ge sig in i budgivningen, usch så jobbigt! Stort lycka till!!!

Vi gick igenom det för 2 år sedan, phu...och inte vet jag om vi gjorde helt rätt, jag saknar ju fortfarande gamla huset, men det är bättre för barnen här...ja, inte lätt att ta nya kliv. Var period i livet har sina saker. Och vi är i en annan period där vi behöver kompisar till barnen nära och då är det här bäst för oss just nu. Om något år kanske vi är med i någon budgivning igen = ). Hoppas ni kommer fram till vad som är bäst för er i er period i livet.

STOR KRAM L-L

Hem och Lycka sa...

Hihi, ja, det är nog många bloggerskor som fyndat samma dynor. Jag shoppade 4 först och åkte sen tillbaka och köpte 4 till :-D

Vad spännande med huset, håller en tumme!

kram Mia

Aratorps Lena sa...

Herregud, jag känner mig som en idiot... Jag lyckas inte... Jag har tagit ingen placering och litet format, och efter det alla möjliga varianter men de hamnar under varandra ändå...
När jag läste min kommentar hos dig innan såg den lite negativ ut, jag menade att jag brukar slänga mina utedynor efter varje säsong för de blir på fula, så lika bra att köpa billiga...

H A N N A S - F O R M sa...

HEEEJJ!!!

Tack för din hälsning!!! Självklart vill jag vara med i tävlingen, la en kommentar under inlägget och håller tummarna!

Dom fina dynorna fyndade jag oxå förra året...för 20 kronor styck...superglad blir man ju då!

KRAM till dig!!!
Hanna

Sara Mårtensson sa...

Japp.. de där dynorna känner jag med igen ;-) De är jättefina och billiga! Vad mer kan man begära :-)

Åhå.. ska ni köpa nytt hus??? Vad spännande! Lycka till!

Kram Sara

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till alla besökare!
Jag får ta mig till Jysk i morgon jag också ser jag. Tittade på dem förra veckan, men ville fundera, på vad?
Kram Susanne

alegni sa...

det var verkligen bra pris på de kuddarna! kanske jag borde åka till jysk igen idag. var där redan igår, men gick inte ens till kuddavdelningen...
hoppas det blir som ni vill med huset!
kram
ingela

Sabina sa...

Kuddarna från Jysk är hur fina som helst! Man kan faktist göra bra fynd på Jysk.
Kram Sabina

Lilla huset på prärien sa...

Superfina! Det var länge sedan jag var på Jysk och kikade faktiskt... måste ta en tur dit! Sådana dynor kan man ju alltid ha användning för :)

Kram Jenny

Helenas loggbok sa...

Vad spännande med huset! Det värsta är ju att det alltid ska gå så fort vid husköp, man hinner nästan inte tänka. Det ska bli SÅÅ spännande att se vad ni beslutar er för!

Tänk att de har så fina saker på Jysk!

Kram
Helena

Anonym sa...

Inte dumt alls när man kan fynda så där bra och snygga saker! :)

Låter spännande med budgivning!

Bella sa...

Så fina dynor du hittat, de måste jag absolut spana in någon dag!

Vad spännande det låter med huset!!! Blir ju jättenyfiken, hoppas verkligen att det inte sticker iväg i pris utan att det kan bli erat.

Vad roligt med så många besökare, inte så konstigt då du har en jättefin blogg :)

Stora kramen till dig

Hemmalycka sa...

Snyggt som sjutton, lycka till med budgivningen om det blir någon.
Kram Åsa

Jessica sa...

Hejsan!
Dynorna verkar vara väldigt populära och det kan man förstå då dom är snygga till det priset. =)
Borde kanske bege mig till Jysk och inhandla några till skohyllan i hallen?!

Kram Jessica

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Oj, vilka fina stolsdynor. Kanske får ta en sväng inom jysk imorgon och se om de finns kvar här hos mig :) VÄnligen Johanna