fredag, maj 8

Jag har fyndat.....

Korg Nordik 399:-, obs antar att det inte är ett fyndpris

Bokstäver Nordik 25:- st/ fynd tycker jag.......

Näpp nu drog jag en liten vit lögn.......Har kollat in denna stora vita fina korg på Nordik ett tag. Minsta sonen och jag var ute på en tur och där stod dom igen....Bara 4 kvar och då ryckte jag formligen en. Är väldigt pedant så jag måste ju först studera vilken som är finast för det kan ju vara så att jag går miste om något, livsfarligt.......Vad bokstäverna blir har ni säkert redan räknat ut, dom skall upp på en speciell plats. Här öppnade sig himlen för en tag sedan och regnar fortfarande. Har en hund som står och gnäller, har inte en aning om vad hon vill???? Men hon skall löpa och är helt stimmig i huvudet. Tur att vi kvinnor inte blir som hundar eller blir vi? Ha en härlig fredagkväll, här blir det mexican food igen ( låter trevligare än taco). Sputta, jag vet att du klickar men kanske inte ikväll när kära E och du är på tjejfest, hoppas att ni har jättekul.....Efter mat och när allt har lagt sig skall jag kolla in alla bloggar. Kram Anne ♥♥♥

20 kommentarer:

Lauras gård sa...

Härligt med lite shopping. Extra kul att köpa något man spanat i länge... Vår tik börjar också löpa nu. Det är inte kul då de ska ut och spana efter friare var 10:e minut... Nej, vi kvinnor blir ju precis tvärt om. Man lägger inte svansen åt sidan då man ser motsatta könet precis... Kram Stina

Anonym sa...

Åh korgen var bara för snygg.
Stod och fingrade på bokstäverna jag med när jag var där sist. Har redan ett L i hallen (köpt på Epok) av samma märke men kan tänka mig fler , bara för att de är sååå fina.
Låter mums med mexcan....ja fy det blev verkligen kolsvart här för ett tag sedan och himlen öppnades sig. De stunderna är jag glad att jag inte har en hund. ;)
Ha en fin kväll.
kram kram

Jenny sa...

Hej Anne!
Supersnygg vit korg!
De där bokstäverna har jag oxå spanat in på Nordik här i Göteborg.

Ha en riktigt mysig fredagskväll,
Kramis Jenny

Fröken Fräken sa...

Det är väl tur att du inte går på loppis också, för då skulle väl du svepa in och norpa precis de grejer som jag planerat att fynda! ;-)

Jag är precis likadan, grejer ska synas in i detalj innan jag köper dem. Iaf de som köps i vanlig affär, när det gäller loppis så kan man ju inte ställa samma krav..

Hasta lluego, säger jag då till med hänvisning till er mexikanska kväll!

Signe 1 sa...

Åhh vad fina saker säger din shopoholic till bloggvän;-). Här i Örebro har det oxå fullstädigt vräkt ner idag, kul!! Not! Ha en fin kväll nu! Kramis Sofia

Ingrid sa...

Både korg och bokstäver var så fina!! Solen har lyst på oss i norr, men det är kallt och blåser lite.

~Livet i byn

Syster Yster sa...

Hej, hur höga var bokstäverna? Jag har en hanhund och hans nos åker i vädret om det kommer förbi en tjusig tjej eller i marken när hon passerat.

Anette

Bo med Lena sa...

Tusen takk for koselig hilsen. Det gjør meg så glad:)

Nå skal jeg kose meg med bloggen din. Så masse fint du har kjøpt deg!

Fin fredag:)
Lena

sand mellan tårna sa...

B L O G G


Samma bokstäver som bildar mitt HOPE i utlottningen.

Jag fick tidningen för att jag tror att hon som är ansvarig gillar min blogg! Hur coolt är inte det?

Hon mailade mig och frågade om jag var intresserad av ett nummer, först till kvarn skrev hon.... hon hade 25 ex. Så jag känner mig väldigt speciell.

Magasinet kom bara ett par dagar efter mailet.

Känn ingen panik att maila, imorgon är det bloggfritt här, för jag ska ju jobba som du vet.

Kram Linda

ReallyMe sa...

Saknar dig IRL!!!!! hinner/orkar/vill du du ses mellan alla avstämningar och bloggar så finns jag här <3 kramar

Hem och Lycka sa...

Vilka fina fynd, härligt med shopping!

Stackars voffsan..

kram Mia

homebylina sa...

Supersnygg korg! Och vad billiga bokstäverna var, har fått betala bra mycket mer för liknande! Ha en bra helg! Kram Lina

♥ Fyra årstider sa...

Nordik har så mycket snyggt..man blir sjuk av att gå in där..snygga saker Anne..ocj jag lovar..att när jag fotar då ligger jag där i gräset och viftar med fötterna..vad gör man inte för konsten:-)
Kram Lotta

VITA NYANSER sa...

Vilka fina bilder! Så fina saker. Vad kul med dina bokstäver... har inte tänkt att man kan skriva det, blir mer traditionellt med HOME, HALL och första bokstaven i namnet.

Ha en skön helg! Lycka till med vovsingen....hoppas hon lugnar sig snart.

Kram l-l

Smultronlycka sa...

God kväll!
En sån fin korg,ååå!!
Bokstäverna var riktiga fynd.
Såna vill jag gärna ha :)
Hoppas du får en mysig helg!
Kram Anna

Tina sa...

Åh vad kul att du kommenterade hos mig, nu har mitt hus nästan hittat en jämlike...:-) Trevlig helg. Kram Tina

Tulipa sa...

Ja, kuddar kan man inte ha för många!*hihi*
Du har ju några här idag också. Även om det handlade om den fina korgen och bokstäverna. Snyggt!!!

Trevlig lördag!

Kram Mariette

Anonym sa...

Det var som i en mardröm. Jag ville köpa massa fint Greengate, (för allt är ju verkligen fint) som jag samtidigt var tvungen att hålla reda på två flamsiga grabbar (3 & 4 år). Det var lite blandade känslor kan man säga...måste tillägga att regnet öste ner på utsidan och bilen stod lååångt bort från affären. Men jag är nöjd, min ekonomi är för tillfället något begränsad så jag ska inte klaga över mina fynd.

Ha det bäst!

Kram Anna

alegni sa...

vilken tur att du hann få en av korgarna innan någon annan lade rabarber på dem!
den är jättefin, likaså bokstäverna. ska bli kul att se vart de hamnar :)
kram
ingela

Bella sa...

Fina saker du shoppat, det kan väl ändå inte bara vara jag som känner att man faktiskt blir lite lyckligare av att shoppa fina saker... :) Både korgen och bokstäverna skulle jag vilja ha i vårt hus.

Önskar dig en trevlig helg!

Många kramar Bella