måndag, maj 11

Blogghörna.....

Här hamnade mina nyinköpta bokstäver

Här sitter jag och bloggar på kvällarna....(Obs kolla inte in alla kablar, hihi). Inte lätt kan jag säga att få en bra bild nere i en mörk källare, skapligt för att vara utan blixt. Det är ju många som har visat sina blogghörnor, jag har knappt vågat. Kanske inte har den finaste blogghörnan men funktionell. Kan säga att det är avstädat sen igår. Har haft en hektisk dag, bokslutet skall vara klart senast imorgon och revisorn har velat ha in papper på väldigt kort tid i år, knappt en vecka. Man skall leta och leta. Huvudvärken har funnits där sedan imorse...Så nu blir det en långis med vovven och yngsta sonen på cykel. Kollar in till er ikväll alla bloggare, hm som vanligt. Ha det så gott..../ Kram Anne

24 kommentarer:

Ingrid sa...

Jättefin bloggplats och läckert med bokstäverna. Ert kontor liknar vårat som är helt i vitt.

~Livet i byn

Annas Lycka sa...

Jätte fint bloggkrypin....Hela ens värld ändras av att börja blogga, tycker jag.Eller???
Ska kolla lite hos dig en stund, finns mycket inspiration....Kram Anna

Signe 1 sa...

Du har ju en supermysig blogghörna Anne! Fiina bokstäver, me like!!:-)
)

Du vet väl att jag o sis hela släkt på mammas sida är/bor från Linköping? Vi hade sommarstuga i Hulta när vi var små, så den staden är nåt speciellt för mig *ler*. Må gott, Kramis Sofia

alegni sa...

skitsnyggt, ju!
uppdaterar du två bloggar samtidigt ;)
kram
ingela

Hemmalycka sa...

Den där bloggplatsen behöver du väl inte skämmas för det var ju jättefint och extra fint med bokstäverna.
Kram Kram

Jannicke sa...

Hei Anne.
Du trenger absolutt ikke gjemme vekk blogg kroken din!! Den var jo kjempekoselig ;o).
Kjekt å lese dine siste innlegg,
godt å være tilbake ;o)
Klem til deg.

Anonym sa...

men Anne den där blogghörnanbehöver inte be om ursäkt för, jättefint!!!
Själv sitter jag mest uppflugen i soffan med datorn på armstödet.
Hoppas huvudvärken släpper.
Kram kram

homebylina sa...

Jättefin blogghörna! Har ju som sagt oxå en hel del bokstäver, I like!! Kram Lina

sand mellan tårna sa...

Min blogghörna kommer aldrig någonsin att se dagens ljus på webben..... Never ever, detta rum är kaoset i huset. och det rä här vi tillbringar mest tid..... Jag orkar inte ens göra något åt det. Tyvärr.....

Min mailbox är tom :( hihi

sand mellan tårna sa...

och.... glömde säga, din ser jättefin ut, inte klaga!

Bella sa...

Vilket fin blogghörna du har!!! Jag suger åt mig av allt jag ser när det gäller inredning för tillfället och vill ha allt... :)inser att jag nog får ta och flytta in i vårt hus och bo in mig innan jag handlar för mycket, men en blogghörna som din fina, det hade jag mer än gärna gjort i ordning!!

Stor kraaam till dig

Lauras gård sa...

Jätte fin bloggplats. Toppen att kunna sitta i källaren så man får vara i fred. Jag har ett bokslut kvar på jobbet. Min mans lämnar jag bort. Just nu räcker det med att sköta det löpande i hans företag... Hoppas att du får til det i slutändan så att revisorn blir nöjd. Inte kul att göra ändringar efter att de har granskat... Kram Stina

VITA NYANSER sa...

Jättefin blogghörna! Så fina bokstäverna blev = ), vilken bra idé. Hoppas huvudvärken ger med sig och att du kan varva ner snart.

Ha en bra kväll.
Kram L-L

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du fått ordning på papprena och att huvudvärken släppt! Din blogghörna är det absolut inget fel på!
Kram!

Engelska Villan sa...

Hej Anne!
Ser jättefint ut!!
Kram Anna

Vitt och Blått sa...

Va fint det blev med de nya bokstäverna Anne! Mysigt krypin i källaren. Vill önska en skön kväll o en trevlig vecka - kram E

Sommerlyst sa...

Ha ha..var et det bokstavene skulle brukes til? Skjønte ikke det jeg..hihi.

Jeg synes du har ett kjempe flott bloggehjørne!! Super stilig!! Akkurat min stil hvertfall!

Håper du har hatt en fin start på uken!

Klem M

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅÅ, söta du...blir ju bara glad...så fina bokstäver, gillar dom jättemycket!

KRAM
Hanna

Jenny sa...

Hej Anne!
Kul att du vill vara med i min tävling!

Vilken mysig blogghörna, gillar bokstäverna:) Blir så avis på alla er som har så mysiga ställen att blogga på..själv sitter jag vid matbordet..

Ha en skön tisdag,
Kram Jenny

Karna sa...

Oj det må jeg si, virkelig et flott blogghjørne....og ingen skal være i tvil om hva du holder på med heller...ha ha....tøft!

Kerstin sa...

Hej kompis!

JAg tyckte att din blogghörna ser alldeles utmärkt ut, skulle inte ha något alls emot att studsa ned där och plita lite!! Schysst det blev med bokstäverna!!!

Ha en fin dag i solen!
Kramar! / Kerstin

VITA NYANSER sa...

Tack för shoppingtipset = )!

Kram L-L

Interiør 63º N sa...

Så stilig det ble :O)
Tydelig at blogging preger hverdagen til noen her ;O) Vel, du er ikke alene og så er det egentlig litt rart hvor fort en blir hektet av denne bloggingen....

Så fint at du husker tapeten :O)
Det haster ikke altså, rommet til min datter blir ikke pusset opp før til høsten :O)

Ha en fortsatt fin tirsdag

Klem Kirsti

Lotta sa...

Härligt med en bloggplats...
Tufft med att du hade skrivit blogg kul, en idée att kanske ta efter, men då blir nog inte sambon glad. han är nämligen inte lika förtjust i mitt bloggande som jag är.
Kra Lotta!